Skocz do zawartości

[Rower] Full do xc - 20-22 tys.


Shadow3m

Rekomendowane odpowiedzi

Zbieram się powoli do sprawienia sobie tytułowego roweru, miał być Canyon, ale coś nie pykło i się wyprzedał ;) Wątek otworzyłem, bo może jakiś model przegapiłem... Z wymagań to potrzebuje miejsce na dwa bidony :D czyli z marszu połowa modeli odrzucona ;)  Chętniej widział bym też hamulce shimano, ale to się od biedy wymieni.

Na tą chwilę jest to wychodzi mi Orbea Oiz, choć w tej cenie wolał bym lepszy osprzęt, no, ale można sobie indywidualnie pomalować :)

myo(6).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też planowałem zakup Canyona, ale ostatecznie zrezygnowałem i mam już zamówionego Sparka. Ale skoro mają być dwa bidony to Spark odpada. Też chciałem miejsce na dwa bidony, ale dla mnie nie był to warunek konieczny. Gdybyś dalej był zainteresowany Canyonem, to swojego zamówienia jeszcze nie wycofałem, więc jak tylko zrezygnuję, rower pewnie wróci do puli - Lux CF SL 8.0 Race Team kolor Team Black, rozmiar M. Wysyłkę Canyona mam teraz planowaną na drugą połowę kwietnia.

 

Edytowane przez arek_wro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało kto lubi jazdę z plecakiem ;) Na wyścigu wolę chyba i tak stanąć na bufecie i stracić 10 sekund na napełnienie bidonu, niż targać przez dużą część trasy dodatkowy balast. A na wycieczki zawsze można gdzieś stanąć, albo wziąć butelkę i wsadzić w tylną kieszeń. U mnie finalnie zdecydowała rama, która jakoś w Sparku bardziej mnie przekonuje niż ta w Canyonie. Przede wszystkim chodzi mi o geometrię i zawieszenie z twinlockiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Rower jest u mnie już od jakiegoś czasu, ale z opisem wrażeń wstrzymałem się do pierwszego maratonu. Ogólnie rewelacja, bo jakże by inaczej ;)

Elementy do których miałem wątpliwości, gripshift i hamulce. Gripshift miałem wymienić na XTRa, ale jeszcze trochę posiedzi bo jest lepiej niż się spodziewałem, czasem zdarza mi się jeszcze skręcić nie w tą stronę :P ale niełączenie na stojąco pod obciążeniem jest rewelacyjne, a w pozostałych sytuacjach jest bardzo przyzwoicie. Hamulce na razie posiedzą, ale jestem zwolennikiem shimanowskich rozwiązań, więc pewnie z czasem polecą, subiektywnie XT teki jednak sporo lepsze mimo, że tańsze.

Amortyzacja - tył rewelacja, przód... trochę odstaje, RS1 wybierał lepiej, ale tu dla odmiany można zabalować na kamień, trochę o tym modelu czytałem i trzeba będzie dorzucić tokeny.

Opony wymieniłem bardziej z przymusu, bo pierwsza poszła na pierwszych 100km, teraz siedzi na crosskingach.

IMG_20190323_113218365.jpg

Edytowane przez Shadow3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Mały update, bo zaraz maja rzucić nowy model, rama pewnie zostanie więc może komuś opinia się przyda. Jeżdżę praktycznie na wersji fabrycznej, zmienione tylko opony, gripy i siodło.

Przejechane 2,5 k, w tym kilka maratonów. Rower jeździ fantastycznie, ale parę wad się znajdzie. Po pierwsze Reynoldsy... bardzo delikatne obręcze, mi pękła, kumplowi też pękła, nie polecam. Sztyca, luzy po 1,5k, ale nie jest to jeszcze dramatyczne, wkurza, ze nie można podnieść roweru przy schowane, czasem się o tym zapomina i można zapowietrzyć. Rower mocno trzeszczy, regularne czyszczenie niewiele pomaga, pewnie kwestia zawieszenia (o ile dla kogoś to problem).

Napęd po tym przebiegu nosi tylko nieweilkie ślady zużycia, przy jeździe na 3 łańcuchy. Nie jest jednak już tak hiper precyzyjny jak na początku, w między czasie była już wymiana linki i haka...

Hamulce mogły by być lepsze, planuje przejść na coś od shimano, pewnie jak się uszczelki posypią jak to w Sramie bywa ;)

Lakier w niezłej kondycji, niewielkie zarysowania, głownie od bidonu...

Ogólnie jednak więcej zalet niż wad i jeśli dziś miał bym kupić fulla znowu był by to Canyon.

 

Edytowane przez Shadow3m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canyon się nie poczuwał, uznając wynik winy użytkowania - uszkodzenie mechaniczne. Reynolds stwierdził, ze na podstawie zdjęć nic nie powie trzeba wysłac do ich serwisu w Niemczech. Kolega naprawiał we własnym zakresie (bodajże 350 zł), ja po sezonie wyślę mimo wszytko do Reynoldsa.

9 minut temu, TjakTomek napisał:

Sporo tych usterek jak na 2500km.

Z jednej strony tak, z drugiej na niektórych poprzednich sprzętach miałem już pół roweru wymienione ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 7 miesięcy temu...

Rower ma nieco ponad 5k, więc kolejne mini podsumowanie.

Napęd nadal używalny (jazda na trzy łańcuchy), 2 łańcuchy dedykowane sram, nie mają nawet wyciągnięcia .75, trzeci łańcuch Black kmc wytrzymał 1,4k (do .75).

Z awarii, w damperze posypała się blokada, nie jest to jak się okazuje prosta, ani tania do usunięcia usterka, czekam aż serwis sprowadzi zestaw naprawczy.

Poza tym łozyska w kółkach przerzutki też nie wytrzymały próby czasu i zupełnie się posypały, drobiazg, ale dla meni zaskoczenie bo do tej pory wymieniałem głownie z powodu na zjechane zębatki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...