beriam Napisano 19 Marca 2019 Napisano 19 Marca 2019 Witam W zeszłym roku zmieniałem w druga stronę, ale z okazji zakupu gravela wracam do punku wyjścia Potrzebuje dobrych i sprawdzonych opon 29 w kwocie +- 80 pln sztuka. Dojazd 20%(asfalt), 80%(las) w warunkach suchych. Obecnie mam duet Hurricane 1.6 oraz Continental-tour-28-all (1.6) Czy przy zakupie nowych opon będę zmuszony tez do zakupu nowych dętek, czy te będą tez odpowiednie ?
MikeSkywalker Napisano 19 Marca 2019 Napisano 19 Marca 2019 Dętki oblecą. A co do opon - jeśli nie chcesz z roweru MTB (bo domyślam się że do takiego szukasz opon) zrobić sprzętu do jazdy w jakimś wymagającym terenie to rozważyłbym Kendę SBE - szybka na asfalcie, w terenie daje radę, w okolicach 80zł można kupić w wersji zwijanej.
beriam Napisano 19 Marca 2019 Autor Napisano 19 Marca 2019 Rekreacyjne latanie po okolicznych lasach, trochę górek, czasem droga asfaltowa. Bez szaleństw. W deszczu, tylko i wyłącznie jak mnie złapie w terenie Dobrze, ze na węższych dętkach da się jeździć, bo nie bylem pewien. Opony znalazłem w drucie: 30 tpi oraz 60 tpi (która opcja sensowniejsza?) Na zwijane chyba mam bana od Google... Pozdrawiam
MikeSkywalker Napisano 20 Marca 2019 Napisano 20 Marca 2019 Jeździć się da, ale taka dętka będzie bardziej rozciągnięta, także teoretycznie bardziej podatna na przebicia i wymagająca częstszego dopompowywania. Szersza z kolei będzie cięższa i teoretycznie bardziej odporna. Jeśli wentyle zagrają to możesz te węższe zostawić do gravela. https://allegro.pl/oferta/opona-kenda-sbe-small-block-eight-29x2-10-zwijana-7551551364 od tego samego sprzedawcy Ale jak na wadze Ci nie zależy to drut 60tpi też może być.
wojtasin Napisano 20 Marca 2019 Napisano 20 Marca 2019 Wąskie dętki oblecą do pierwszego laczka, na mocno rozciągniętej dętce kiepsko trzymają się łatki.
dovectra Napisano 20 Marca 2019 Napisano 20 Marca 2019 maxxis ikon conti race king... itd, masz jeszce z tańszych mitasy , cst, vee tire
beriam Napisano 20 Marca 2019 Autor Napisano 20 Marca 2019 6 godzin temu, MikeSkywalker napisał: Jeździć się da, ale taka dętka będzie bardziej rozciągnięta, także teoretycznie bardziej podatna na przebicia i wymagająca częstszego dopompowywania. Szersza z kolei będzie cięższa i teoretycznie bardziej odporna. Jeśli wentyle zagrają to możesz te węższe zostawić do gravela. https://allegro.pl/oferta/opona-kenda-sbe-small-block-eight-29x2-10-zwijana-7551551364 od tego samego sprzedawcy Ale jak na wadze Ci nie zależy to drut 60tpi też może być. Rozumiem. Znalazłem zwijane w niższej cenie kenda . Czy w temacie samych dętek kupować droższe opcje czy Prox Av w zupełności wystarczy ? Co do dętek do gravela to słabo bo są zalane Slime Tube. Przy okazji jest sens zalewać same dętki ? 4 godziny temu, dovectra napisał: maxxis ikon conti race king... itd, masz jeszce z tańszych mitasy , cst, vee tire maxxis o takich mowa ? Race King kiedyś macałem w lokalnym sklepie i bardzo cienkie ma boki, na co pan sprzedawca strasznie kładł nacisk Reasumując w tych trzech opcji co będzie najsensowniejszym ?
MikeSkywalker Napisano 20 Marca 2019 Napisano 20 Marca 2019 Dętek Proxa nie znam. Polecam Continental - nie kosztują majątku a są bardzo przyzwoite.
dovectra Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 20 godzin temu, beriam napisał: maxxis o takich mowa ? Tak Generalnie polecane, ale wersja drutowa to średnia półka. Ps. ja mam race kingi zwijaki zwykłe i sporty, i pomimo niby cienkich boczków, nie ma z nimi problemu.
beriam Napisano 21 Marca 2019 Autor Napisano 21 Marca 2019 Jeszcze tylko zapytam się o te opony CST Jack Rabbit EST
beriam Napisano 22 Marca 2019 Autor Napisano 22 Marca 2019 W sumie zamówiłęm Schwalbe Racing Ralph 29x2,25 Performance TLR na tył oraz Schwalbe Rocket Ron 29x2,10 Performance Addix na przód. Dziękuję za serdecznie za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.