Skocz do zawartości

[2018] Trust Performance - Message


Brombosz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Miał ktoś kiedyś doświadczenie z tym lub podobnym sprzętem? Jest to jakaś innowacja? Czy po prostu ekstrawagancki bajer dla bogatych?

 

Widziałem kiedyś motocykle z podobnym rozwiązaniem. Temat założyłem z czystej ciekawości co do opinii. Na moją logikę to jakieś tam plusy to może mieć, chociażby związane z odpornością anody na uszkodzenia mechaniczne... o ile wykorzystane są przy tym elementy anodowane.

Dane z oficjalnej strony:

  • Trailing multi-link front suspension
  • 130mm contour travel
  • 1980 grams
  • Full carbon chassis, steerer tube and linkages
  • Three-way mode adjust - Firm, Mid, Open
  • Trust engineered twin-tube, thru-shaft damper
  • Fits both 29/27.5"+ (110-150mm) and 27.5" (130-150mm) bikes
  • Tire widths up to 29 x 2.6” (762 x 66mm) max or 27.5 x 2.8" (744 x 78mm) max
  • Easy setup with air pressure equal to rider weight
  • 535mm axle-to-crown
  • Fits existing mountain bikes with tapered head tube
  • Boost 15x110mm thru axle (or with torque caps)
  • Direct mount 180mm rotor (203mm max)
  • 250 hours between service intervals
 
$2,700
Edytowane przez Brombosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też już się to pojawiało. Problemem jest poziom skomplikowania konstrukcji, który generuje wysoką cenę. Za jego cenę można w Polsce ze 3 nowe lyriki dostać. Do tego ten wynalazek ma niską sztywność, zmieniający się poziom tłumienia w zależności od ugięcia, oraz opór amortyzatora jest ciut wyższy niż w klasycznych konstrukcjach. Do tego wygląda pokracznie. Na razie wady przyćmiewają jedyną zaletę tego wynalazku, ale i tak zapomniałem jaką. Serwis co 250 h nie jest tą zaletą i w sumie wierzę w długość tego interwału jak w to, że w Suntourach z prawie plastikowymi uszczelkami można serwis robić raz w roku.

Do tego mocowanie osi jest za goleniami amortyzatora co zmniejsza efektywny kąt główki ramy.

Edytowane przez Ilia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Znowu mnie to zaczęło dręczyć jak znalazłem tą recenzję:

Pewnie sponsorowana, ale w niektórych momentach brzmi całkiem sensownie. Szczególnie mnie zainteresowała ta wzmianka o innym zachowaniu widelca przy najeżdżaniu na przeszkody.

W dniu 1.02.2019 o 21:12, Ilia napisał:

Do tego mocowanie osi jest za goleniami amortyzatora co zmniejsza efektywny kąt główki ramy.

Niby tak, ale sterówka zamontowana po skosie trochę to pewnie niweluje. Wcześniej tego nie zauważyłem. W interwały serwisowe co 250h też mi trudno uwierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...