MikeDozer Napisano 3 Kwietnia 2019 Napisano 3 Kwietnia 2019 Pacjent: Obręcz WTB ST I-19 29" 32H przód. Opona panaracer gravelking 700x43c. Uszczelniacz Trezado. Planowałem częściowo szosową wyprawę dnia następnego, więc w sobotę napompowałem opony do szosowych 4 bar. Rano w niedziele miałem juz 1.7 bar w przednim kole. Podpompowałem do 3.5 bar i wyruszyłem. Po około 3h wjezdzałem w cięższy teren i chciałem spuścic powietrze. Tył trzymał, na przodzie zjechało do 2.2 bar. Przejechałam trase bez problemu. W domu nadal około 2 bar. Napompowałem ponownie do 4 bar. Kolejnego dnia w poniedziałek rano miałem znów 2.2 bar. Poszukałem nieszczelność. Znalazłem na spawie obręczy: Dziś wymieniłem taśmę 2bliss uszczelniającą na odpowiednio szerokie trezado. Wymieniłem wentyl. Opona wskoczyła na rant ładnie z pompki. Zalałem mlekiem. Napompowałem do 4 bar. Nieszczelność nadal jest. Czy obręcz do wyrzucenia czy próbować jakiegoś rozwiązania? innego mleka? Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.