Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

SRAM bez drutów i kabli. Na szosie i poza szosą. 12 sp.  Do tego MykMyk bez kabla.

https://bikerumor.com/2019/02/06/sram-red-etap-axs-12-speed-wireless-road-bike-group-complete-technical-overview/

https://bikerumor.com/2019/02/06/sram-eagle-axs-wireless-mountain-bike-group-complete-technical-overview/

 

Tylko czekać na ładowarki na Singletreku .Albo na zapasowe baterie do przerzutek na przy kasie w Pierdonce.

  • +1 pomógł 2
Napisano

Na Instargramie też zalew. Chwali się SRAM, Scott, zawodnicy oraz mechanik Scott :)

Podoba mi się. Proste komponenty, bez wodotrysków wizualnych, pasujące do wszystkiego.

Napisano

Mnie zastanawia tylko jak to będzie z bezawaryjnością. Przy czym nie chodzi o moje amatorskie potrzeby tylko o jazdę pro zawodników. Żeby się później nie okazało, że da się to komuś zhackować w peletonie albo na OSie zawodów. Wszak wiadomo do jakich praktyk zdolne są elity w tym sporcie :) 

  • +1 pomógł 2
Napisano

Nino Schurter latał z prototypem w sezonie 2018. Połączenie jest raczej kodowane, więc pewnie nie jest tak łatwo.

Napisano

Wystarczy znać częstotliwość i ją zagłuszać. Ale to szpiegowskie gdybanie.

Mega mi się pomysł podoba, niestety, jako amator mogę myśleć o rowerach za 2000$ a nie o przerzutce i manetce za tę kwotę. Ale już za 15 lat wejdzie to pewnie w Turneyu...

Napisano

Na forum w dziale z rowerami Rose są już wrzucone 3 modele na nowym SRAM'ie :) Ceny około 6000 Euro za rower. Dużo? Niedużo? To już kwestie indywidualne :)

Napisano (edytowane)
2 godziny temu, Michal93 napisał:

czekać już chyba tylko zostaje na heble po łajfaju -  przy klamce potencjometr a tłoczkami będą ruszać silniczki...

Pytanie tylko czy po wyczerpaniu baterii mają się zablokować jak w ciężarówce, czy przestać działać :P Ale kontrola ustawień zawieszenia zintegrowana jeszcze z Shockwizem, czemu nie?

Edytowane przez dran2
Napisano
2 godziny temu, Eazy napisał:

Na forum w dziale z rowerami Rose są już wrzucone 3 modele na nowym SRAM'ie :) Ceny około 6000 Euro za rower. Dużo? Niedużo? To już kwestie indywidualne :)

Cenę windują także drogie ramy (nowy SRAM dostępny jest tylko w najdroższych modelach) oraz lekkie, aerodynamiczne, karbonowe koła, które dodajemy w standardzie. Niemniej jednak nowy SRAM to towar luksusowy. 

Napisano

W szkole średniej, a było to jakieś 25 lat temu na nudnej lekcji miałem taką wizję przerzutek zmienianych impulsem elektrycznym..... i co po roku lub dwóch pojawił się Mavic, a teraz Sram który coraz bardziej dokopuje Shimano. A były to czasy , gdzie jedyną wiarygodną wiedzą na rynku była prasa- niemiecki Bike. 

To jest pokaz siły srama, który pomału z malutkiej firmy produkującej Gripshifty stał się liderem w segmencie MTB. Tym bardziej że ostatnio shimano ma trochę pecha.....

 

Napisano

Jak widzialem ta grupe pare tygodni temu (Tour Down Under), mialem nadziej, ze nie sa to wersje produkcyjne. Niestety sa....

Wizualnie, dla mnie wyglada to bardzo srednio, nie lubie srebrnych korb i zebatek. Klamki wygladaja jak cos z grup nizszych od Reda. 

Przerosnieta tylna przerzutka "do wszystkiego". Po co komu do szosy sprzeglo?

Jestem ciekaw dzialania przedniej przerzutki. Poprzedni model, nazwijmy to, byl wymagajacy w ustawieniu.

Duzy plus za soft umozliwiajacy konfiguracje dzialania manetek i przerzutek. Nie mowie, ze obsluga poprzedniego e-tapa byla/jest kulawa, wrecz przeciwnie. Ale milo miec wybor mozliwosci konfiguracji.

 

Napisano (edytowane)

Dobrze, że jest uniwersalna bateria, którą można w razie potrzeby przełożyć ze sztycy lub z jednej do drugiej przerzutki, jeżeli zabraknie prądu. Niektórzy jednak już się wyzłośliwiają w necie, że jeżeli bateria w bezprzewodowym Reverbie będzie trzymać 40 godzin, to wytrzyma dłużej niż wnętrzności Reverba :) 

Edytowane przez arek_wro
Napisano

Wg mnie wszystko jest eleganckie i wymienne baterie to miodzio. Szkoda, że cena zaprowa jak X01 ma MSRP $2k, przy doliczeniu vatu u nas (elo) to wyjdzie $3k=12k za zestaw. Przy GX może to zejdzie do $1500 plus vat.


Shimano w segmencie premium/zawodniczym idzie na dno, jak SR Suntour dawniej.

Napisano
1 godzinę temu, Chleje24na7 napisał:


Shimano w segmencie premium/zawodniczym idzie na dno, jak SR Suntour dawniej.

? W segmencie zawodniczym zawodnik jeździ na tym co da sponsor. Shimano to firma bez porównania większa od SRAMa, bardzo w sport zaangażowana i z pewnością będzie dalej wielu zawodników wspierać.

Napisano

Grupy w pro pelotoie na 2019:

  • Sram 2
  • Campa 4
  • Shimano 12

Odnosnie baterii, to przez 3 lata nie zdazylo mi sie abym musial podmieniac pomiedzy przerzutkami z powodu wyczerpania jednej z baterii. Ale fajnie jest miec taka mozliwosc ;)

 

 

  • +1 pomógł 1
  • Mod Team
Napisano
6 godzin temu, 1415chris napisał:

Grupy w pro pelotoie na 2019:

  • Sram 2
  • Campa 4
  • Shimano 12

Chris, wiesz ,że to jest efektem polityki SRAMA ,który nie pcha się aż tak w sponsoring grup Proturowych. 

Mi info o nowych bezdrutowych grupach SRAMA bardzo pasuje, bo eTapy 11sp stanieją ( chyba) , więc w przyszłym roku wpadnie ( mam nadzieję ).

Napisano
1 godzinę temu, durnykot napisał:

Mi info o nowych bezdrutowych grupach SRAMA bardzo pasuje, bo eTapy 11sp stanieją ( chyba) , więc w przyszłym roku wpadnie ( mam nadzieję ).

Raczej wątpliwe, stawiam że 11 przejdzie do lamusa a na "osłodę" pojawi się Force eTap AXS.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...