pdz Napisano 21 Lutego 2019 Napisano 21 Lutego 2019 Hej Oba zestawy są zamontowane w Canyon Exceed Pro Race 8.0 i 7.0 i jest to jedna z różnic która mnie zastanawiam przy wyborze. O ile na temat DT Swiss XR 1501 jest wiele opinii o tyle na temat Reynolds TR 249 nie znalazłem nic ciekawego. Warto ?
Dokumosa Napisano 21 Lutego 2019 Napisano 21 Lutego 2019 Reynoldsy są lżejsze i mają dożywotnią GW. Na tym ich zalety się kończą.
Sabarolus Napisano 21 Lutego 2019 Napisano 21 Lutego 2019 W sumie dlaczego? Mógłbyś coś więcej powiedzieć? Np jak wygląda mechanizm sprzęgła? Wykonanie mają pierwsza klasa.
Dokumosa Napisano 21 Lutego 2019 Napisano 21 Lutego 2019 Koła TR 249 to obręcze MR5 (węgiel, 392g, asymetryczne, bezrantowe, 24mm wewnętrznie) na piastach TR3 (3-zapadki, zazębianie co 10 stopni). Wykonanie pierwsza klasa to mają nawet tanie koła mavic'a. Jak się zepsuje reynolds to trzeba będzie uzbroić się w nieco cierpliwości i w ramach GW naprawią. Tyle tylko, że przyzwoite koła rzadko kiedy psują się same z siebie (wada fabryczna) a raczej zwykle wymagają naszej pomocy (GW nie obejmuje). XR1501 to obręcze XR391 (alu, 440g, z rantem, 25mm wewnętrznie) na piastach DT240s (ratchet, nierdzewne łożyska, na 99% zazębianie co 10 stopni). Są tańsze (w tym eksploatacyjnie śmiesznie tanie), jakąkolwiek część da się osiągnąć w PL bez żadnego wysiłku (w tym oryginalną szpychę czy obręcz w co drugim sklepie), gdyby była chęć zmiany napędu można równie łatwo nabyć bębenek pod dowolny napęd (również microspline). W każym razie nie chciałbym być źle odebrany - nie uważam, że reynoldsy są jakieś złe czy gorsze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.