Uba86 Napisano 26 Lutego 2019 Napisano 26 Lutego 2019 Dzień dobry. Chciał bym się was poradzić w kwestii renowacji ww. roweru. Rama ma dobry stan z ogniskami rdzy ale bez szału. Chromy są w ładnym stanie. Mam zamiar pomalować ramę proszkowo. Jestem w trakcie rozbierania roweru na części pierwsze. Obecnie mam problem z kołami. Krótko mówiąc są to szroty ( obręcze i szprychy), a piasty są dobre. Chciał bym się Was zapytać, czy wiecie jakie koła były oryginalnie w tym rowerze? Jakie piasty, hamulce czy były przerzutki. Ten rower ma jedną zębatkę z tyłu i nie ma klamek hamulcowych ani manetki biegów. Cytuj
renand Napisano 25 Kwietnia 2019 Napisano 25 Kwietnia 2019 Witam, aktualnie osobiście przywróciłem do życia holenderski klasyk batavus flying dutchman. Kupiłem go z zamiarem generalnego remontu i lakieru. Odpowiadając na pytanie, w rowerze gazelle były montowane obręcze van schothorst ze stali nierdzewnej, więc dziwne że twoje są w kiepskim stanie. Szprychy są również chromowane więc ok. Jeżeli masz 1 zebatke i nie masz manetki czyli piasta z tylu jest tylko z 1 biegiem tak jak kiedys w wigry 3. Z reguły w tych rowerach są albo piasty 3 biegowe albo 7 biegowe. Cytuj
Garlock Napisano 26 Kwietnia 2019 Napisano 26 Kwietnia 2019 W dniu 26.02.2019 o 15:18, Uba86 napisał: Ten rower ma jedną zębatkę z tyłu i nie ma klamek hamulcowych ani manetki biegów Wg Pana Google Gazelle Solide miała 3 biegową piastę Sturmey Archer. Może poprzedniemu użytkownikowi urwał się łańcuszek więc wywalił manetkę. Jeśli oś piasty jest drążona (z dziurą) to jest szansa, ze ta piasta jest 3 biegowa. Chyba, że ktoś podmienił kola. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.