autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 witam Mtaki problem, tylne koło na piaście dt swiss 350 straight pull po założeniu do ramy i zacisnięciu zacisku zachowuje się jak ostre koło, trzeba cały czas kręcić korbą bo inaczej ciągnie mi łańcuch, po zwolnieniu zacisku wszystko wraca do normy tzn. da się kręcić do tyłu oraz po rozpędzeniu koła można przestać i tzw. wolny bieg działa, ma ktoś jakieś pomysły co to może byc? Koło jest nówka sztuka pozdrawiam
Ice123 Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 Sprawdz może czy coś nie blokuje racheta po dokręceniu koła.
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 Konstrukcja tej piasty jest wybitnie prosta. Zdjąć z roweru koło, odkręcić ośkę jeśli to QR, szarpnąć za kasetę żeby zerwać bębenek od korpusu i obejrzeć co jest grane. Może ktoś smaru napchał do pełna?
autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Napisano 16 Kwietnia 2019 end capy są ok, bębenek ściągnąłem, smaru jest strasznie malutko, jak ściągam bębenek to ten ratchet od strony piasty oraz od strony bębenka jest wypychany przez sprężyny, jest możliwość żeby ten ratchet nie wszedł w te gniazda w piaście i w bebenku?
Ice123 Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 a sprawdz czy cos po docisnięciu kola nie blokuje lozyska mialem podobna sytuacje tylko w dt 370 I w moim przypadku uszczelka sie podwinela i blokowala i tak jak u ciebie mialem ostre kolo
autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Napisano 16 Kwietnia 2019 jak zacisnę zacisk lżej to jestem w stanie kaseta obrócić w tył, do przodu normalnie się kręci, nie czuć oporu
Ice123 Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 Własnie mialem podobnie, tylko gdy mocno sie docisnie to jest duzy opor
autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Napisano 16 Kwietnia 2019 dzięki, sprawdzę jutro i dam znać, dziś już późno, dzieci spią
kudizc Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 Ja myślę, że zgubiłeś tulejkę dystansową wchodzącą w środek systemu ratchet. Dokręcając koło zgniatasz na stałe sprzęgło i występuje efekt 'ostrego'
dawid Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 kudizc podrzucił dobry trop Sprawdź czy masz element nr 7
autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Napisano 16 Kwietnia 2019 nie mam tej części, jak można to zgubić w nowym kole? założyłem tylko tarcze i kasete, jest możliwe że jej nie było od początku ?
dawid Napisano 16 Kwietnia 2019 Napisano 16 Kwietnia 2019 jest to możliwe, błędy się zdarzają. Na centrownicy nie da się zauważyć że tego brakuje. Rzadko, bo rzadko, ale czasem się zdarza ze piasty DT trafiają niekompletne. Napisz do sprzedającego lub centrum serwisowego DT, bez problemu dostaniesz tą tulejke
autsajder Napisano 16 Kwietnia 2019 Autor Napisano 16 Kwietnia 2019 dzięki wszystkim, teraz znam przyczynę zamawiam tuleję i do przodu:D
Kolmark Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 8 godzin temu, autsajder napisał: nie mam tej części, jak można to zgubić w nowym kole? założyłem tylko tarcze i kasete, jest możliwe że jej nie było od początku ? Normalnie, można. Mnie udało się złożyć tą piastę bez części nr 4 na powyższym rysunku Zorientowałem się wczoraj - o, a co to za podkładka wala się po stole? Ha! A rower ma za sobą dwa wyścigi.
Ice123 Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Sprawdz u dt4you. On ma wszystko do piast dt swiss
kudizc Napisano 17 Kwietnia 2019 Napisano 17 Kwietnia 2019 Jak rzeczywiście brakowało tulejki nr 7, to chyba taniej/szybciej/lepiej(?) było wybrać się do zielonego obi, kupić 10cm rurki aluminiowej dociąć i obrobić na wymiar.
autsajder Napisano 18 Kwietnia 2019 Autor Napisano 18 Kwietnia 2019 tak, brakowało tulejki nr 7, za pomoc dziękuję Daveo, wysyłka tulejki szybko i bezpłatnie polecam, temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.