Misiek^^ Napisano 20 Listopada 2006 Napisano 20 Listopada 2006 Na razie nic nie zmieniam ze względu na brak funduszy Na czerwono wagi niepewne, wręcz strzelane. Reszta mniej lub bardziej wiarygodna. Proszę o ewentualne korekcje i sugestie...
Iron Napisano 20 Listopada 2006 Napisano 20 Listopada 2006 -jedna klamka na pewno tyle nie wazy połowe -pancerze sporo mniej. Mysle ze 150 g max. -gripy tez na pewno lzejsze, max 70 g patrzac na zdjecia. -standardowe 520tki waza 378g (moje tylko takie kloce:P ) -manetki, przedni hampel, mostek - pare gram wiecej
Misiek^^ Napisano 20 Listopada 2006 Autor Napisano 20 Listopada 2006 Jutro uaktualnię. Co masz na myśli pisząc parę gram? A co do mostka to nigdzie nie piszą ile on waży A strzał był tak na oko. Może ktoś wie mniej lub więcej? Waga Hayesa według centrumrowerowe.pl. Manetki według weightweenies.starbike.com/listings.php
roge Napisano 20 Listopada 2006 Napisano 20 Listopada 2006 Reba Team 2005 1595g z rurą 200mm + 72g manetka z linką (nie skracana) Przeciętna dętka waży około 190g. Zaciski 140-150g. Waga hamulca z tarczą? Podaj rozmiary opon. W rozpisce nie ma nypli i opasek na koła.
Żbik Napisano 20 Listopada 2006 Napisano 20 Listopada 2006 Mało które dane się zgadzają. Raz zaniżasz, raz zawyżasz... Mało realna masa całości... Dla przykładu kilka zbyt niskich mas wg mnie: - rama - chyba ciut więcej... Tyle, to może ważyć 18"... - dętki - jeśli masz zwykłe standardowe dętki (skoro nie wiesz jakie) to minimum 200g/szt - szprychy - ta masa to raczej bez nypli Jeśli masz mosiężne nyple to dolicz minimum 65g (64 szt) - opona przód - co to za model Miśka? Coś za mało mi się widzi... Chyba, że to jakiś slick... - opona tył - też na pewno trochę cięższa... - mostek - raczej za mało... - sztyca - co to za model? Na 1 czy 2 śruby? Też coś za mało... - zacisk siodła - Author waży ok 45g z tego co pamietam - piasta tył - XT waży 372g, LX będzie tylko 4 gramy cięższy...? - obręcze - też coś za mało trochę... FD26 katalogowo waży chyba 470g... Mój Alex XT16 katalogowo ma 425g, realnie ok 20g więcej... - korba - zaskakująco niska masa... Masy zawyżone: - klamki - 175g to waży komplet, jedna połowę tego... - pedały - M520 ważą ok 380g - pancerze i linki - max 200g (zwłaszcza, że odpada masa przedniego pancerza i linki) I taka dobra rada na koniec: zamiast rozpisywać masę części swojego roweru poczytaj lepiej słownik ortograficzny, bo nawet nie umiesz napisać poprawnie słowa "przerzutka"...
Xsystoff Napisano 20 Listopada 2006 Napisano 20 Listopada 2006 - rama - chyba ciut więcej... Tyle, to może ważyć 18"... Dokladnie, 18 calowy matts speed / matts special edition wazy kilkanascie gram wiecej, wiec 20" to pewnie ~1780 jak nie 1800. - dętki - jeśli masz zwykłe standardowe dętki (skoro nie wiesz jakie) to minimum 200g/szt Ostatnio po zwazeniu swoich starych i tanich no-name bylem zaskoczony, bo wazyly 170 g, co przy 220 g w standardowych Conti to prawie waga lekka Ciezko strzelac, lepiej zwazyc.
Misiek^^ Napisano 21 Listopada 2006 Autor Napisano 21 Listopada 2006 Witajcie! Wybaczcie mi wszelkie pomyłki bo robie to po raz pierwszy i nie znam wag na pamięć. Korzystałem z strony [link] i np. waga korb jest tam podają jako "realna". - rama - chyba ciut więcej... Tyle, to może ważyć 18"... - dętki - jeśli masz zwykłe standardowe dętki (skoro nie wiesz jakie) to minimum 200g/szt - szprychy - ta masa to raczej bez nypli Jeśli masz mosiężne nyple to dolicz minimum 65g (64 szt) - opona przód - co to za model Miśka? Coś za mało mi się widzi... Chyba, że to jakiś slick... - opona tył - też na pewno trochę cięższa... - mostek - raczej za mało... - sztyca - co to za model? Na 1 czy 2 śruby? Też coś za mało... - zacisk siodła - Author waży ok 45g z tego co pamietam - piasta tył - XT waży 372g, LX będzie tylko 4 gramy cięższy...? - obręcze - też coś za mało trochę... FD26 katalogowo waży chyba 470g... Mój Alex XT16 katalogowo ma 425g, realnie ok 20g więcej... - korba - zaskakująco niska masa... rama - poprawiłem dętki - poprawiłem szprychy - dodałem wagę nypli opona przód - Gdybym wiedział jaki model - podał bym. Waga strzelana. opona tył - co rozumieć przez trochę? mostek - raczej? ile? Bo z tego się nic nie dowiem sztyca - 2 śruby średnica 27,2 wysokość: 400; waga strzelana zacisk - waga skopiowana z innego, wyglądającego tak samo zacisku bez szybkozamykacza. piasta tył - zobacz tu: http://centrumrowerowe.pl/index.php?s=7120...445&did=49&l=pl obręcz - dodałem te 20g korba - waga realna - klamki - 175g to waży komplet, jedna połowę tego... - pedały - M520 ważą ok 380g - pancerze i linki - max 200g (zwłaszcza, że odpada masa przedniego pancerza i linki) klamka - poprawione pedały - poprawione pancerze i linki [są Clarck's Pre-Lube (od przerzutek) oraz JagWire (od tylnego hamulca)] - poprawione
Mod Team Odi Napisano 22 Listopada 2006 Mod Team Napisano 22 Listopada 2006 Zrobiłem porządek. Następnym razem pisownia będzie poprawna
piotrkv Napisano 22 Listopada 2006 Napisano 22 Listopada 2006 Misiek dziś ważył rower i zapewne poda wagę, ja nie będę pisał bo nie pamiętam ile dokładnie wyszło.
Misiek^^ Napisano 22 Listopada 2006 Autor Napisano 22 Listopada 2006 Wyszło 10,7kg w sklepie a w domu 11kg
piotrkv Napisano 22 Listopada 2006 Napisano 22 Listopada 2006 Jak wymienisz to co Ci gościu mówił, czyli mostek, kiere, koła i dętki to będzie lżej.
Misiek^^ Napisano 22 Listopada 2006 Autor Napisano 22 Listopada 2006 Facet powiedział, że sztyca jest zawaliście lekka i z chęcią wymienił by swojego boplighta na taką, że mostek do ciężkich nie należy, ale sugerował, żeby wymienić kierę i mostek na Boplighta. Na koła nie mam kasy więc zostają na razie. Na pewno będzie zmiana opon na p: Nobby Nic t: Racing Ralph i dętek na lekkie Continentale ale to już na nowy sezon. Coś jeszcze? Chyba nie
piotrkv Napisano 22 Listopada 2006 Napisano 22 Listopada 2006 No chyba, ze zdejmij hayesa będzie 0.5 kilo lżej tylko ze nie będziesz miał przedniego
Xsystoff Napisano 22 Listopada 2006 Napisano 22 Listopada 2006 Najpierw zrzuc wage na oponach i detkach, zysk bedzie najwiekszy, bo kilkanascie gram na mostku w zyciu nie odczujesz, a jedynie poprawisz sobie samopoczucie :wink: Lekka ta Meridka...
Żbik Napisano 22 Listopada 2006 Napisano 22 Listopada 2006 Bez sensu wymieniać kierę i mostek. Ile na tym możesz zyskać? Nie więcej niż 10-15g na obu częściach, a wydasz na nie conajmniej 200zł... Przede wszystkich do wymiany: - dętki (13zł za Maxxisa UL 125g) - chwyty na piankowe Authora (12zł, ok 25g) - zacisk siodła na Accent Light (14zł, ok 23g) - zaciski kół np TranzX lub BBB (36zł, ok 75g) Te części możesz spokojnie wymieniać. Resztę radzę poważyć dokładnie przed wymianą, bo może się okazać, żw wymienisz na cięższą
Misiek^^ Napisano 22 Listopada 2006 Autor Napisano 22 Listopada 2006 Facet powiedział, że na zestawie kiera/mostek mogę zyskać 100g to się na niego krzywo popatrzyłem ale nie skomentowałem jak jest z wytrzymałością tych chwytów piankowych biorąc pod uwagę, że jeżdżę w rękawiczkach Dartmoora?
Sixer Napisano 23 Listopada 2006 Napisano 23 Listopada 2006 Mój kolega ma takie właśnie Authorki (chwyty) i musze powiedzieć, że to shi** jak nie wiem co ślizga się na kierownica, choć by torszeczke nie tłumią drgań, z wytrzymałością nawet dobrze, ale ichpolecić nie moge... Już lepsze są takie za 4 zł :lol: z Go sportu moje ważą ok. 28 g a są wygodne jak nie wiem co, nawet tłumią drgania wiec chyba te za 4 zł są lepsze
Misiek^^ Napisano 23 Listopada 2006 Autor Napisano 23 Listopada 2006 Ja winnym rowerze miałem chwyty neoprenowe nie z authora i pamiętam, że jak był deszcz to nasiąkały i robiły się cholernie śliskie. Poradźcie więc, na jakie chwyty mam wymienić obecne bo są lekko starte
Sixer Napisano 23 Listopada 2006 Napisano 23 Listopada 2006 Miałem takie w Meridce którą mi ukradli i były naprawde fajne zresztą co tu pisać to jest WCS Na takich nie jezdziłem, ale widziałem w Częstochowie Sabotage na takch i sobie dotknołem i były baaardzo wygodne mięciutkie i wogóle fajne, a jak z wagą to nie wiem, ale tak czy siak na chwytach można zyskać 5-15 g.
lukas_t1 Napisano 23 Listopada 2006 Napisano 23 Listopada 2006 a ja polecam owijkę szosową na kiere...samemu se można dostosować grubość, miękkość, wagę i co komu pasuje. dodatkowo nie ślizga się i jest bardzo miłe w dotyku
Żbik Napisano 23 Listopada 2006 Napisano 23 Listopada 2006 Sixer, nie dość, że nie znasz zasad ortografii ("dotknołem..."), nie umiesz czytać (w aukcji jest napisane, że 74g...) to jeszcze z matematyką i odejmowaniem słabo u Ciebie... (Tioga 74g - Author 24g = 50g, a nie 5-15g...)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.