earvin0 Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Witam, przeszukałem forum odnośnie polecanych zabezpieczeń rowerowych i najaktywniejszy temat jest z 2014 roku. Czy coś się zmieniło w tym czasie czy cały czas na topie są Kryptonie Evolution ? Szukam u-locka, rower za 1100 chodzi mi o w miarę dobre zabezpieczenie do 200 zł żebym spokojnie mógł go zostawić na pół godziny przed sklepem. (poza tym będzie stał na balkonie (niestety przynajmniej miesiąc) i w pracy, firma - ogrodzony teren, stoi masa rowerów). Nie miałem nigdy u-locka, więc jestem zielony w temacie, ale widziałem, że zapinają rowerzyści ulockiem ramę + tylne koło. Czy takie ulocki są droższe? Czy na coś specjalnego trzeba zwracać uwagę (minimalna szerokość ? )? Proszę was o rady i jakieś polecenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Każdy w miarę "markowy" u-lock będzie dobry. Jeśli nie chcesz iść w duże koszty to z tych co znam mogę polecić Axa Newton lub Trelock. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Labell Napisano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2019 Zmierz sobie jakiego długiego ulocka potrzebujesz żeby starczyło do złapania ramy, ewentualnie dodatkowo linka do przewiązania przez koła i siodełko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...