Kool Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Witam czy jest jakiś zamiennik tego oleju ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 3 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Patrząc na cenę chyba nie warto szukać zamiennika https://allegro.pl/oferta/magura-plyn-royal-blood-100ml-mineralny-dostawa24-7510721995?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_sport_turystyka_rowery_akcesoria&ev_adgr=Rowery+i+akcesoria&gclid=EAIaIQobChMIhpjqh9nN4gIVkemaCh1SggBBEAQYAyABEgKiovD_BwE Ale odpowiadając- w czystej teorii możesz użyć oleju Shimano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kool Napisano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Może nie o to chodzi zdarzają się różne sytuację potrzeba na szybko oleju lub nie chcemy czekać na olej , jak by nie patrzeć litr oleju wychodzi 190 zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 4 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 100 ml wystarcza na kilkukrotne pełne przelanie hamulców. Od 5 lat mam butelkę 250 ml , z której nie zużyłem nawet 25%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 4 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 W dniu 3.06.2019 o 18:32, durnykot napisał: Ale odpowiadając- w czystej teorii możesz użyć oleju Shimano. odpowiadam z czystej praktyki - śmiało lej czerwony Shimano. Kumpel mechanik rowerowy twierdzi z własnego doświadczenia, że shimanowski olej jest bardziej odporny na przegrzanie. Jako przykład podał swój udział w Joy Ride. Pierwszego dnia zagotował swoje MT-7, przelał je za namową innych serwisantów olejem z Shimano i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kool Napisano 4 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Czyli wszystkie oleje typu lhm+ odrzucić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 4 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 LHM będzie zamulał i ma mniejszą odporność na przegrzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 4 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2019 Niebieski olej Magura Royal Blood ma bardzo słabe parametry jeśli godzi o temp. wrzenia - ta wynosi 120 stopni. Akurat LHM wrze w temp. 249 stopni (ale fakt faktem, że w mojej opinii również działa kiepsko, nie używam go w ogóle). Shimano z kolei wrze przy 280 stopniach i ma ogólne właściwości znacznie lepsze od wspomnianego niebieskiego oleju. Tutaj napisałem nieco więcej na ten temat: http://serwisbajka.pl/realizacje/ama-odpowietrzanie-hamulcow-tarczowych/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kool Napisano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2019 Dzieki za pomoc zamówię Shimano i tego Magurę w razie reklamacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 5 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2019 18 godzin temu, Punkxtr napisał: Akurat LHM wrze w temp. 249 stopni (ale fakt faktem, że w mojej opinii również działa kiepsko Grzesiek, ja mam wrażenie że na zimno LHM działa jakby w slo-mo, dopiero po rozgrzaniu zaczyna hamulec mieć ręce i nogi, stąd moja opinia o zamulaniu. na blogu piszesz:olej markowany dla Bleedkit.com, produkowany w Japonii: 400 °C - który to? podlinkujesz? Bo jeśli na tym oleju znów nie zagotuję Saint'ów to może przeproszę się z shimano w zjazdówce? P.S. kiedy będą jakieś wpisy o wyjazdach, treningach nocnych i uciekaniu przed wilkami? Raz w miesiącu mógłbyś się ulitować nad starymi czytelnikami Do autora - co do zalewania magury olejem shimano - nie powinieneś mieć problemu z ew reklamacją, bo z tego co pamiętam w instrukcji było mineral brake oil ale magura u mnie w serwisie to rzadki gość i nie chciałbym niechcący wprowadzać w błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2019 @mrmorty chodzi o ten olej: https://vincere.pl/oleje-i-smary/olej-mineralny-100-ml-gold-shimmagura-mo-22222.html Co do bloga - bodaj w maju cały blox przestał działać, zdążyłem jeszcze pobrać plik archiwizujący dane bo to w sumie kawałek mojego życia był. Obiecuję solennie, że napiszę coś w tym stylu od czasu do czasu na NieOceniam.pl W lipcu jak co roku jadę na 3 tygodniowy rowerowy urlop więc będzie czas do odpoczynku i zebrania myśli :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 6 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 A propos temp wrzenia. Hamulce XT 785 , tarcze 180 mm, rowerzysta wagi średnio cieżkiej ( 90 kg plusminuscirkaebałt). Na zjeździe ze Skrzycznego odmówiły posłuszeństwa ( klasyczny fading ). Rok później ten sam rower, ten sam rowerzysta, ten sam rozmiar tarczy, ta sama trasa, ale Magury MT5- zero problemów. To tylko jeden z przykładów, który pokazuje ,że temperatura wrzenia to jedno, a odprowadzenie ciepła to drugie. Jako że cykor jestem i nie umiem jeździć to dużo hamuję, żeby na pysk nie polecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 6 Czerwca 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2019 20 godzin temu, Punkxtr napisał: Obiecuję solennie, że napiszę coś w tym stylu od czasu do czasu na NieOceniam.pl trzymam za słowo, bo jak nie to ban 2 godziny temu, durnykot napisał: Rok później ten sam rower, ten sam rowerzysta, ten sam rozmiar tarczy, ta sama trasa, ale Magury MT5- zero problemów. ta, aha... zapomniałeś dodać że wreszcie zacząłeś używać obydwu hamulców na zjazdach, więc się nie dziw że tylny już się nie gotuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.