jacekad82 Napisano 23 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2019 Witam, W temacie rowerów szosowych jestem raczej laikiem ... W związku z tym chcialbym prosic Was o poradę ..... W najbliższych dniach planuje zakup jakiegoś roweru szosowo przełajowego w budżecie do 6-7000PLN. Generalnie rowerem tym bede jezdzil po w miare dobrze utrzymanym asfalcie ale od czasu do czasu będą to lekkie szutry bez dużych i ostrych kamieni (na typowe górskie warunki mam dobre MTB). Znajomy polecil mi firme Canyon - podobno stosunek jakosc do cena jest najlepsza. Czy polecacie te marke ? Na początek wziąłem na tapetę kilka modeli tej formy ... prosze o Wasze opinie: https://www.canyon.com/pl-pl/tools/bike-comparison/#biketype=1&bike1=4363&bike2=4362 - czy warto dopłacać aż tyle do carbonowej ramy w tym modelu roweru (dodam ze w zawodach jeżdżę sporadycznie, jestem raczej amatorem) - te modele różnią się również przerzutka, czy zatem SRAM RIVAL i APEX rozna sie az tak bardzo ? Jak sie ma np. SRAM APEX do shimano 105 ? Bralibyście w ogole pod uwage SRAM-a ? https://www.canyon.com/pl-pl/road/ultimate/2019/ultimate-cf-sl-7-0.html - jako alternatywe boore pod uwage ten model rowniez aczkolwiek mam obawy odnosnie jego uzytecznosci na szutrze bub dziurawym, nierównym asfalcie warto wogole brac ten model pod uwagę ? https://www.canyon.com/pl-pl/tools/bike-comparison/#biketype=1&bike1=4351&bike2=4352 - to kolejna alternatywa ktora biore pod uwage, ale tutaj znowu mam obawy o użyteczności tych modeli na szosie, będzie dużo wolniejszy ? Prosze Was o poradę który model wybralibyscie będąc na moim miejscu. Z góry serdecznie Wam dziękuję ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...