Knjaz Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Witam. Klamka hamulca cieknie w zaznaczonym miejscu. Do czego sluzy ten otwor i dlaczego cieknie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Miałem to samo. Wymieniłem na gwarancji i sprzedałem, a w ich miejsce kupiłem XT. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2019 A może ktoś napisze coś więcej? Ciekawi mnie, do czego służy ten otwór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2019 Ten otwór służy właśnie do cieknięcia i dzieje się tak w SLX, XT i XTR a co ciekawe nie słyszałem żeby z tego miejsca ciekły deore M6000. Nasz dystrybutor się zaklinał, że problem dotyczył wyłącznie produkcji z lat 2015-16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2019 Mam wrażenie, jakby cieknac przestały, ale klamka jest taka... niby twarda, ale miękka. I wszystko osmarkane płynem Shimano. Do zwrotu, jak zrozumiałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Niestety Rose nie rozumie, ze gwarancja polega na tym, aby zwrocic uszkodzony towar. Wypinaja sie na zwrot gwarancyjny. I znow wychodzi na to, ze najlepiej jest kupowac w lokalnym sklepie. Tak sie dobrej reklamy nie dorobicie. #RoseFail Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 (edytowane) Znaczy się co - nie chcą Ci przyjąć reklamacji? Napisali, że nie uwzględniają, czy coś innego? Edytowane 16 Lutego 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Maja problem z kurierem. Kiedy zwracam produkt, bo mam swoje widzi mi sie, to ja place za przesylke, ale jezeli cos jest spaprane, to koszty pokrywa sprzedawca. Takie jest prawo. Kontakt sie urwal, kiedy zapytalem o kuriera. Poza tym klamka ma dziwna zasade hamowania, o ile zablokuje kolo na ziemi, o tyle na asfalcie moge juz zapomniec. Sucho, mokro, nie ma to znaczenia. Nie blokuje i tyle. Odpowietrzone sa, a jednak nie blokuje sie. Wygina sie klamka podczas hamowania, a tapniecia nie czuje. Nie jest gabczasta, ale to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 (edytowane) Teraz, Knjaz napisał: o ile zablokuje kolo na ziemi, o tyle na asfalcie moge juz zapomniec. Sucho, mokro, nie ma to znaczenia. Nie blokuje i tyle. Panie, bo to taki "ficzer" jest - ABS! Moja też zachowywała się dziwnie, a do tego musiałem co chwilę odpowietrzać. Z tego co wiem, Rose jest szwabską firmą, więc polskie prawo Ci tutaj niewiele pomoże (ale z tego co się orientuję - niemieckie jest w tej kwestii bardzo podobne). Chyba, że mają jakąś spółkę w Polsce i to z nią zawarłeś umowę - wtedy zgłaszasz wadę z tytułu rękojmi i mogą Cię...w pompkę cmoknąć. Rowerową ofc. Edytowane 16 Lutego 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Ale ja nie mieszkam w Polsce. Aj liwe in Englant. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Aaaaa. Jestem na telefonie, nie widzę. No ale sytuacja podobna, gdziekolwiek byś nie był. Myślałem, że Rose takie fajne i w ogóle, bo jest tu na forum kilku naganiaczy, a tutaj taka wpadka. Nieładnie... nieładnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 16 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Pozostaje analizować lokalne prawo, zapisy regulaminu sklepu czy gwarancji producenta. W Polsce prawo nie mówi kto ponosi koszt przesyłki za reklamację towaru kupionego na odległość, pozostawia to w gestii regulaminu sklepu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 16 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 (edytowane) Teraz, rzezniol napisał: W Polsce prawo nie mówi kto ponosi koszt przesyłki za reklamację towaru kupionego na odległość, Owszem, mówi - kodeks cywilny. I dobrze, że użyłeś zwrotu "reklamacja", bo to słowo klucz w przypadku rękojmi. http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19640160093/U/D19640093Lj.pdf Kodeks Cywilny, Dział II: Cytat Art. 561(2). § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu. § 2. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. Niestety konsument często myli rękojmię z gwarancją, albo w ogóle nie ma pojęcia o istnieniu tego pierwszego. A rękojmia jest super i w wielu przypadkach "przymyka mordę" sprzedawcy, który próbuje cwaniakować lub się wymigać. Edytowane 16 Lutego 2019 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knjaz Napisano 16 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2019 Z tego co wiem, to w UK koszty przesylki pokrywa sprzedajacy, oczywiscie w przypadku failu. Generalnie, to rower jest ok, ale od momentu kupna manetka dosc szybko padla (w sumie to wina Shimano), teraz te hamulce, tez Shimano. Niby metaliki, a czuje, jakby te pady byly gumowe. Wstyd przyznac, ale mam wrazenie, jakby moje stare Avid SD 7 hamowaly lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2019 rose ...juz dawno przestlem kupowac od tych bandziorow. W dniu 16.02.2019 o 21:55, TheJW napisał: Aaaaa. Jestem na telefonie, nie widzę. No ale sytuacja podobna, gdziekolwiek byś nie był. Myślałem, że Rose takie fajne i w ogóle, bo jest tu na forum kilku naganiaczy, a tutaj taka wpadka. Nieładnie... nieładnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2019 W Polsce zwrot towaru do sklepu rosebikes.pl jest na koszt firmy. Generuje się etykietę zwrotną, wsadza towar do paczki i wraca do sklepu. Nie ma problemu ze zwrotem wadliwego hamulca i dużą ilość takich reklamacji producent rozpatruje pozytywnie. Zwykle artykuł odsyłany jest do producenta i to on ocenia czy jest to wada fabryczna czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.