Skocz do zawartości

[Zabezpieczenie] polecane zabezpieczenia w 2019

earvin0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przeszukałem forum odnośnie polecanych zabezpieczeń rowerowych i najaktywniejszy temat jest z 2014 roku. Czy coś się zmieniło w tym czasie czy cały czas na topie są Kryptonie Evolution ?

Szukam u-locka,

rower za 1100

chodzi mi o w miarę dobre zabezpieczenie do 200 zł żebym spokojnie mógł go zostawić na pół godziny przed sklepem. (poza tym będzie stał na balkonie (niestety przynajmniej miesiąc) i w pracy, firma - ogrodzony teren, stoi masa rowerów).
Nie miałem nigdy u-locka, więc jestem zielony w temacie, ale widziałem, że zapinają rowerzyści ulockiem ramę + tylne koło. Czy takie ulocki są droższe? Czy na coś specjalnego trzeba zwracać uwagę (minimalna szerokość ? )? Proszę was o rady i jakieś polecenie :)

Właśnie badanie robię trochę w ciemno bo rower jest dopiero w drodze :D
Znalazłem dwa podobnie cenowo u-locki:

PITBULL 8007KRYPTOLOK

czy tańszy: KEEPER

Jestem w stanie się przychylić do tych ok. 130 zł, gdybym w przyszłości postanowił zostawiać rower na trochę dłużej niż kilkanaście minut w "niesprawdzonych" miejscach. 
Zaletą pitbulla jest to, że ma linkę. Czy ten ulock jest w miarę solidny(czytaj lepszy niż tańszy keeper)?

EDIT: dorzucam zasugerowane przez @lewocz ulocki:
AXA NEWTONTRELOCK

Ja bym w tym budżecie poszedł jednak w :

https://www.decathlon.pl/zapicie-segmentowe-bordo-id_8130253.html?gclid=EAIaIQobChMInp7u4LHN4gIVSc-yCh0oTgo3EAQYASABEgJvqPD_BwE&gclsrc=aw.ds

Jak tego Ulocka wozić ? Bardzo to nieporęczne. Dodatkowo składanego Abusa trudniej sforsować. Ulock nie pasuje na grubsze latarnie a tu choć za ramę przypniesz.

@earvin0

Bierz firmy Kryptonite,posiadam łańcuch tej firmy i spinam nim 3 rowery,mercedes wśród zabezpieczeń.Miałem budżetowy łańcuch koszt 85zł i sforsowali go bez problemu.Na szczęście cierpliwie przeglądałem aukcje internetowe i rower odzyskałem po pół roku.

Zarchiwizowany