Malinowy Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Witajcie. Jak sprawa ma się z gwarancją na poszczególne podzespoły jak i cały rower w przypadku wymiany kół na inne o braku posiadania oryginalnych? Wymiana była dokonywana w serwisie. Druga sprawa, z racji tego, że kupiłem superfly w kwietniu 2018, a rower katalogowo jest z 2017, to ewidentna informacja, że sporo przeleżał w sklepie. Czy serwis amortyzatora, w przypadku, gdy delikatnie cieknie, będzie uzasadniony, nie odrzucą mi gwarancji. Doszły mnie słuchy, że w przypadku Foxów, wymagany jest przegląd do roku czasu po zakupie roweru w celu utrzymania gwarancji na niego. Dzieki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Wymiana kół nie ma nic wspólnego z gwarancją na rower/inne podzespoły. Trek nie wymaga przeglądu gwarancyjnego. Cieknie tzn? Każdy nowy amortyzator oddaje olej/smar na początku. Amortyzator oddajesz do sklepu w którym kupiłeś rower, oni mają obowiązek naprawić usterkę i sklep obciąża treka za naprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 A w przypadku amortyzatora Fox, jest wymagany dodatkowy serwis w okresie dwuletniej gwarancji by ją utrzymać? Cieknie dokładnie spod korka do pompowania amortyzatora, a dokładniej z okolic wentyla. Dodatkowo szybko ucieka powietrze z komory. Sporo nie pojeździłem na nim jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 Ile kilometrów zrobił ten rower ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dran2 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 W widelcach są zalecane przeglądy co ileś tam godzin pracy, ale nikt nie będzie ci robił z tego powodu problemów, a nawet gdyby chciał to nie ma żadnych liczników przebiegu. A już na pewno nie będzie robił problemów Trek słynący z prokonsumenckiej polityki gwarancyjnej za którą zresztą zapłaciłeś premium decydując się na tą markę. Reputacja jest dla nich cenniejsza niż głupi oring za kilka złotych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 7 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2019 W dniu 5.02.2019 o 12:04, KNKS napisał: Ile kilometrów zrobił ten rower ? Nie jeżdżę z licznikiem, więc nawet nie wiem Głównie trasy po lesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kowal1986 Napisano 9 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2019 Jak ucieka powietrze z komory to oddawaj na gwarancji. Przy okazji poproś o serwis olejowy amorka i będziesz miał z głowy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 10 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2019 Tylko pytanie czy to przejdzie bez problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 10 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2019 A dzwoniłeś ogółem do sklepu gdzie był zakup lub do Treka, czy "panika" na zapas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Raczej przestroga bym wiedział jak rozmawiać i by nie zostać zaskoczonym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Ale nad czym ty się zastanawiasz. Tak czy inaczej trzeba ten amor przeserwisować i naprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Malinowy Napisano 12 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Ja doskonale o tym wiem, ale nie chcę być odesłany z kwitkiem lub też by były doliczone jakieś kwoty za np. roboczogodziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziubek Napisano 12 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2019 Ale jakim prawem przy oddaniu na gwarancję masz coś płacić. Nie mogą tego zrobić. A nawet gdyby coś (tak już kompletnie z czapy), to musisz zostać PIERW poinformowany że nie można tego zrobić w ramach gwarancji bo coś tam i CZY GODZISZ się zrobić to odpłatnie. W najgorszym wypadku powinieneś zostać maksymalnie odesłany z kwitkiem i sprzętem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.