Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Chciałbym wymienić amortyzator w swoim Treku 3700 na sztywny widelec. Nie mam już serca do amorka (drugi raz wysunęły się ślizgi na zewnątrz (te z tworzywa sztucznego) - wkleiłem je wczoraj na żywicę, ale nie mam już zaufania do tego rozwiązania). Chciałbym wstawić do tego roweru sztywny widelec, nie psując jego wyglądu, charakteru (bardzo lubię ten rower). Rower jest używany przez cały rok, po mieście i lasach województwa Kujawsko-Pomorskiego - amortyzacja jest mi więc zbędna. Polecicie jakieś widelce, które będą pasowały do tego roweru? Sam nie wiem, czy szukać wśród stalowych czy aluminiowych. Rura 1 i 1/8 cala. Jakich narzędzi będę potrzebował (akurat amorka jeszcze nigdy nie wymieniałem, ani nawet sterów nie serwisowałem)? Dziękuję Wam wszystkim z góry za porady i pomoc. Pozdrawiam.

20190419_100438_Fotor.jpg

20190419_100456_Fotor.jpg

WP_001383.jpg

WP_001384.jpg

Napisano

 

  W dniu 19.04.2019 o 15:10, Remigiusz1978 napisał:

Nie wiem jak będzie komponował się z moim retro-trekiem. Co myślicie? 

Rozwiń  

To jest retro Trek

https://www.google.pl/search?q=retro+mtb&tbm=isch&source=hp&sa=X&ved=2ahUKEwil_t2qtdzhAhXJ-ioKHaiuACwQsAR6BAgIEAE&biw=1920&bih=944#imgrc=kEoahYg7vU2-uM:

Force parametry ma pasujące , kolorystykę również.

 

Napisano

Dokładnie kupiłem go w czerwcu 2007. Ten mosso... Nie rozumiem jak jeden rozmiar widelca M5EV można "obsłużyć" trzy rozmiary kół... Przepraszam za swoją ignorancję... Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

Napisano

A powiedzcie koledzy jeszcze coś o narzędziach potrzebnych do przeprowadzenia przeszczepu. Nie wiem też czy powinienem wymieniać łożyska (nie wiem nawet jakiego typu mam łożyska w sterach). Dzięki wielkie, pozdrawiam.

Napisano

Gwiazdkę do nabicia potrzebujesz, ( ten za 54 dolary daje gratis ) młotek, większy śrubokręt ( coś do nabicia gwiazdki ), imbusy, kawałek rury do nabicia bieżni sterów na widelec ( często pasuje od odkurzacza ) piłę do cięcia ( brzeszczot ) lub "boscha" ( chyba, że ma być wysoko kierownica to nic nie tniesz ). Smar, szmaty. Jeśli obecne stery i łożyska/bieżnie są ok to nic więcej. ( jeśli nie to komplet nowych najlepiej dać )

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.