orlenplock Napisano 17 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2006 Ciąg dalszy gdyż ktoś lubi usuwać niewygodne tematy. I nie bierz tego do siebie Jurasek. Stał źle zaparkowany czy też nie; złamał zakaz wjazdu do lasu czy też nie - nie można niszczyć czyjejś własności. Nie jestem świety, widzę co kierowcy wyprawiają na ulicy, nie oznacza to, że będę chodził (jeździł) i nap......... wszystkich którzy łamią przepisy. To przecież bez sensu. Przecież można było przeprowadzić rower, lub pojechać na około. Robię tak zawsze kiedy coś mi stoi na drodzę (nawet jeśli jest to źle zaparkowany samochód) - nie narzekam - przecież wszyscy jesteśmy zapalonymi bike'rami - komuś przeszkadza dołożyć kilkdziesią czy kilkaset, czy też nawet w ekstremalnych sytuacjach kilka kilometrów?? Jak mi czarny kot przebiega drogę to z radością zawracam i dokładam kolejne 10 km do ostatnich 100 i wracam do domu na około. Co do gnoja to faktycznie przesada i nie miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jurasek Napisano 17 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2006 zamknąłem temat bo do bójki sie szykowało nie można niszczyc cudzej własności, ale tak jak ja staram sie myslec co może za chwile sie stac tak i łoś powinien pomyslec że parkuje na ściezce lesnej, przy której na drzewie symbol roweru. jadąc swoim tempem, zaskoczony nagłą przeszkodą, miałem do wyboru starac sie przejechac, w drzewo lub w auto udało sie przejechac a straty niestety wynikły jak juz napisano w poprzednim temacie było, minęło, zdobyto nowe doświadczenie, nalezy jeszcze bardziej uważac i tak miałem szczęście że stała tam martwa natura , a nie np dziewczynka z zapałkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...