Skocz do zawartości

[Piasty] VitooCycle Straight pull - kopia DT 350


DominikM

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po dłuższej przerwie, zachciało mi się 29" to trzeba było poskładać lekkie koła 29". Jakiś czas temu na mtbr obiło mi się o uszy, że są chińskie piasty na ratchecie DT, kazoor czy inne takie. Po weryfikacji opinii dałem sobie z nimi  jednak spokój. Przez chwilę zastanawiałem się nad Bitexem - obecnie sprzedają się jako oem w markach własnych, ale także odrzuciłem do spółki z Formulą i Novatec.

Wybór padł na kopię piast DT350 z Aliexpress pod marką VitoCycle (146$ - kupony).

vitoo_cycle_28h_cl_hubs.thumb.jpg.2c6477bd56843f40e3fcdda6b4bd824a.jpg

Ratchet 36, bo doczytałem, że 54 lubi się chińczykom objechać, wiec tym bardziej 60t :p

Miesiąc czekania i są (dostawa przez Poznań poczteksem, bez dodatkowych opłat).

vitoo_cycle_28h_cl_hubs_front_130g.thumb.jpg.305c2aed3f8347ea7f89dc9b5e30337e.jpg

vitoo_cycle_28h_cl_hubs_rear_254g.thumb.jpg.621115c8a94c3d036005586b64e54eaf.jpg

Piasty są oparte na łożyskach 6902RS

vitoo_cycle_28h_cl_hubs_rear_bearing.thumb.jpg.5eab7a245b124e3bb49da8cd26227a9f.jpgvitoo_cycle_28h_cl_hubs_front_bearing.thumb.jpg.a3189dec26ec09233ddd26c878408ede.jpg

Ratchet jest wymienny z oryginalnym ratchetem DT

original_dt_ratchet.thumb.jpg.accfe91162bee2e23847e16c0f72b392.jpg

dt_ratchet_inside_vitoo_hub.thumb.jpg.4b12892587a55a31da8d08d76f063590.jpg

original_dt_ratchet_in_vitoo_ring.thumb.jpg.54c0adf9a52239a2baac8569ab842ee2.jpg

Piasty są w pełni serwisowalne o ile posiadamy klucz DT.

vitoo_cycle_hub_apart.thumb.jpg.c61a2158694c7d58908c0679599249e0.jpg

Jeszcze jedna ciekawostka z opisem na łożysku, ale uszczelnienia są bez brandu więc Enduro to  raczej nie są, choć hgw :P

enduro_bearging_c-3.thumb.jpg.392288e75325640e533f077e7bbe78a2.jpg

Łożyska i uszczelnienia wchodzą w korpus z minimalnym oporem, przy zachowaniu nacisku na całej krawędzi łożyska daje się wprasować bez najmniejszego problemu. Wyciągnięcie uszczelnienia z przedniej piasty nastręczyło mi trochę problemów. Wewnętrzna oś pomiędzy łożyskami w przedniej piaście ma minimalny luz, ale przy piastach typu boost może nie mieć większego znaczenia. Z konta spadło 540 zł - jak poskładam koła i trochę na nich pojeżdżę to zdam relacje jak to się sprawuje. Na razie jestem pozytywnie zaskoczony jakością wykonania. Zabrakło mi oryginalnego bębenka DT aby sprawdzić czy pasuje, ale obstawiam, że tak.

Link do oferty :
https://www.aliexpress.com/item/vitoocycle-Abgedichtete-lager-MTB-Mountainbike-Nabe-Schnellspanner-set-Bike-hub-32-H-Scheibenbremse-15-12mm-Steckachse/32891215603.html

  • +1 pomógł 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...