Kukson Napisano 28 Marca 2019 Napisano 28 Marca 2019 Cześć. Jeden post już pisałem na temat zakupu roweru ale po 2 miesiącach dopiero znalazlem cos dla siebie, wcześniej miałbyć typowy mieszczuch (muriwoods 29er) ale padlo ostatecznie na crossowy. Potrzebuje rady którą opcję najlepiej wybrac Jazda 70 % miasto(dojazdy do pracy, wycieczki z żoną) 30 % jakieś utwardzone drogi i raz na jakis czas trasa +- 30 km. Mocno sie zastanawiam nad zakupem UNIBIKE VIPER DISC z 2018 r, mam możliwość zakupu nowego za 2850 zl ze światłami na przód i tył. Nie wiem tylko czy do mojej rekreacyjnej jazdy taki osprzęt jest mi potrzebny. Albo UNIBIKE CROSSFIRE 2018 za 2250 zl. Jest jeszcze jedna opcja którą rozważam, mianowicie : ROMET ORKAN 4 z 2015 r. Używany. Za 1200 zl. Opis od osoby sprzedajacej rometa: "Rower w bardzo dobrym stanie, świeżo po kompletnym przeglądzie przygotowującym do nowego sezonu. Ponadto założone zostały nowe opony Continental Contact II w rozmiarze 28"x1,75", wraz z nowymi dętkami. Dzięki wymianie mostka kierownicy na wyższy w stosunku do oryginalnego oraz chwytom Ergon GP1 kark oraz ramiona pozostają rozluźnione w czasie jazdy, a nadgarstki mają lepsze podparcie." Będę jeździł typowo rekreacyjnie. Uprawiam dużo sportu, lecz jazda na rowerze dawno została w tyle, dlatego szukam najtańszego a zarazem najrozsadniejszego rozwiązania. Z tad pomysł aby kupić taką używke...
WaGiant Napisano 28 Marca 2019 Napisano 28 Marca 2019 Viper ma najlepszy osprzęt . To już solidny rower . Oświetlenie ( jeśli przyzwoitej jakości ) przydaje się na wieczorne przejażdżki . Crossfire ma wyraźnie słabszy napęd i hamulce ale do rekreacyjnej jazdy spokojnie wystarczy . Orkan jest pomiędzy . Tzn napęd ale ma hamulce promax . ???? Raczej lepsze od shimanowskich nie będą . Poza tym to używany rower . Sprzedający napisał o wymianie opon ale nic o napędzie . Czyli można podejrzewać że nie ruszany od nowości . Rower przejeździł 4 sezony i jeśli konieczna była wymiana opon to raczej trochę km zrobił . Czyli może się okazać że cały napęd jest do wymiany . W najlepszy wypadku kaseta , łańcuch , linki i pancerze . Koszty wymiany nie są wielkie ale jednak są . Klocki hamulców pewnie też trzeba by zmienić . Jeśli masz kasę to ja radziłbym nowego . Raczej Vipera . Napęd deore to wół roboczy , jeśli będziesz pilnował zmian łańcuchów wytrzyma lata . A pracuje poprawnie . Aha , założyłeś temat w złym dziale .
paweloko Napisano 29 Marca 2019 Napisano 29 Marca 2019 Ja w tamtym roku takiego vipera kupiłem za 2600zł, wiec zawsze możesz się targować.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.