Dawidd14 Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 (edytowane) Witam czy suntour aion ustawiony na 140mm skoku wytrzyma mi małe dropy, chopy w lesie, zjazdy ze schodów itp ? Edytowane 7 Czerwca 2019 przez Dawidd14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 Rób regularnie serwis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidd14 Napisano 7 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 A opłaca się zalewać dolne lagi w aionie? Jak tak to co to da ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2019 Bilans korzyści i strat wychodzi raczej na minusie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 23 godziny temu, Dawidd14 napisał: A opłaca się zalewać dolne lagi w aionie? Jak tak to co to da ? Amortyzatory Suntoura nie są przystosowane do pracy z olejem w dolnych goleniach. Olej może się dostać do sprężyny/tłumika i spowodować problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2019 W aionie tłumik da się przynajmniej naprawić ale problem jest z popychaczem tłoka gdzie olej nie zapewnia dostatecznej ochrony i szybko gubi powłokę/anodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 29 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2019 (edytowane) Ja mam zalane olejem i chodzi 100 razy lepiej niż na smarze. Serwisuje co 3 miesiące chyba, że jeździłem w deszczu. Amortyzator normalnie smaruje i po skręceniu wlewam w dolne lagi po 15ml oleju 15w i do komory powietrznej 5ml 90w. Nie wiem czy to wina uszczelnienia czy każdy tak ma ale po odkręceniu zacisku hamulca olej wylatuje przez gwint Jeżdżę już długo, skacze, itp. i jeszcze nic się z amorem nie stało. Podstawa to wymienić sprężyne negatywną pod swoją wagę, dać odpowiednią ilość tokenów do stylu jazdy* i filce wymienić na gabki. * Do skoków mam 3 tokeny a do jazdy enduro 1. Dwa tokeny stosuje na trasy gdzie jest dużo korzeni, kamieni i spore hopki. Kwestia testów. Dołożenie tokenów to chwila. Edytowane 29 Czerwca 2019 przez Marcin86Poznan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dawidd14 Napisano 30 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 O co chodzi z tymi tokenami ? Co to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 30 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2019 W dniu 29.06.2019 o 17:23, Marcin86Poznan napisał: Ja mam zalane olejem i chodzi 100 razy lepiej niż na smarze. Serwisuje co 3 miesiące chyba, że jeździłem w deszczu. Amortyzator normalnie smaruje i po skręceniu wlewam w dolne lagi po 15ml oleju 15w i do komory powietrznej 5ml 90w. Oczywiście, że pracuje zdecydowanie lepiej jak wszystkie normalne amortyzatory niestety do czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 (edytowane) Dużo osób tak ma i nie ma problemu. Z tłumikeim nic się nie stanie bo, jest tam wiecej miejsca niż np. Epixon. Wiadomo, że amortyzator jest na smar ale kiedyś Activia pisał, że można nalać. Swój amortyzator ulepszyłem po 3 miesiącach czytania forum i oglądania filmów na YT, bo cieżko coś znaleźć a Suntoun nie ma żadnych manuali serwisowych. Wiadomo też, że nie jest to RS czy Fox ale da się jeździć. Minus to częsty serwis i własnie przez jego brak dochodzi do bilansu ujemnego Co to sa tokeny i do czego służą to Google Edytowane 5 Lipca 2019 przez Marcin86Poznan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 Activia pisał, że można jak się wymieni uszczelniacz popychacza tłoka w tłumiku oraz złączkę sprężyn negatywnych na teflonową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 14 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 W takim razie mój nie ma wymienionych a działa juz rok. Widocznie mam wadliwy egzeplarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 Przy serwisie spójrz czasem czy kolor popychacza pod złączką sprężyn się nie zmienił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 14 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2019 Moim sprawdzonym wynalazkiem jest dorobiona złączka i końcówka sprężyn na ktorych do środka wprasowuje specjalne tuleje ślizgowe kupione pod zamówienie Początkowo dorabialem tą złączke z tuleją lecz po testach zauważyłem ze sciera anode z popychacza ta dolna plastikowa końcówka sprężyn ta przy której jest podkładka gumowa Teraz po wymianie obu to problem znikną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 19 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Jak coś mi strzeli to będę wiedział. Ogólnie zdaje sobie sprawę, że to amor z dolnej półki ale poz alaniu olejem działa super i jestem zadowolony. Cześci zamienne nie są drogie więc jak co też nie ma problemu. Japisałem jak ja mam i jeżdżę co nie oznacza, że tak jest dobrze i tak trzeba Każdy sam sobie sprawdzi co chce no i zawsze można napisać do użytkownika Activia by uzyskac informację i pomoc przez autoryzowany serwis. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 19 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2019 Ja z kolei epixona mam zalanego, otwierałem go niedawno i nie ma żadnych problemów. 100mm, po 15ml na golenie, nadal na filcu jadę. 8000km ponad przejechane i też nie mogę się doczekać usterki. A jak wystąpi to go wywalę i kupię kolejnego i go też zaleję, 550pln kosztował, mała strata w przypadku śmierci. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 20 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2019 Jeździć, obserwować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.