Skocz do zawartości

[Naprawa bębenka kasety] + mod głośne cyk cyk


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Po serwisie bębenka i przejechaniu ok 1000km zaczął mi szwankować, trzaski co jakiś czas.Rozebrałem, dostało się na zapadki nieco smaru. Ale to chyba nie wina tego

Ta sprężynka co je obsługuje wydała mi się dość cherlawa, widocznie jeszcze troche się zużyła.

Zamiast niej poszło kółko do kluczy o średnicy 0,7-0,8mm dogięte i docięte na wzór starej sprężyny .  Na zapadki i bieżnie dałem olej przekładniowy.

Ładnie pracuje, a do tego coś dla fanów cykania. Za 2kkm przy okazji serwisu piasty rozbiórka i oględziny jak to się zużywa z powodu wiekszego nacisku zapadek na bieżnie.

2019-04-15 13.36.35.jpg

Edytowane przez Separatysta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Po ok 3000km nadszedł czas na serwis piasty i bębenka. Dałem nową sprężynke przeznaczoną do wolnobiegu -odpowiednio skróconą. Wydaje się mocniejsza niż oryginalna i bardziej elastyczna.

Na kółku od kluczy widać że się to bardziej zużywa. Na tej głowce gdzie siedzą zapadki widać ślady tarcia i na samej bieżni zapadek również. Ale bez dramatu. Od biedy ;)można takie kółko od kluczy zastosować na kilka tys km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...