Loko Napisano 21 Listopada 2006 Napisano 21 Listopada 2006 Dostałem stery w komplecie do ramy i nie wiem za bardzo jak sie je montuje , nie było zadnej karteczki .Będe wdzieczy jak ktoś powie co idzie na co .Dodaje zdjecie http://i32.photobucket.com/albums/d48/mah1...attscomp037.jpg
hudy Napisano 21 Listopada 2006 Napisano 21 Listopada 2006 Numeruje elementy od góry od 1 do 10. Kolejność od dołu moim zdaniem powinna być taka: 7 albo 8 (sprawdź, które ciaśniej wchodzi na dno widelca i załóż właśnie to, to luźniejsze zostaw na później) 1 - napisami do dołu 3 - jak wkładać łożyska tłumaczyć nie trzeba główka ramy - bez numerku 4 - kolejne łożysko 7 albo 8 (patrzy wyżej) 6 - ostrzejszym końcem do dołu tak żeby klinował część 7, albo 8 9 i 10 - podkładki po to żeby uszczelnienie nie powodowało niepotrzebnego tarcia; 5 - tym razem napisami do góry 2 - wiadomo jak No to wyczerpaliśmy możliwe części.
Mod Team Odi Napisano 22 Listopada 2006 Mod Team Napisano 22 Listopada 2006 Wszystko znajdziesz w PDFie na stronie FSA http://www.fullspeedahead.com/fly.aspx?lay...loads&taxid=255
DJ Arkadiusz Napisano 3 Grudnia 2006 Napisano 3 Grudnia 2006 mam pytanie: czy zawsze w calowych sterach skręcanych kulki w wiankach są wkładane w strone glowki ramy? rozkrecilem sobie stery zeby przesmarowac i nie zwróciłem na to uwagi, a teraz mam zonka bo nie jestem pewien jak powinienem zlożyćjavascript:emoticon(':twisted:', 'smid_31') smilie
Raptor Napisano 3 Grudnia 2006 Napisano 3 Grudnia 2006 Kulki zwrócone w stronę miski, a bieżnia wchodzi od strony wianuszka. [miska][kulki][wianek][bieżnia]
hudy Napisano 3 Grudnia 2006 Napisano 3 Grudnia 2006 Zagięcia wianka powinny wchodzić w stronę główki. Lub też ta bardziej poszarpana strona powinna być zwrócona w od główki ramy - w stronę bieżni. Osobiście pozbyłbym się wianka, ale to trochę roboty potem z tym jest.
DJ Arkadiusz Napisano 3 Grudnia 2006 Napisano 3 Grudnia 2006 dzieki za odpowiedzi! na szczescie rowerowa intuicja mnien ie zawiodła i zamontowałem dobrze! co do wianków to o ile wiem sa dwie szkoły czy zakładać czy nie. Do tej pory nie miałem nic przeciwko wiankom ale po tym jak obejrzałem sobie bieznie i miski po niecałych 2,5kkm to powoli zaczynam watpic w ich przydatnosc ( choć z drugiej strony nie mam czasu ani ochoty zeby biec do sklepu, nakupowac kulek a potem meczyć się z ich umieszczaniem w miskach )
black rider Napisano 22 Stycznia 2008 Napisano 22 Stycznia 2008 hmm temat choć stary to jednak skorzystam i ... jak założyć te ******************************** stery ritchey comp (zinegrowane). No miski wbiłem, ale co dalej? głównie mi chodzi o to co zrobić z tym czymś nad którym jest 'x', miedzy czym a czym ma być?
Iron Napisano 22 Stycznia 2008 Napisano 22 Stycznia 2008 nakładasz od góry, przed założeniem nakrywki z napisem ritchey:)
HubiiDubii Napisano 22 Stycznia 2008 Napisano 22 Stycznia 2008 Dokładnie tak jak napisał Iron podczas montażu nie wciskaj tego na siłę przypadkiem ta czesc X dopasuje sie sama po nalozeniu pokrywki i skreceniu calej reszty.
speq Napisano 22 Stycznia 2008 Napisano 22 Stycznia 2008 I ładnie skasuje luz między rurą sterową a sterem.
black rider Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 No ale jeszcze jeden probelm mam ech a miało być gładko i szybko przez zgrubienie na koronie amora nie moge nabić bieżni na strerówkę- sterówka jest za chuda, a z grubienie za duze zeby na nią bieżnia ciasno weszła. Ech jakiś tuning czegoś? a nie chce na chama walić młotem bo zaraz by się okazało że się pomałie
fallout Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Ona musi tam ciężko wejść i właśnie po to to zgrubienie jest.
Toosh Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 w każdym widelcu dolną bieżnię trzeba nabijać młotkiem/nabijakiem
HubiiDubii Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 No to już chyba jest sprawa oczywista że po zdjęciu starej no ale może ktoś się zapomnieć :]
black rider Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 nie no nie przesadzajmy tyle wiem ;] chodzi mi o to że bieżnianie chce wejść na zgrubienie (może dlatego że jakoś tak szybko się rozszerza) wale w tą bieżnie młotkiem kilka minut (przez szmate) z każdej strony równo, dosć mocno, niby powinno wejść a jak przestane to jest luźna jakbym ja tylko położył no do szału mnie doprowadza. Mozę jakos tak zeszlifować lekko te zgrubienie?
fallout Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 ja bym nic nie szlifował tylko skombinuj rurę szerszą od rury sterowej, nałóż ją na bieżnie i nawalaj w tą "nową" rure - ja tak zrobiłem bezproblemowo
black rider Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 hmm w sumie dobre a Ty od czego wziąłeś ta szrszą rure, myslalem o gumowej podkładce ale nie wiem czy to by wytrzymało. Dzisiasj pójde psozperamw starociach moze cos znajde
fallout Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Nie wiem w sumie od czego ta rura była, w szopie pogrzebałem i znalazłem
Paviarotti Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Rura musi być. Bez niej raczej ciężko byłoby równo. Ja mam taką z grubego plastiku, nabiła już ładną ilość sterów. Chociaż muszę przyznać, że niekiedy zgrubienia na rurze amora jest za grube! miałem tak przy okazji Duro i sterów VP. Po prostu nie chciała najść bieżnia. Po podpiłowaniu rury dopiero naszła. Ale przeważnie nie powinno być problemów. Ostatnio przy pomocy starszego zastosowaliśmy trick skręcania tej rury takim czymś dużym (zamocowane pod koroną i na końcu rurki po czym ściśnięte taką rączką z gwintem), nie wiem jak to się nazywa. Naszła pięknie
HubiiDubii Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 Witam, nie chcąc zakładać nowego tematu podpinam się pod już istniejący a mianowicie chciałbym się upewnić czy do ramy widocznej w linku z mojej sygnatury moge założyć te stery: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=297352256 a jesli nie te to jakie, za kilka dni dotrze do mnie mój nowy amorek i chciałbym przywitać go czymś specjalnym dla niego :] z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
Mod Team Odi Napisano 23 Stycznia 2008 Mod Team Napisano 23 Stycznia 2008 Nie wiem w sumie od czego ta rura była, w szopie pogrzebałem i znalazłem Gdzie jest ta szopa? Też wpadnę pogrzebać A serio taka rura to chyba jedyny słuszny sposób nabijania bieżni.
black rider Napisano 23 Stycznia 2008 Napisano 23 Stycznia 2008 ech te zgrubienie mnie prawie dobiło, pomyslałem zę dobra szlifierka da rade: mam teraz ładnie zaokrąglone i błyszczące zgrubienie ;P, zrobiłem małą podkładkę z grubego papieru ścietnego, wchoziło cięzko jak nie wiem co wiec chyba da rade. Jeszcze jutro faktycznie znajde jakąś rurę i dobije jescze kilka mm, bo po kilku godzinnej sesji walenia młotem przez karton troche wrazenia estetyczne spadły na zgrubienie i tak nie wejdzie, wiec będe musiał tam dać jakas uszczelke żeby nie było widać tego odstępu, ale dzięki wszystkim za pomoc
MrJ Napisano 24 Stycznia 2008 Napisano 24 Stycznia 2008 HubiiDubii - na 99,5% (tak jak tuning twego KTMa ) pasują - ostatnio na LB wyszła dyskusja (sam trochę wywołałem, przyznaję ) o sterach zintegrowanych - semi-zintegrowanych i okazało się, że tak naprawdę producenci nazywają praktycznie ten sam wyrób w inny sposób - chodzi w każdym razie o stery z miskami wpuszczanymi w główkę ramy o średnicy 44mm. Co prawda niektórzy twierdzą, że to są stery semi-integrated, a dla nazwy "zintegrowane" rezerwują te, które osadzane są bezpośrednio w glówce ramy (stanowi ona jednocześnie miskę), ale jakoś coraz mniej ich jest (ostatnią ramą z takimi jaką widziałem był stary Versus). PS. A te nie lżejsze (real z gwiazdką i topcapem ~95g), sporo tańsze a też na ACB??? http://www.velo.com.pl/php/produkty.php?m=1&k=17 tylko że nie ma loga WCS...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.