Skocz do zawartości

[rower crossowy] Kross, Merida, Unibike, Giant ? Proszę o pomoc

foosizer

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie, jako że planuję zakup roweru a  jestem w tym temacie laikiem, to chciałbym zaczerpnąć wiedzy doświadczonych forumowiczów.

Myślałem nad kupnem roweru crossowego, chciałbym na nim jeździć do pracy, oraz w dłuższe trasy weekendowe (wycieczki).

Nie wiem za bardzo w jaką firmę pójść -  Kross , Unibike ,Merida ,Giant ? Chciałbym aby to był w miarę porządny rower,

niestety budżet jest ograniczony  2500 - 3000 zł, może ciut więcej jeśli będzie warto. Obecnie mam jakiś marketowy rower na którym jazda to raczej katorga...

Ktoś mógłby polecić jakiś konkretny model?, niestety nie znam się na osprzęcie a nie chciałbym wyrzucić pieniędzy w błoto.

Myślałem nad Kross Evado 6.0

Napisano

Wrzuć linki do tych które Cie interesują.

Przy takim budżecie ja bym szedł w znane marki, unikając właśnie np Unibike czy innego Kands'a.

Nie wiem jak konkurencja, ale ten Kross wydaje się być potwornie ciężki. 14,2kg to bardzo dużo.

Napisano

Zastanawiałem się nad wyborem między tymi modelami ( linki daję poniżej) , niestety nie znam się za bardzo na osprzęcie. 

Chciałbym w miarę dobry rower na lata do ceny 3000zł no może maksymalnie 3500zl jeśli będzie warto .

Mam około 172 cm i ważę jakieś 72 kg. Może ktoś doradzi który rower wybrać lub poleci coś lepszego niż poniższe modele?

Evado 6.0

Evado 7.0

Cube Nature Pro

Unibike Viper GTS

GIANT Roam 2 Disc

GIANT Roam 3

Kellys Phanatic 30

Kellys Phanatic 50

Napisano

Mogę załatwić  Evado 7.0 z gwarancją  za 3 tyś. lub nowy powystawowy bez gwarancji jeszcze taniej ( z paragonem)

Napisano

Giant'y maja zdecydowanie gorszy osprzęt w porównaniu do reszty. Pozostałe mozna podzielić na 2 grupy - (evado 6, cube, kellys 30) (evado 7, unibike, kellys 50). W pierwszej grupie prawie nie ma różnicy, wybierz co ci się bardziej podoba. W drugiej Unibike wygląda najlepiej.