Skocz do zawartości

[amortyzatory] wymiana unibike viper

Kamral

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jako, że jestem laikiem i nie znam sie kompletnie proszę o pomoc w wymianie amortyzatora przedniego. Mam unibike viper z 2016 po lekkim wypadku wygiąłem amortyzator przeni i chce go wymienic. Jeżdze tak 70 % asfalt 30 % szutrowe. Proszę o radę na jaki nie drogi amortyzator przedni mogę wymienić

Napisano

no tak do 300 zł. Może macie racje, ale to jak wjade od czasu do czasu do lasu to nie ,,pognę'' koła ? lub po dołkach ?

• Mod Team
Napisano

Grube opony plus niskie ciśnienie i w lekkim terenie da radę. Ale na asfalcie będzie ciężej. IMO, jak sztywny wideł, to tylko carbon. Przy alu będą szybko ręce boleć.

Stówkę byś musiał dołożyć:

https://allegro.pl/oferta/widelki-rowerowe-java-mtb-26-carbon-rockbros-7670938417

lub:

https://allegro.pl/oferta/widelec-gavel-mtb-full-carbon-530g-560g-26-29-7808678371

albo taniej używka:

https://allegro.pl/oferta/widelec-sztywny-haibike-high-carbon-fork-430g-28-7722606944

Napisano
Teraz, sznib napisał:

Przy alu będą szybko ręce boleć.

Jest tyle rzeczy, od których "mogą ręce boleć" - najczęściej to ogólnie zła pozycja/niedopasowanie roweru/gripów, itp. i przede wszystkim brak "wytrenowania" danego osobnika, a materiał z jakiego zrobiony jest widelec jako przyczynę postawiłbym dość daleko.

Miałem alu, obecnie mam pod ręką stal i wungiel - nie są to takie różnice jak to niektórzy opisują. A jestem przekonany, że nie wiedząc na czym akurat jadą to nie byliby tego w stanie na 100% określić. Zresztą ogólnie za dużo jest tu zmiennych, bo trzeba by sprawdzić dokładnie takie same widelce, tylko z różnych materiałów, dokładnie w tej samej ramie, a to przecież nierealne z różnych względów.

• Mod Team
Napisano
Teraz, Kamral napisał:

aha mam koła 28' czyli te dwa pierwsze nie będą pasowały ?