JaCube Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 Witam, tydzień temu zakupiłem poprzez ebay nowy rower z autoryzowanego sklepu w Niemczech. Z rowerem jest wszystko w porządku jednak mam pewne wątpliwości z czego wynikają dwa pytania. Nie otrzymałem karty gwarancyjnej, czy w razie uszkodzeń obejmujących naprawy gwarancyjne autoryzowany serwis w mojej miejscowości zrealizuje naprawę na podstawie tylko faktury? Rower to Merida Big Nine 500. Dodatkowo przednia tarcza hamulcowa jest zamontowana na odwrót (napis "roration wskazuje odwrotny kierunek, a tarcza nie jest symetryczna więc widać z daleka), czy ma to ogromne znaczenie i lepiej zamontować poprawnie? Nigdy wcześniej nie miałem tarcz, a tym bardziej hydrulicznych hamulców. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 Teraz, JaCube napisał: lepiej zamontować poprawnie Myślę że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gyrill Napisano 20 Maja 2019 Udostępnij Napisano 20 Maja 2019 Jeśli coś może zadziałać nieprawidłowo w obecnym ustawieniu to zdarzy się to wtedy gdy będzie Ci najbardziej potrzebna niezawodność. Popraw Co do gwarancji... mam meridę cx 500 od nowości, przeczytałem w instrukcji do niej, że gwarancja obowiązuje pod warunkiem przestrzegania terminów serwisów wyznaczonych przez producenta oraz posiadania podbitej książeczki gwarancyjnej. Bywa, że przeglądy są płatne. Ja sobie odpuściłem. Nic się z rowerem nie dzieje po 3 latach a targam nim konkretnie w każdym terenie. Nie wiem jak jest z rowerem powystawowym, ale przypuszczam, że podobnie. Pytanie ile stał i u kogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaCube Napisano 21 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Ok, dostałem odpowiedź od Meridy, jeśli nie zakupiłem roweru w polskiej dystrybucji, nie mam co liczyć na naprawy gwarancyjne, jedynie na terenie kraju gdzie zakupiłem. Też się tym wielce nie przejmuję bo nigdy roweru nie serwisowałem dopóki nie doszło do awarii z którą sobie sam nie poradzę, a żeby poszła rama myślę, że musiałaby być wada produkcyjna. Katowałem rowery i to z niskiej półki, nigdy nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmichal Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 Mało od której firmy byś dostał inną odpowiedź. Na ogół gwarancję rozpatruje najpierw sprzedawca, potem dystrybutor na kraj. Jak kupiłeś za granicą - to jest to zagraniczny dystrybutor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 21 Maja 2019 Udostępnij Napisano 21 Maja 2019 6 godzin temu, JaCube napisał: jeśli nie zakupiłem roweru w polskiej dystrybucji, nie mam co liczyć na naprawy gwarancyjne, A niby w jakiejś Unii jesteśmy? Jak to jest z autami? Jade sobię na wycieczkę do Francji , polskim citroenem, na gwarancji.. coś się psuje i ....??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.