Chleje24na7 Napisano 26 Marca 2019 Napisano 26 Marca 2019 17 godzin temu, uzurpator napisał: @Chleje24na7 Co do sainta, to było to potwierdzone na pinku przez reprezentanta shimano - w arcie o nowym XTR. Co do reszty to jest wesołe zgadywanie. Ale... Shimano wciąż trzyma się 4 letniego cyklu odświeżania sprzętu, przynajmniej w głównych grupach, zaś Zee było wprowadzone wraz z Saintem 820, więc odświeżenie tego drugiego sugeruje, że Zee też dostanie odrobinę miłości. W tym artykule nic nie znalazłem :/ Cytuj
uzurpator Napisano 26 Marca 2019 Napisano 26 Marca 2019 @Chleje24na7 Nie jest to powiedziane wprost ale: https://www.pinkbike.com/news/wheres-the-new-xtr-8-questions-with-nick-murdick-shimano-mtb-product-manager.html " We want to go even further in that direction. Saint would be the next thing that's got new technology going for it. " Cytuj
Chleje24na7 Napisano 26 Marca 2019 Napisano 26 Marca 2019 2 godziny temu, uzurpator napisał: @Chleje24na7 Nie jest to powiedziane wprost ale: https://www.pinkbike.com/news/wheres-the-new-xtr-8-questions-with-nick-murdick-shimano-mtb-product-manager.html " We want to go even further in that direction. Saint would be the next thing that's got new technology going for it. " chyba źle przeczytałem :> Cytuj
uzurpator Napisano 4 Kwietnia 2019 Napisano 4 Kwietnia 2019 Trochę wieści: https://bike.shimano.com/en-US/information/news/shimano-announces-new-2020-entry-and-mid-level-road-and-mountain.html Cytuj
Sabarolus Napisano 4 Kwietnia 2019 Napisano 4 Kwietnia 2019 Ciekawe te nowe hamulce MT420. Jeszcze tańsze 4 tłoczki. Zapewne znajdą zastosowanie w budżetowych Enduro gdzie do tej pory dominowału hamulce na poziomie Acera/ Alivio. Ciekawe jak będzie z tymi. Obstawiam, że będą czymś na kształt zacisku MT520 z klamką bez Servo Wave. Szkoda, że nadal brak info o nowym XT... Cytuj
abdesign Napisano 4 Kwietnia 2019 Napisano 4 Kwietnia 2019 W zestawieniu z informacją o nowych tarczach 203mm rt30 te czterotłoczkowe 420 brzmią jak ponury żart. Cytuj
Sabarolus Napisano 4 Kwietnia 2019 Napisano 4 Kwietnia 2019 Producenci będą zachwyceni, obstawiam, że zobaczymy te hamulce w rowerach Trail/Enduro do 8k-9k na 2020r. Cytuj
Ilia Napisano 4 Kwietnia 2019 Napisano 4 Kwietnia 2019 Shimano ostatnio coś szaleje z wprowadzaniem czterotłoczkowych hamulców. Już są MT-200 z klamką na 10 palców, MT-400 i chyba MT-600? Do tego czterotłoczkowe XT i te MT-420. Coś pominąłem? Powoli przestaję nadążać. Cytuj
Sabarolus Napisano 5 Kwietnia 2019 Napisano 5 Kwietnia 2019 No MT200 i MT400 to zwykle dwutloczkowe. Cztertloczkowe są MT520 z pozagrupowych. Cytuj
abdesign Napisano 5 Kwietnia 2019 Napisano 5 Kwietnia 2019 O ile 520 prawie nic nie traci do 640/820/8020... to jak ten zacisk poskładają z klamką bl400 i na dodatek z tarczami rt30 to się jednak użytkownik może zdziwić. Cytuj
uzurpator Napisano 5 Kwietnia 2019 Napisano 5 Kwietnia 2019 Czym się zdziwi? Akurat klamki bez servo są tym, co rozwiązuje problem kupy ludzi z heblami shimano - czyli ten okrutny początkowy bite-point. Cytuj
Sabarolus Napisano 5 Kwietnia 2019 Napisano 5 Kwietnia 2019 53 minuty temu, uzurpator napisał: Czym się zdziwi? Akurat klamki bez servo są tym, co rozwiązuje problem kupy ludzi z heblami shimano - czyli ten okrutny początkowy bite-point. Zakładam, że może chodzić o opinie zgodnie, z którą tarcze poniżej SLX hamują znacznie gorzej od wyższych modeli. Cytuj
Sabarolus Napisano 6 Kwietnia 2019 Napisano 6 Kwietnia 2019 Teraz, Chleje24na7 napisał: Deorki też mają servo. Tego nikt nie kwestionował. Cytuj
uzurpator Napisano 6 Kwietnia 2019 Napisano 6 Kwietnia 2019 Takie coś wypłynęło w internetach, ponoć ze strony Shimmy. 1 Cytuj
Sabarolus Napisano 6 Kwietnia 2019 Napisano 6 Kwietnia 2019 Ciekawe, czy może zdecydują się przyspieszyć SLXa czy jednak zostawia go na 2020r. To co mnie interesuje, mimo, że to wybieganie w przyszłość, to czy kiedy Deore dostanie 11 biegów to będzie to od razu z aplikacją MicroSpline i najmniejszej zębatki 10t. Cytuj
Chleje24na7 Napisano 6 Kwietnia 2019 Napisano 6 Kwietnia 2019 Chyba ktoś wreszcie poszedł po rozum do głowy i zrezygnują z 4 letniego cyklu. Cytuj
Lomeltor Napisano 30 Maja 2019 Autor Napisano 30 Maja 2019 (edytowane) https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/nowosci_sprzetowe/17914/nowosci_shimano_deore_xt_m8100_i_slx_m7100 I tutaj chyba już wypada zmienić nazwę tematu na rok 2019... Edytowane 30 Maja 2019 przez Lomeltor Cytuj
Michal2008 Napisano 1 Czerwca 2019 Napisano 1 Czerwca 2019 Ciekawe co będzie z M6100 czy pojawi się 2x11 i 1x11 ?... To rowery na 2020 trochę podrożeją np. z slx 1x12 raz, że nowość i jeszcze nowy system bębenka... Cytuj
Sabarolus Napisano 1 Czerwca 2019 Napisano 1 Czerwca 2019 Deore na bank dostanie 2x11, 1x11 i może 3x11 dla dinozaurów, to co bardziej mnie ciekawi to czy Shimano zaaplikuje Micropline i zaoferuje kasetę 11 biegową 10-42. Cytuj
Alsew Napisano 2 Czerwca 2019 Napisano 2 Czerwca 2019 9 godzin temu, Sabarolus napisał: bardziej mnie ciekawi to czy Shimano zaaplikuje Micropline i zaoferuje kasetę 11 biegową 10-42. Obstawiam że Deore zostanie przy starym bębenku i patrząc na zagrania Srama to wypadało by iść na całego i wypuścić Deore też pod 12 rzędów, Cytuj
Sabarolus Napisano 2 Czerwca 2019 Napisano 2 Czerwca 2019 Wątpliwe, aby pominęli 11 biegów... SRAM na razie jest tak czy siak droższy. Wypuszcza nową grupę SX z bardzo zubożona tylna przerzutka, która pewnie będzie jeszcze bardziej niedorobiona jak NX. Osobiście stawiam na to, że bębenek będzie nowy, tylko niekoniecznie kaseta będzie się zaczynać od 10t. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.