Skocz do zawartości

[garmin connect] Problem z aplikacją.


porywacz_zwlok

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Czy tylko ja na iOS'ie mam problem od kilku dni z synchronizacją treningów? Dodam, że mam problem też z uzupełnianiem wagi na aplikacji, bo otrzymuję komunikat: "Błąd połączenia sieciowego", mimo, że wszystkie informacje aplikacja z profilu ściąga.

Napisano
18 minut temu, porywacz_zwlok napisał:

Dodam, że mam problem też z uzupełnianiem wagi

może jest skrajnie nieodpowiednia ........;-)))))

Sory.... ale tak mi się skojarzyło. Ja ostatnio mam same problemy z aplikacjami obsługującymi GPS ;-((((

Napisano

Jest jakiś problem - bo na Androidzie też kiedy chce sobie sprawdzić tętno po całym dniu to mam w Connect błąd "Brak połączenie z internetem" czy jakoś tak - choć normalnie z niego korzystam. 

Napisano
Godzinę temu, porywacz_zwlok napisał:

Przez komputer bez problemu udało mi się zaktualizować treningi.

Też przez apkę garminowską? Czy "ręcznie" jakoś? Podłączając ten zegarek pod kompa widzisz go jako pamięć masową z plikami fit/gpx?

Napisano

Ma możliwość przechowywania treningów, ale nie pamiętam ile ma miejsca. Napisałem do garmina i tam rzeczowa pomoc z prośbą o możliwość zmiany hasła na moim koncie, bo muszą posprawdzać czy wszystko działa poprawnie. Jeszcze się nie odezwali, więc chyba coś jest na rzeczy.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...