Roballinho Napisano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 Szukam porównań między tymi dwoma systemami TRP – HY RD i Parabox. Jakie są przewagi jednego systemu nad drugim? Jak ze skutecznością hamowania? Na razie widzę więcej korzyści z Paraboxa – krótsze i równe linki hamulcowe. Prawdopodobnie też lepsza modulacja. Ale czy coś więcej przemawia na jego korzyść? A może jednak hy/rd jest lepszym wyborem? Brak przewodów hamulcowych – mniejsza awaryjność. Łatwiejsze odpowietrzanie? Jeśli macie jakieś doświadczenie z tymi hamulcami, to proszę o komentarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 8 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 Wydaje mi się ,że Parabox nie jest już dostępny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 8 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 Tak, wiem. Jest jednak rynek wtórny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 8 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 Jako użytkownik HyRd napiszę, że: - 3 sezon bez problemów ( w różnych warunkach - od upałów do zimowej pluchy ) - nigdy nie brakło mi mocy - całkiem niezła modulacja ( porównywalna z SLX 675 ) - ciche, brak szarpania - wymagają bardzo dobrych pancerzy typu compressionless i bardzo dobrych linek - wymagają cierpliwości przy montażu ( dotyczy naciągu linki, regulacji i tede ) - mogą sprawiać problemy ze starszymi klamkomanetkami ( długi ruch dźwigni ) - mimo wszystko nie są to w pełni hydrauliczne hamulce Pro forma dodam, że współpracowały z klamkomanetkami Shimano 105 5800 2x11 , obecnie ze SRAM Force 2x11. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 13 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2019 @durnykot Dzięki za cenne opinie. A czy ktoś z Was miał do czynienia z drugim z wymienionych systemów – Paraboxem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakunec Napisano 18 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2019 W dniu 8.06.2019 o 12:04, durnykot napisał: - wymagają bardzo dobrych pancerzy typu compressionless i bardzo dobrych linek Możesz polecić jakieś dobre pancerze i linki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 20 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2019 Jagwire Road Pro lub oryginalny zestaw TRP. Przy oryginalnych pancerzach i linkach SRAMA hamulce działały nieco gorzej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmk Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 W dniu 8.06.2019 o 12:04, durnykot napisał: Jako użytkownik HyRd napiszę, że: - 3 sezon bez problemów ( w różnych warunkach - od upałów do zimowej pluchy ) - nigdy nie brakło mi mocy - całkiem niezła modulacja ( porównywalna z SLX 675 ) - ciche, brak szarpania - wymagają bardzo dobrych pancerzy typu compressionless i bardzo dobrych linek - wymagają cierpliwości przy montażu ( dotyczy naciągu linki, regulacji i tede ) - mogą sprawiać problemy ze starszymi klamkomanetkami ( długi ruch dźwigni ) - mimo wszystko nie są to w pełni hydrauliczne hamulce Pro forma dodam, że współpracowały z klamkomanetkami Shimano 105 5800 2x11 , obecnie ze SRAM Force 2x11. a czy z klamkomanetkami XT M760 shimano 3x9 beda dzialac - jesli chodzi o dlugosc skoku dzwigni? Thx z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nctrns Napisano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2021 Nie, HY-RD są dostosowane do szosowego skoku klamki hamulcowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.