Skocz do zawartości

[900-1000] uniwersalne marki tander


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Proszę o doradztwo w sprawie dwóch rowerków firmy TANDER TEXAS.
Mają być wykorzystywane do rekreacyjnej jazdy typu - weekendowe wycieczki (20-40km), dojazdy do pracy, przejażdżki rekreacyjne - bez szaleństw.

Męski rama-21, koła-28
Żeński rama-19, koła-28

Cena przy zakupie obu to 1830 zł. W cenie wymiana pedałów plastikowych na aluminium + darmowy koszyk do rowery żeńskiego.
W sklepie powiedzieli, że są to modele spokrewnione, różniące się ramą, a reszta podzespołów identyczna. Informacje:
Rama aluminiowa,
Widelec amortyzowany,
Przerzutka tylna Shimano Tourney, 
Przerzutka przednia Shimano
Ilość biegów 21
Manetki Shimano ST-EF /3x7/
Dźwignie hamulca Shimano ST-EF
Mechanizm korbowy Shimano
Hamulec przód V - brake Hamulec tył V - brake
Kaseta/wolnobieg Shimano 7-rzędowy
Opony 700 x 38 Obręcze aluminiowe dwukomorowe
Wspornik kierownicy aluminiowy
Wspornik siodła aluminiowy
Wspornik kierownicy regulowany
Bagażnik aluminiowy
Widelec prawdopodobnie zoom'a


Co sądzicie o takiej ofercie, czy warto?
O co ewentualnie dopytać jeszcze sprzedającego?

W załącznikach wstawiłem zdjęcia rowerków.
Będę wdzięczny za pomoc.

tander1.jpg

tander2.jpg

tander3.jpg

tander 7.jpg

Napisano

Zapytaj jeszcze o pierwszy przegląd ( głownie regulacje ) po jakim czasie i czy jest płatny/bezpłatny. Bo rozumiem, że masz ten sklep na miejscu.

Napisano

Powiedzmy po 100 km ( około ) Linki się wyciągają ( najbardziej te długie czyli hamulca tył i przerzutki tył ) i hamulec robi się miękki, a przerzutka po kliknięciu nie wskakuje, ( to się stanie szybciej niż po 100 km -szczególnie przerzutka tył ) ponadto sprawdza się luzy w kołach, na łożyskach kierownicy, pyta się klienta czy ma jakieś uwagi ( czy coś gdzieś strzela itp ). Czyli regulacje przerzutek, hamulców, generalnie połączeń śrubowych, doprowadza się to do stanu jak w momencie sprzedaży ( regulacje ).

Niektórzy producenci chcą przegląd po tygodniu robić, inni po miesiącu. Róznie to jest.

Napisano

W nowym rowerze ten przegląd jest ważny, szczególnie dla osób które nie potrafią regulować przerzutek, skasować ewentualnych luzów piast czy sterów ( łożyska kierownicy ). Jeśli coś jest wadliwe to też najczęściej wychodzi podczas pierwszych jazd więc jest dobra okazja na tym przeglądzie o tym wspomnieć i dać naprawić. Taki tańszy rower to trzeba częściej kontrolować luzy piast ( czy się pojawiają ) czasem jakaś śrubę w kierownicy czy wsporniku siodła dokrecic, ale to nic strasznego. Generalnie po to masz sklep w którym kupujesz, że możesz przyjść z rowerem i zapytać o wszystko,  a za jakieś pier*doki tyou dokrecenie srubki to czesto nic nie kasuja i robia od ręki.

Napisano

W zasadzie jedynym minusem jest wolnobieg - pytanie ile waży- sz/cie, bo może jednak lepiej sterowac ku kasecie i układowi 3x8, np https://www.olx.pl/oferta/rower-trekingowy-kands-alfa-city-men-2xamor-CID767-IDh6mdt.html#730dd93e28

Pytanie czy rzeczywiście potrzebujecie pseudoamortyzatora  - sztywny powinien być i lżejszy, i ciut tańszy.

Jeśli masa ma mniejsze znaczenie, to może kands galileo (podobnie wyposażony do tandera ale ze sztywnym widelcem i niestety stalową ramą) wart rozpatrzenia ? Bo niestety kands alfa city (alu, 3x8 i sztywny widelec) póki co się wyprzedał...

 

 

Napisano

Racja, rower z kasetą zamiast wolnobiegu byłby lepszy, ale raz, że drożej, a dwa, że wysyłka ( pewnie dodatkowy koszt ) trzy, samemu trzeba złożyć/przygotować do jazdy, cztery nie ma na miejscu serwisu/sprzedającego który ( każdy szanujący się sklep ) dba o klienta, a już w ogóle takiego co u nich rower kupił. ( jak przyjdzie ktoś "z lasu" z pierdółką to czeka i się kasuje, jak przyjdzie "nasz" klient to podejście bywa inne i z reguły szybciej/taniej.  W razie jakiejś awarii, serwis pod ręką, nie trzeba wysyłać, itp. przegląd ( często darmowy ) jest też na miejscu.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...