Mospiter97 Napisano 12 Maja 2019 Udostępnij Napisano 12 Maja 2019 Witam mam rower kross hexagon 6.0 z widelcem sr santour i ręczną blokadą amortyzatora na widelcu i mam takie pytanie czy jest możliwość założenia do tego manetki na kierownice żeby blokować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 12 Maja 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 12 Maja 2019 Nie jeżeli myślisz o rozsądnych kosztach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mospiter97 Napisano 12 Maja 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2019 A jeszcze mam pytanie co do tego widelca to on jest sprężynowy czy jaki? Sory za głupie pytania ale jestem zielony w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 12 Maja 2019 Udostępnij Napisano 12 Maja 2019 https://www.kross.pl/pl/2018/mtb/hexagon-6-0 masz w opisie SR Suntour XCT potem wchodzisz na stronę producenta, dystrybutora i voilà - wiesz wszystko. 2 minuty roboty. Nie rozumiem, dlaczego w dobie internetu nie potraficie z niego korzystać młodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 Manetka droższa niż ten "amortyzator". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pinok Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 Czy ktoś w ogóle używa tych manetek ? Ja mam ale może ze 2 razy użyłem, chyba dla sprawdzenia czy działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 13 Maja 2019 Udostępnij Napisano 13 Maja 2019 XCT z mechaniczna blokadą czy HLO ? Do mechanicznej nie dość że nieopłacalne to jeszcze grożące uszkodzeniem widelca. Blokadę mechaniczna włącza się na postoju z rozprężoną sprężyną. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...