Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy zauważyliście, że taki na przykład Top Fuel 8 za 13499 ma Rebe i napęd NX i heble MT500, a 500 PLN droższy Fuel EX8 (model 2020) ma już Foxa 34, GX, i heble M6000? Do tego różnica wagi w rozmiarze M to jakieś zaledwie 700g, przy czym pewnie same opony (2.4 vs 2.6) są odpowiedzialne za 75% tej różnicy? Bardzo chętnie kupiłbym takiego Top Fuela, o ile miałbym wyposażenie jak Fuel EX, a tak to za bardzo sensu nie widzę....

Napisano
44 minuty temu, Dokumosa napisał:

Fox 34 to jeszcze zależy jaki. Rhythm do Performance ma się mniej więcej tak jak Recon do Reby.

Jest pomiędzy nimi duża różnica jeśli chodzi o to jak widelec pracuje? Jaki jest odpowiednik Foxa 34 Performance w linii modelowej RockShoxa?

Napisano

Porównywać można wyłącznie do RSów z chargerem. I moim zdaniem charger w wersji 2 lub 2.1 depcze po piętach FIT4. Szczególnie niewyczuwalna różnica przy cięższej jeździe (am, enduro). Grip zresztą też pracuje świetnie. Bardzo porównywalne z FITem. RockShoxowe motion ctrl to poprzednia epoka.

Napisano
14 godzin temu, Dokumosa napisał:

Jeśli mówimy o nowym pike'u ultimate w kolorze srebrnym ;) to bez mrugnięcia okiem bym to brał.

Przepraszam, że sie podłączę, ale czy mógłbyś porównać te dwa zawieszenia (chodzi mi o damper głownie):

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/whyte-s-150c-works-29-sram-xx1-code-rsc-etc-top-zustand/1185925860-230-3478 i 

https://www.whyte.pl/s150s

Na tym 150-S czułem, że mi buja na podjazdach , ten wyższy model będzie mniej  ?

Napisano (edytowane)

Nie podejmuję się porównywania damperów. Za dużo zależy od samej kinematyki zawieszenia (przełożenia, umiejscowienie pkt obrotu itd.). Do tego dochodzi tunowanie, zaworowanie... Przy takiej liczbie zmiennych porównanie traci sens. Tak samo jakieś subiektywne odczucia - znam kilka osób które za nic w świecie nie zamienią suntoura unair kosztującego 400-500zł.

Btw: czemu nie kupiłeś neurona? 10% taniej były jeszcze do przedwczoraj.

Edytowane przez Dokumosa
Napisano (edytowane)

Zapadła, że Trail. Ale nie wiem czy XC-owaty jak Neuron czy endurowaty jak Slide Trail czy Whyte. 

Rozum mi mówi, że i 120-130 mm skoku i tak będzie zbawieniem a serce, że jak się bawić to się bawić. Myślę intensywnie od 2 tygodni i jak na mnie to niedługo ; )

Wiem,ze to wali marketingiem ale z Neuronem siedzę na rowerze a w Whyte w rowerze (karocy ) :D

Jakbym wiedział, że Trail taki lekko  kierunku XC  to Neuron bez większych dylematów bo wyższe modele Whyte S-120 drogie jak pierun :/ No i na Neuronie świetnie się czułem.

Edytowane przez wkg
Napisano (edytowane)

L !

Przy wzroście 177 XC Gate 50 też mam L HTT 625 jarzemko - kierownica 700. W L się dobrze czułem i na Whyte i na Canyonie, we Whyte siodełko 5mm do przodu w Canyonie siodełko 5mm do tyłu (co dało w obu jakieś  675). Tak mam :D

Edytowane przez wkg
Napisano

Ja jeździłem na L przy 186cm/90 przekrok i uważam, że to mój rozmiar. Kierownica 760, mostek 60.

Coś masz chyba za duże ciągoty w kierunku xc. Na ściezkowcach siedzi się zwykle zdwcydowanie inaczej. Rama parametrycznie długa ale przez HTA wrażenie jest takie, że 2 rozmiary przykrótka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...