Ravo XC Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 to normalka(rechocze po ma troche wody w uszczelakch) daj troszke oleju popompuj zeby wybrac resztki brudu z uszczelek i po krzyku chodzi znowu jak nowy posiadam R7 SUper CLickIT 100mm TPC Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel-xc Napisano 28 Października 2007 Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Kilka słów z mojej strony - zakupiłem R7 Super bez manetki, wcześniej miałem Skareba Comp. Pierwsze wrażenie - o wiele lepsza sztywność, Skareb jednak giął się mocno, choć moje 69kg to niezbyt wiele. Rower lepiej skręca, ogólnie prowadzi się pewniej, mniej rozgina go przednia v-ka. Okazało się też, że wymaga niższego ciśnienia, co powinno przedłużyć życie uszczelek. Bardzo dobrze działa regulacja tłumienia, można go łatwo ustawić pod siebie. Faktycznie jest dość wysoki jak na 80mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deith Napisano 27 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2007 Mam pytanie ile kosztuje serwis R7 w serwisie? Tak z wymiana uszczelek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 1 Grudnia 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2007 http://manitou.com.pl/info.php?txt=2 Może tam znajdziesz odpowiedzi na nurtujące cię problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deith Napisano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2007 A to pytanie jeszcze jedno Macie jakas metode pompowania R7? To moj pierwszy amortyzator powietrzny. Jakie cisnienie przy masie biker'a 75kg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 Do ciśnienia są tabele (winny na necie gdzieś być), ale ostatecznie i tak dobieramy je "pod swoje widzimisię" - ja np. GranFondo3 pompowałem nieco mniej, bo wolałem naprawdę korzystać z tego 105 skoku. A mnie OT - ja na R7 byłem chory od momentu jego ukazania się (podobnie jak z X-7), ale prawdę mówiąc, w przeciwieństwie do rzeczonej przerzutki, nie miałem za bardzo nadziei na zfinalizowanie owych chęci, a tymczasem... Znajomy sprzedawca, uprzedzony o mych zainteresowaniach, wynalazł (od swojego znajomego) idealnie utrzymanego R7, ze śmiesznym przebiegiem i po serwisie kontrolnym (powinien właśnie z niego wracać) za baaardzo interesującą cenę , tylko... na pudełku z tego co pamiętam stało R7 SUPER SPV (na goleni też jest ta nalepka) a w katalogach stoi, że SPV miały tylko PLATINUM (Super jest z TPC). No i cena też by się zgadzała, bo Platinumy właśnie chodziły oficjalnie po prawie 1700 zeta, którą to kwotę dało się jeszcze z innej naklejki odczytać... Jutro się upewnię (mam nadzieję) a jeśli nie, to co to właściwie za wersja jest? PS. 80mm, pivoty, czarna anoda, bez żadnych lockoutów, jest wejście na wentyl do komory pozytywnej i drugie do SPV z ową różowiastą nakrętką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misiek^^ Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Pewnie jakiś OEM. Manitou jest znane z mieszania w bebechach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Możliwe... w sumie grunt, że ma SPV i czarne, a nie te zieloniaste (BRRR ) golenie dolne. Choć to nie jest żadna sztuka zdjęta z gotowego roweru, tylko przyslana oficjalnie w pudełku oblepionym naklejkami z "dalekowschodnimi krzaczkami" , więc w jakimśtam katalogu chyba być musiała? Niemniej czekam, aż wróci z serwisu, a potem tylko... do lutego i rower gotowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 15 Grudnia 2007 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 To nic innego jak Manitou R7 Platinum (SPV miały tylko Platinum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 UOU!!! To będzie szpannnnnnn :banana: :banana: :banana: Tylko na razie zalega w serwisie - mam nadzieję, że przed 2008 powróci Jak dojdzie zmierzę, zważę, a jak założę do bika (zostaje tylko zebrać kaskę na koła i korbę... tak z 800PLN? Mikołaju, DziadzieMrozie czy Ten,KtóregoImienia... pomóżcie! ) i dam znać jak chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakrzak Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Jeździ może na R7 ktoś ważący 80-85kg? Nie będzie to zbyt duża masa jak na ten widelec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrJ Napisano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Z tego co wiem - nie. Słyszałem opinie, że R7 jest dla bikerów, którzy są właśnie za ciężcy na SIDa, a np. REBY z różnych powodów mieć nie chcą. Zresztą dosiadał go mój znajomy, który waży jeszcze więcej, dopompował mocniej i dawało radę (i on, i amorek) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zakrzak Napisano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Ok... Pytanie jeszcze czy wytrzyma jak od czasu do czasu uda mi sie na nim skoczyć (mam taką trasę, że w jednym miejscu jest może półmetrowy uskok). Do tej pory jeździłem na Suntour XCC 63mm i kilka razy udało mi się go dobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Deith Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 A czemu ma nie wytrzymac. A do co dobijania to przeciez zalezy ile w niego nadmuchasz. Majac 50 kg mozna go dobic jak zle napompujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lai Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Posiadam R7 Super Clickit (2006) 100mm od 100km. Jak na razie zadowolony w pełni po przejściu z RS Judy 1 na ww. Manetka chodzi ok, blokada chodzi ok, sam amor działa dobrze. Ważę 65kg, napompowany na około 65-70 PSI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 7 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 mam takie pytanie: czy ktos wyjmowal moze manetke blokady ze swojego r7/skareba? bo mam skareba i chcialbym wyjsc ta menetke ale zabardzo nie wiem jak. blokady i tak nie uzywam wiec nie widze sensu zeby ona byla. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 7 Lutego 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Lutego 2008 Manetkę odkręcasz, zdejmujesz z kierownicy. Wersja szybka: wyciągasz pancerz a linkę która została scinasz i zostawiasz jak jest. Wersja dłuższa: zdejmujesz pancerz odkręcasz kluczem płaskim tą śrubę przy goleni tam gdzie wchodzi linka z blokadą i po odkręceniu tego powinieneś coś tam dalej znaleźć jak to dalej zrobić. Ja jeszcze tego nie odkręcałem bo nie było potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 8 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2008 wolalbym wersje dluzsza ale wlasnie nie jest to chyba takie proste. odkrecalem juz to, ale wlasnie nie wiem co robic dalej, a nie chce niczego popsuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PsychoticArchitect Napisano 22 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 podstawowa R7 80mm travel da radę przy dajmy na to 100kg żywej masy? W instrukcji jest mowa o pompowaniu 7.5-10.5% masy ciała a max ciśnienie to 12 bar[175psi] Dotychcczas śmigam na lagach 28.6mm i w sumie jakiś rażących braków w sztywności nie stwierdziłem, a tu jednak golenie są rubsze. więc teoretycznie winien dać, a jak to wygląda praktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Pixon Napisano 22 Lutego 2008 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Lutego 2008 Waże 20 kg mniej i przy zablokowanym amortyzatorze i podjeździe z tyłkiem uniesionym nad siodełkiem, kiedy ręcę dość mocno napierają na kierownicę, zauważam lekkie odjeżdżanie amortyzatora w przód. Także przy 100 kg to już byłby efekt raczej dość znaczny. Dla ciebie to chyba raczej reba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Witam ja także jestem posiadaczem R7 Clickit lockout Super. Mam takie pytanko czy wie ktoś może jak wymienić linke od blokady?? bo jakimś dziwnym trafem sie rozwarstwiła . Mam jeszcze taki jeden problem dotyczący odblokowywania amora po dłuższej jeździe na blokadzie-czasem blokada nie ustępuje, ale na razie spróbuje zamontować manetke po prawej stronie może to coś da. Jeśli chodzi o samą pracę i czułość amorka to nie moge narzekać choć wiadomo że przy skoku 80 mm nie można liczyć na wygode mercedesa Ps prosze o odpowiedź!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 to ze czasami blokada przycina to normalka, ja w takim wypadku podnosilem kiere w gore, a potem przyciskalem mocniej amora i puszczala co do linki to wyglada to tak: zeby w ogole cokolwiek zdzialac musisz zaczac od rozebrania manetki i wyciagniecia z niej linki, potem odkrecasz ta nakretke na golenie ( klucz bodajze 24 ) jak juz ja odkrecisz lekko ugnij amora i calosc wyjdzie troche do gory, wtedy lekko krecisz ta blokada w kolo zeby olej sciekl i nie wytrysnal, ew. mozesz dac pod nakretke jakas szmatke i wtedy powoli i z wyczuciem wyciagasz blokade, moze isc troche opornie, ale sie tym nie przejmuj. gdy calosc masz juz wyciagnieta np. kombinerkami lapiesz ten okragly "pierscien" ktory jest na dole a kluczem 10 odkrecasz ta rurke na ktorej jest ta zolta naklejka jak juz to rozbierzesz odchaczas linke i wyjmujesz ;] mam nadzieje ze w miare jasno wytlumaczylem ? tu od strony 15 masz na zdjeciach pokazane mniej wiecej co i jak robic zycze powodzenia. http://www.manitoumtb.com/guides/Forks/200...12%3A56%3A27+AM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kogucik1912 Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Wielkie dzięki za radę. Już z niej skorzystałem i wymieniłem linke. Nie ma to jak bycie zdolnym Skoro już Cię tak za język ciągnę to jeśli wiesz to powiedz mi jaki olej należy wlewać przy ewentualnej wymianie?? co prawda nie wiem kiedy będzie to potrzebne ale lepiej wiedzieć na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomeks Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 tego to juz niestety nie wiem, ale moze ktos inny nas uswiadomi, bo tez bym chcial wiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malandato Napisano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2008 W kwietniu ubiegłego roku wlałem ten olej, zamówiony w tym sklepie --> http://www.rowerowy.com/serwis/serwis_amor...ry/motorex.html Nie mam żadnych zastrzeżeń. Z tego co wiem od znajomych bardziej opłaca sie kupić olej w sklepie z częściami motocyklowymi (oczywiście o właściwej lepkości). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi