Zazi Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 Jest już oficjalna informacja. Sugerowana cena detaliczna wyniesie 5999 zł (bez dampera) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2019 Widziałem fabryczny config accenta na tej ramie. Osobiście nie mam zaufania do rozwiązań gdzie zamiast czwartego zawiasu wykorzystuje się elastyczność rurek tylnego trójkąta (szczególnie biorąc pod uwagę tą markę). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2019 Nie wiadomo jak to będzie pracowało, ale jak na jednozawias to mi się ten design nie podoba. Ciężka wizualnie rama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2019 Link do geometrii https://www.facebook.com/accentbikes/photos/pb.449091638488701.-2207520000.1565868481./2482462888484889/?type=3&theater (jakby ktoś jeszcze nie widział). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2019 @Lumperator to nie jednozawias a praktycznie upośledzony 4-zawias. Rurki się uginają żeby zawieszenie mogło pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Trochę firm ma podobne rozwiązanie, które nie musi być złe, kwestia wdrożenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Generalnie tak - kwestia wdrożenia ale ja tam wolę klasyczny zawias z łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Ta rama to promance m7007, tylko accent dodał swoje malowanie i sprzedaje za 6k Geo. co do mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gocu Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 W dniu 24.04.2019 o 10:31, Dokumosa napisał: Do tego pewnie wiele effortu Aleś ty światowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lumperator Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 16 godzin temu, Dokumosa napisał: @Lumperator to nie jednozawias a praktycznie upośledzony 4-zawias. Rurki się uginają żeby zawieszenie mogło pracować. I to ma w ogóle sens, szczególnie w dzisiejszych czasach? Ja podpytuję, bo się nie znam na tych udziwnieniach na fullach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Cała czołóka w rowerach FS XC poszła w tą stronę. Osobiście uważam że będzie to działać dopóki się nie połamie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 1 godzinę temu, Dokumosa napisał: Osobiście uważam że będzie to działać dopóki się nie połamie jak w każdym panie fullu ;-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 8 godzin temu, siejak1 napisał: Ta rama to promance m7007 Ciekawe jaka cena za chińską wersję bez napisu Accent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Teraz, woojj napisał: jak w każdym panie fullu ;-)) Niby tak ale jednak praca wahacza oparta na zginaniu się jego elementów mnie nie przekonuje. Takie coś trzeba naprawdę umieć zrobić a nie liczyć na to że się nie połamie. Miałem w rękach wiele węglowej chińszczyzny (w tym ram) i stwierdzam, że są one zawsze sztywne nawet tam gdzie nie powinny. Ramy speca, treka, bmc... czy canyona są sztywne bocznie ale pracują w prostopadłej płaszczyźnie. @siejak1 odnośnie ceny to 599-650USD. Trzeba pamiętać, że taki accent (velo) musi odprowadzić cło i VAT, ponieść koszty transportu, magazynowania i dystrybucji w PL a także obsługi gwarancyjnej i na końcu jeszcze coś zarobić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 (edytowane) 10999 za najniższą wersję na Manitou i "Eaglu" GX. Kaseta NX, dlatego piszę "Eagle" w cudzysłowie. Bida. No i Velo nadal nie wie, że istnieje coś takiego jak piasty Straight Pull. Edytowane 16 Sierpnia 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Teraz, TheJW napisał: No i Velo nadal nie wie, że istnieje coś takiego jak piasty Straight Pull. A co w nich takiego cudownego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Mają kilka wad: - Układ otworów w piaście determinuje zaplot koła. Nie można go swobodnie dobrać. - W razie czego nie każdy sklep ma na stanie proste szprychy, zwł. konkrej marki/typu. - Proste szprychy obracają się w otworach w piaście, co czasami utrudnia ich prawidłowe naciągnięcie czy uwolnienie szprychy, która utknęła w nyplu. - Jeszcze w 2016 brakowało kalkulatorów naciągu dla prostych szprych, co utrudniało budowanie kół na zamówienie. Źródło: https://youtu.be/Pz6Ablf8DDY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 16 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 @TheJW Spec w nowym karbonowym Enduro za 20k będzie pakował manetkę NX... @siejak1 no jak co? Pro wygląd! Na jakich Nino jeździ? A że poza tym nie różnią się niczym od zwykłych? Aj tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 21 minut temu, TheJW napisał: No i Velo nadal nie wie, że istnieje coś takiego jak piasty Straight Pull. czemu??? W Peakach som takowe.....Peak Ta Gx. Dziś takowe przez moje ręce przeszły. Fajnie i sensownie poskładane i o dziwo naprawdę lekkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Proste poza wadami wymienionymi przez @Galvatron mają też kilka zalet w tym m.in. są mniej podatne na pękanie (nie ma naprężeń na fajce bo nie ma fajki), są mniej sprężyste wzdłużnie. Kiedyś czytałem całą litanię od DT jakie to są cudowne proste i w sumie wyglądało to przekonująco. W każdym razie oni wszystkie koła (poza FR) od blisko 10 lat walą na SP a koła cieszą się uznaniem na całym świecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zazi Napisano 16 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 Cena nie zachęca do składania roweru na tej ramie. Podejrzewam, że będzie ją można kupić taniej niż sugerowana cena detaliczna, ale nadal rama od Konwy będzie tańsza. Może za jakiś czas wypuszczą wersję aluminiową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 (edytowane) @Zazi prawdopodobnie na przyszły sezon będzie, bo mnóstwo ludzi o nią pyta, a i samo Velo odpowiada w sposób sugerujący właśnie sezon 2021. A tak w ogóle - najechaliście na mnie jak się śmiałem, że to chińczyk z katalogu... A tu proszę... ;))) Edytowane 17 Sierpnia 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 10 godzin temu, Dokumosa napisał: mają też kilka zalet w tym m.in. są mniej podatne na pękanie (nie ma naprężeń na fajce bo nie ma fajki), są mniej sprężyste wzdłużnie. Kiedyś czytałem całą litanię od DT jakie to są cudowne proste i w sumie wyglądało to przekonująco. Jakoś mi nigdy w żadnym kole j-bandy nie pękły mniej sprężyste? chyba tylko przy badaniu w labie... Wygląd to kwestia indywidualnie mi akurat się nie podobają. Słabe generalnie te argumenty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 17 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 Dla mnie jedyna zaleta to "ciekawszy" wygląd. Te testy dotyczące sprężystości itp. to raczej do artykułów w gazetkach, gdzie ktoś przezywa, że test został przeprowadzony w laboratorium kosmicznym w Friedrichshafen i okazało się, że różnica jest powalająca, 5% roznicy... Są ważniejsze elementy koła niż system mocowania szprych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2019 No i pewnie tak jest. W każdym razie najważniejsza zaleta to piasty wyglądają IMHO lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.