LSkiper Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Witam. Dzisiaj przed wyjazdem w dosyć długą trasę załączyłem sobie blokadę amortyzatora żeby sprawdzić jak działa z nową linką i pancerzem. Po wyłączeniu blokady amortyzator nadal jest zablokowany. Sytuacja wygląda następująco: Nie ważne czy manetkę ustawię na pozycji zablokowanej lub odblokowanej, amortyzator ciągle jest zablokowany. I tu pada pytanie co zawiodło? Sprawdzałem komory czy nie uciekło powietrze jednak wszystko jest w porządku (dual air), ale po napompowaniu do poprzednich wartości amortyzatorowi ubyło ok 15-20mm skoku, a charakterystyka "pracy" się nie zmieniła, nadal jest zablokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Problem prawdopodobnie nie leży po stronie komory powietrznej, a tłumika. Robiłeś coś z nim? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LSkiper Napisano 27 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 (edytowane) Nic nie było robione, jedynie serwis jakoś na początku listopada, a w okresie od listopada do stycznia był jeżdżony może z 6 razy. P.S. Dodam że pokrętło się kręci. Czy to możliwe że sprężyna z jakiegoś powodu mogła sobie wyskoczyć z blokady/tłumika? Edit: Spuściłem powietrze z obu komór, wideł nie schował się całkowicie a nadal jest zablokowany i nadal nie daje się ugiąć tak jakby blokada była włączona. Jakiś pomysł? Edytowane 27 Lutego 2019 przez LSkiper Nowe informacje na temat problemu, błąd gramatyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 27 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2019 Panie rozbierz to po prostu, coś jest nie tak z mechanizmem blokady czy nawet samym tłumikiem, gdybanie przez internet nic nie da. Jeśli się widelec wogóle nie ugina to najpewniej poszła uszczelka tłumika i olej powędrował do goleni dolnych blokując hydraulicznie skok, normalnie RS'y się ruszają z blokadą, choć bardzo sztywno. Powinieneś to wiedzieć jako użytkownik. Budowa tego jest bardzo prosta, nie ma co zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LSkiper Napisano 16 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2019 (edytowane) Zapomniałem dodać odpowiedź do tematu: Problem rozwiązany (na moją niekorzyść niestety), okazało się że blokada najpewniej dostała strzała kiedy tłumik był zablokowany i całość się posypała zostawiając tłumik zablokowany. Przy okazji zapytam: Czy da się zamówić pierwszy lepszy tłumik motion control z ebaya/amazona i on będzie działać pod moim widłem? Gdzieś wyczytałem że Reby od 2012 zmieniły średnicę wewnętrzną goleni górnych, a znajomy serwisant powiedział również że te tłumiki różnią się rozmiarami w zależności od rozmiaru koła do którego wideł jest przystosowany. Edytowane 16 Marca 2019 przez LSkiper Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.