MikeDozer Napisano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2019 Pacjent: Obręcz WTB ST I-19 29" 32H przód. Opona panaracer gravelking 700x43c. Uszczelniacz Trezado. Planowałem częściowo szosową wyprawę dnia następnego, więc w sobotę napompowałem opony do szosowych 4 bar. Rano w niedziele miałem juz 1.7 bar w przednim kole. Podpompowałem do 3.5 bar i wyruszyłem. Po około 3h wjezdzałem w cięższy teren i chciałem spuścic powietrze. Tył trzymał, na przodzie zjechało do 2.2 bar. Przejechałam trase bez problemu. W domu nadal około 2 bar. Napompowałem ponownie do 4 bar. Kolejnego dnia w poniedziałek rano miałem znów 2.2 bar. Poszukałem nieszczelność. Znalazłem na spawie obręczy: Dziś wymieniłem taśmę 2bliss uszczelniającą na odpowiednio szerokie trezado. Wymieniłem wentyl. Opona wskoczyła na rant ładnie z pompki. Zalałem mlekiem. Napompowałem do 4 bar. Nieszczelność nadal jest. Czy obręcz do wyrzucenia czy próbować jakiegoś rozwiązania? innego mleka? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.