Rafal_TREK6000 Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Cześć! Czy ta rura sterowa jest jeszcze do uratowania? W jaki sposób pozbyć się tej rdzy? Jest to efekt zaniedbania i odkładania ciągle serwisu sterów na później. Woda, która tam się dostawała, zrobiła to, co widać na załączonym obrazku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Taka rdza to nie problem a jedynie nalot. Nic się nie przejmuj, przetrzyj to szmatką nasączona jakimś odtłuszczaczem i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 22 Marca 2019 Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 (edytowane) Korozja po byku. Nawet jakbyś to olał to i tak ta rura resztę roweru przeżyje. Nie zaglądaj pod stare samochody, bo się będziesz bal jeździć... Jak nie masz nic ściernego pod ręką to weź szmatkę, trochę pasty do zębów i wszystko pięknie zejdzie. Edytowane 22 Marca 2019 przez seraph 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_TREK6000 Napisano 22 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2019 Tak zrobię, dziękuję Wam Uspokoiliście mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 to nawet nie rdza tylko rdzawy nalot powierzchniowy. Zrób jak mówią koledzy-przemyj jakimś odtłuszczaczem, a to co zostanie przetrzyj delikatnie drobnym papierem i ponownie wyczyść. Po sprawie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 23 Marca 2019 Udostępnij Napisano 23 Marca 2019 Ja bym sobie papier ścierny darował bo w miejscach przeszlifowanych do gołego metalu pojawi się już prawdziwa ruda. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_TREK6000 Napisano 24 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2019 Wyczyściłem odtłuszczaczem, pastą i znów odtłuszczaczem i udało się uzyskać taki efekt. Niestety na górze jest problem i nie schodzi tak łatwo. Nie wiem czy już tak mogę zostawić, czy próbować to zetrzeć jakimś drobnoziarnistym papierem ściernym. A może zastosować tu jakiś odrdzewiacz w sprayu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 25 Marca 2019 Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Zostaw. To niczemu nie przeszkadza, a tak jak już ktoś wyżej wspomniał - wypolerujesz, a po sezonie będzie to samo, bo surowej stali w tym miejscu nijak nie zabezpieczysz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafal_TREK6000 Napisano 25 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2019 Dzięki za pomoc! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 W dniu 23.03.2019 o 13:06, Dokumosa napisał: Ja bym sobie papier ścierny darował bo w miejscach przeszlifowanych do gołego metalu pojawi się już prawdziwa ruda. a to dlaczego. sprawdzałem na swoim xcm'ie i to jest goła stal bez żadnej powłoki zabezpieczającej, choćby zwykłej konwersyjnej. Więc nie wiem co szlifowanie drobnym papierem miało by zetrzeć. Niemniej jednak spokojnie można to tak zostawić, aczkolwiek korozja bardzo powoli będzie sobie postępować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 W dniu 22.03.2019 o 23:23, seraph napisał: Nie zaglądaj pod stare samochody zwlaszcza pod japończyki , ople i fiaty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 I Renault z Dacią, ale akurat z Fiatami też nie jest żelazna zasada, bo np Panda, Punto II, Grande Punto i nowe Bravo to ma przyzwoite blachy o ile ktoś nie puknął i się janusz-blacharz nie dobrał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 Kolego nie szlifuj tego żadnym papierem ściernym bo szybciej ci to będzie rdzewieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 3 godziny temu, seraph napisał: I Renault z Dacią, a no tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nossy Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 3 godziny temu, ACTIVIA napisał: Kolego nie szlifuj tego żadnym papierem ściernym bo szybciej ci to będzie rdzewieć z ciekawości powiercę trochę...dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 Bo tak piszą osoby, które wiele rodziców różnej maści miało w rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 3 godziny temu, Dokumosa napisał: Bo tak piszą osoby, które wiele widelców różnej maści miało w rękach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 20 godzin temu, seraph napisał: I Renault Gdybyś widział jak pięknie wyglądalo moje pierwsze Twingo z 2002 po 15 latach jazdy... Zeby to tak inne wyglądały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 Zawsze się jakiś wyjątek i dbający użytkownik trafi. Poza tym nie miałem akurat nigdy przyjemności z tym modelem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 To nie temat, ale wszystkie Renault, z którymi mialem do czynienia wyprodukowane po 2001 (w tym 3 moje, kupione zawsze jako używane) nie miały nigdy problemu z rdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.