Shadow3m Napisano 15 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 Zbieram się powoli do sprawienia sobie tytułowego roweru, miał być Canyon, ale coś nie pykło i się wyprzedał Wątek otworzyłem, bo może jakiś model przegapiłem... Z wymagań to potrzebuje miejsce na dwa bidony czyli z marszu połowa modeli odrzucona Chętniej widział bym też hamulce shimano, ale to się od biedy wymieni. Na tą chwilę jest to wychodzi mi Orbea Oiz, choć w tej cenie wolał bym lepszy osprzęt, no, ale można sobie indywidualnie pomalować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 15 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 (edytowane) Też planowałem zakup Canyona, ale ostatecznie zrezygnowałem i mam już zamówionego Sparka. Ale skoro mają być dwa bidony to Spark odpada. Też chciałem miejsce na dwa bidony, ale dla mnie nie był to warunek konieczny. Gdybyś dalej był zainteresowany Canyonem, to swojego zamówienia jeszcze nie wycofałem, więc jak tylko zrezygnuję, rower pewnie wróci do puli - Lux CF SL 8.0 Race Team kolor Team Black, rozmiar M. Wysyłkę Canyona mam teraz planowaną na drugą połowę kwietnia. Edytowane 15 Lutego 2019 przez arek_wro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 Obserwuję i czasem coś wpada do puli, ale szukam Lki. Poza tym jak wraca to termin i tak jest koło czerwca :/ Szczerze mówiąc nad Sparkiem się zastanawiam, ale bardzo nie lubię jeździć z plecakiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 15 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 Mało kto lubi jazdę z plecakiem Na wyścigu wolę chyba i tak stanąć na bufecie i stracić 10 sekund na napełnienie bidonu, niż targać przez dużą część trasy dodatkowy balast. A na wycieczki zawsze można gdzieś stanąć, albo wziąć butelkę i wsadzić w tylną kieszeń. U mnie finalnie zdecydowała rama, która jakoś w Sparku bardziej mnie przekonuje niż ta w Canyonie. Przede wszystkim chodzi mi o geometrię i zawieszenie z twinlockiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 15 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2019 U mnie (nie)stety to raczej opcja must have, mam wyjątkowo duże zapotrzebowanie na płyny, wypijam średnio dwa razy więcej na tym samym dystansie co moi znajomi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 11 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 Mała aktualizacja, może ktoś nie wie jak np. ja nie wiedziałem, że "wyprzedanie" u Canyona, nie oznacza, ze za chwilę model nie będzie dostępny, wprawdzie dość szybko się ponownie wyprzedają, szczególnie te z bliskim terminem dostawy, ale udało mi się coś upolować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 9 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Rower jest u mnie już od jakiegoś czasu, ale z opisem wrażeń wstrzymałem się do pierwszego maratonu. Ogólnie rewelacja, bo jakże by inaczej Elementy do których miałem wątpliwości, gripshift i hamulce. Gripshift miałem wymienić na XTRa, ale jeszcze trochę posiedzi bo jest lepiej niż się spodziewałem, czasem zdarza mi się jeszcze skręcić nie w tą stronę ale niełączenie na stojąco pod obciążeniem jest rewelacyjne, a w pozostałych sytuacjach jest bardzo przyzwoicie. Hamulce na razie posiedzą, ale jestem zwolennikiem shimanowskich rozwiązań, więc pewnie z czasem polecą, subiektywnie XT teki jednak sporo lepsze mimo, że tańsze. Amortyzacja - tył rewelacja, przód... trochę odstaje, RS1 wybierał lepiej, ale tu dla odmiany można zabalować na kamień, trochę o tym modelu czytałem i trzeba będzie dorzucić tokeny. Opony wymieniłem bardziej z przymusu, bo pierwsza poszła na pierwszych 100km, teraz siedzi na crosskingach. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez Shadow3m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vpablov Napisano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Ważyłeś już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 10 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Tak, 10,8 z pedałami (egg beater) rozmiar L, jeszcze nie tublesowane, bo nie udało mi się za pierwszym podejściem ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2019 Coś jeszcze poza pedałami doszło do wagi? Katalogowo stoi równe 10 kg, więc z pedałami powinno wyjść koło 10,3. Czy może Canyon trochę przesadził w dół z wagą? Wcześniej polowałem na model niżej, który miał ważyć 10,7 kg, a niedawno skorygowali wagę na 11,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 Nic nie doszło, ale katalogowe 10 jest dla rozmiaru M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Mały update, bo zaraz maja rzucić nowy model, rama pewnie zostanie więc może komuś opinia się przyda. Jeżdżę praktycznie na wersji fabrycznej, zmienione tylko opony, gripy i siodło. Przejechane 2,5 k, w tym kilka maratonów. Rower jeździ fantastycznie, ale parę wad się znajdzie. Po pierwsze Reynoldsy... bardzo delikatne obręcze, mi pękła, kumplowi też pękła, nie polecam. Sztyca, luzy po 1,5k, ale nie jest to jeszcze dramatyczne, wkurza, ze nie można podnieść roweru przy schowane, czasem się o tym zapomina i można zapowietrzyć. Rower mocno trzeszczy, regularne czyszczenie niewiele pomaga, pewnie kwestia zawieszenia (o ile dla kogoś to problem). Napęd po tym przebiegu nosi tylko nieweilkie ślady zużycia, przy jeździe na 3 łańcuchy. Nie jest jednak już tak hiper precyzyjny jak na początku, w między czasie była już wymiana linki i haka... Hamulce mogły by być lepsze, planuje przejść na coś od shimano, pewnie jak się uszczelki posypią jak to w Sramie bywa Lakier w niezłej kondycji, niewielkie zarysowania, głownie od bidonu... Ogólnie jednak więcej zalet niż wad i jeśli dziś miał bym kupić fulla znowu był by to Canyon. Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez Shadow3m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TjakTomek Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Sporo tych usterek jak na 2500km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 24 minuty temu, Shadow3m napisał: Rower mocno trzeszczy, regularne czyszczenie niewiele pomaga, pewnie kwestia zawieszenia (o ile dla kogoś to problem). To mnie by chyba szlag trafił Długo Canyonowi zajeło ogarniecie tematu obręczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 26 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Canyon się nie poczuwał, uznając wynik winy użytkowania - uszkodzenie mechaniczne. Reynolds stwierdził, ze na podstawie zdjęć nic nie powie trzeba wysłac do ich serwisu w Niemczech. Kolega naprawiał we własnym zakresie (bodajże 350 zł), ja po sezonie wyślę mimo wszytko do Reynoldsa. 9 minut temu, TjakTomek napisał: Sporo tych usterek jak na 2500km. Z jednej strony tak, z drugiej na niektórych poprzednich sprzętach miałem już pół roweru wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TjakTomek Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Ach te fulle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 Tomek, przyzwyczajaj sie, albo grzebiesz w nich ustawicznie jak sa ciezko tyrane, aby stan pracy caloksztaltu byl perfekcyjny, albo olewasz i czesto witasz serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TjakTomek Napisano 26 Sierpnia 2019 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2019 U mnie jak tarcza od wielkiego dzwonu zadzwoni to krzywię się, nic nie ma prawa trzeszczeć. Full to chyba nie na moje nerwy i kieszeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 13 Listopada 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Listopada 2019 Mały update odnośnie kół, Reynolds przysłał mi po prostu nowy zestaw wiec podejście mają całkiem ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2020 Rower ma nieco ponad 5k, więc kolejne mini podsumowanie. Napęd nadal używalny (jazda na trzy łańcuchy), 2 łańcuchy dedykowane sram, nie mają nawet wyciągnięcia .75, trzeci łańcuch Black kmc wytrzymał 1,4k (do .75). Z awarii, w damperze posypała się blokada, nie jest to jak się okazuje prosta, ani tania do usunięcia usterka, czekam aż serwis sprowadzi zestaw naprawczy. Poza tym łozyska w kółkach przerzutki też nie wytrzymały próby czasu i zupełnie się posypały, drobiazg, ale dla meni zaskoczenie bo do tej pory wymieniałem głownie z powodu na zjechane zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2020 I jak tam, dalej skrzypi? U mnie w Sparku na całe szczęście cisza. Na jednym łączeniu wahacza coś tam czasami zatrzeszczało, ale odrobina WD40 rozwiązała sprawę. Za to właśnie padła mi manetka tylnej przerzutki i czekam na wymianę z Shimano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shadow3m Napisano 1 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 Ano skrzypi :/ po sezonie oddam na pełen serwis wahacza i liczę, że to pomoże, choć penie też na moment odpowiednikiem WD40 ja psiknę na każde łączenie, to nie skrzypi może kwadrans... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 8 godzin temu, arek_wro napisał: Za to właśnie padła mi manetka tylnej przerzutki XT i czy XTR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 1 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2020 XTR. Problem ze sprężynką. W środku jest zdaje się takie kółko i "języczek", które się zazębiają. Jak sprężynka nie odbija, to języczek się zawiesza i zamiast kolejnych kliknięć i napięcia linki, jest "pusty przebieg". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 19 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2021 @Shadow3mjak wrażenia po kolejnych sezonach? Jaczekam aż M dotrze pod koniec stycznia do mnie. Najbardziej interesują mnie koła i to czy udało się uporać z trzeszczeniem/skrzypieniem 🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.