Skocz do zawartości

[piasta tył] dt swiss 350 i brak wolnego biegu


autsajder

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

Mtaki problem, tylne koło na piaście dt swiss 350 straight pull po założeniu do ramy i zacisnięciu zacisku zachowuje się jak ostre koło, trzeba cały czas kręcić korbą bo inaczej ciągnie mi łańcuch, po zwolnieniu zacisku wszystko wraca do normy tzn. da się kręcić do tyłu oraz po rozpędzeniu koła można przestać i tzw. wolny bieg działa, ma ktoś jakieś pomysły co to może byc? Koło jest nówka sztuka

pozdrawiam

Napisano

Konstrukcja tej piasty jest wybitnie prosta. Zdjąć z roweru koło, odkręcić ośkę jeśli to QR, szarpnąć za kasetę żeby zerwać bębenek od korpusu i obejrzeć co jest grane.

Może ktoś smaru napchał do pełna?

Napisano

end capy są ok, bębenek ściągnąłem, smaru jest strasznie malutko, jak ściągam bębenek to ten ratchet od strony piasty oraz od strony bębenka jest wypychany przez sprężyny, jest możliwość żeby ten ratchet nie wszedł w te gniazda w piaście i w bebenku?

Napisano

a sprawdz czy cos po docisnięciu kola nie blokuje lozyska mialem podobna sytuacje tylko w dt 370

I w moim przypadku uszczelka sie podwinela i blokowala i tak jak u ciebie mialem ostre kolo

Napisano

Ja myślę, że zgubiłeś tulejkę dystansową wchodzącą w środek systemu ratchet. Dokręcając koło zgniatasz na stałe sprzęgło i występuje efekt 'ostrego'

Napisano

jest to możliwe, błędy się zdarzają. Na centrownicy nie da się zauważyć że tego brakuje. 
Rzadko, bo rzadko, ale czasem się zdarza ze piasty DT trafiają niekompletne. 
Napisz do sprzedającego lub centrum serwisowego DT, bez problemu dostaniesz tą tulejke

Napisano
8 godzin temu, autsajder napisał:

nie mam tej części, jak można to zgubić w nowym kole? założyłem tylko tarcze i kasete, jest możliwe że jej nie było od początku ?

Normalnie, można. Mnie udało się złożyć tą piastę bez części nr 4 na powyższym rysunku :) Zorientowałem się wczoraj - o, a co to za podkładka wala się po stole? Ha! A rower ma za sobą dwa wyścigi.

Napisano

Jak rzeczywiście brakowało tulejki nr 7, to chyba taniej/szybciej/lepiej(?) było wybrać się do zielonego obi, kupić 10cm rurki aluminiowej dociąć i obrobić na wymiar.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...