kurt_hectic Napisano 5 Lutego 2019 Napisano 5 Lutego 2019 Hello, Mam zagwozdkę, może ktoś już próbował tych wynalazków i coś mi doradzi. Otóż mam na myśli trzy opcje: 1) wkładka antyprzebiciowa plusy: cena, jak działa to fakt, że działa minusy: na pewno nie będzie się przesuwać na boki? https://pl.aliexpress.com/item/2-sztuka-zestaw-26-27-5-29-700C-trwa-e-opon-rowerowych-stab-odporne-pad-pad/32890220670.html?spm=a2g17.search0104.3.38.2ad543e9CXyxIu&transAbTest=ae803_3&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536_10902_10882_10059_10884_10887_321_322_10103%2Csearchweb201603_70%2CppcSwitch_0&algo_pvid=c4eb49f7-134c-48ee-8579-49940b997d80&algo_expid=c4eb49f7-134c-48ee-8579-49940b997d80-5 2) Dętka antyprzebiciowa: plusy: jeśli działa to fakt, że działa, prostota minusy: cena, jakiś dziwny system montażu, materiał....szczerze to nie rozumiem nawet o co im chodzi https://pl.aliexpress.com/item/High-Quality-Bicycle-Tube-Tires-Bike-Inner-Tires-Mountain-Bike-MTB-Tires-Cycling-Inner-Rubber-Tube/32795441106.html?spm=a2g17.search0104.3.1.49df4af59MIoXd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10083_454_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536_10902_10882_10059_10884_10887_321_322_10103,searchweb201603_70,ppcSwitch_0&algo_expid=5ebb9985-3937-45ee-9424-1621e8ae3375-0&algo_pvid=5ebb9985-3937-45ee-9424-1621e8ae3375&transAbTest=ae803_3 3) systemy w oponie plusy: prostota, na pewno działa minusy: cena, waga, wraz z oponą pójdzie do kosza przykładowo: Będę wdzięczny za opinie i sugestie co kupić.
Blueforce Napisano 5 Lutego 2019 Napisano 5 Lutego 2019 Cześć, są jeszcze dętki z uszczelniaczem( standardowa dętka butylowa wypełniona czymś w rodzaju uszczelniacza slime), sam jednak nie używałem. Opisz typ terenu, w jakim będziesz użytkował i jakie zagrożenia czyhają( ostre przedmioty, czy może także dobicia do obręczy). Jest jeszcze rozwiązanie w postaci systemu bezdętkowego.
SoloTM Napisano 5 Lutego 2019 Napisano 5 Lutego 2019 Jest jeszcze czwarta opcja - lekka dętka ( np. maxxis welterweight lub ultralight, flyweight ) do niej wlać 100 ml np. tego : https://www.olx.pl/oferta/slime-kolo-zapasowe-uszczelniacz-opon-CID767-IDqNckx.html#26be4010f9 I masz zestaw ważący np. ( dla koła 26 - około 260 gr dętka z uszczelniaczem lub 200 gramów ) Osobiście nie korzystałem, ale słyszałem, że to tez się sprawdza - człowiek odnajdywał zalepione dziurki po jakimś czasie. I jest lżejsze to niż dętka Slime z uszczelniaczem ( 338 gr ) i tańsze.
kurt_hectic Napisano 5 Lutego 2019 Autor Napisano 5 Lutego 2019 Jeżdżę po górach/trail. Uszczelniacze mnie nie przekonują, ponieważ raz: wysychają, dwa: nie gwarantują protekcji. OK małe dziurki zatka, ale w porównaniu z kawałem specjalnej gumy umieszczonym w oponie to żadna protekcja.
kurt_hectic Napisano 5 Lutego 2019 Autor Napisano 5 Lutego 2019 Ta chińska taśma też odpada ;/ poczytałem komentarze i nic tam chroni. Tj. coś tam się rozciąga jak każde gumowato-plastikowe coś, ale można to przebić z łatwością: https://prnt.sc/mh529q
Brombosz Napisano 6 Lutego 2019 Napisano 6 Lutego 2019 Może dlatego, że powolne przebijanie gwoździem nijak się ma do dynamicznego uderzenia kołem w ostry element. Mi się sprawdzają opony z grubym oplotem + mleko Stans z awaryjną dętką w plecaku. Jak do tej pory nie musiałem jej użyć, tyle że ja nie latam żadnych ciężkich dropów. Skoki przy prędkościach są, ale lądowania raczej gładkie. Na co większe dziurki w oponie planuję się zaopatrzyć w coś takiego: Przez poprzedni sezon potrzebne nie było, ale lepiej mieć jak nie mieć. Niekoniecznie od Gianta.
Mod Team safian Napisano 6 Lutego 2019 Mod Team Napisano 6 Lutego 2019 8 godzin temu, kurt_hectic napisał: dwa: nie gwarantują protekcji Żaden system nie zagwarantuje protekcji, szczególnie ścianek bocznych. Dlatego zawsze warto wozić dętkę i pompkę. Jeżeli nie zależy Ci na wadze a chcesz faktycznie jak największą protekcję to kup oponę z wkładką + wkładkę z aliexpress i dętkę zalej jeszcze płynem Opinii co do dętek Foss jest sporo i raczej nie jest to coś co dobrze działa. Inna kwestia że pozbycie się dętek i zalanie opon mlekiem daje sporo więcej niż tylko ochronę antyprzebiciową.
m0d Napisano 6 Lutego 2019 Napisano 6 Lutego 2019 10 godzin temu, kurt_hectic napisał: Jeżdżę po górach/trail. Odpowiednio wzmocniona opona + "tjóbles" i tyle w temacie.
cervandes Napisano 8 Lutego 2019 Napisano 8 Lutego 2019 Jak łapałem kapci rocznie kilka tak po przejściu na opony Vittorii TNT + uszczelniacz Vittoria Pit Stop nie złapałem ani jednego kapcia w sezonie 2017.
eloo Napisano 8 Lutego 2019 Napisano 8 Lutego 2019 na miasto opona z odpowiednio grubą (fabryczną) wkładką i odpowiednie ciśnienie. Te dodatkowe wkładki potrafią przetrzeć dętkę. Trail/AM jak chcesz zachować odpowiednią trakcję to opony TR + mleko. Jak nie to odpowiednio gruba(ciężka) opona + odpowiednie ciśnienie żeby nie dobijać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.