Skocz do zawartości

[Piasta] Serwis piasty Dt370 SL


lizardlair

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak nie ma gwintu na osi to jak pisze @cervandes za kasetę ciągnąc zdejmiesz bębenek razem z prawym end-capem (w przedniej trzeba wsadzić coś o średnicy odpowiadającej osi i wyrwać end-cap szarpiąc prostopadle do osi). Jak oś gwintowana to trzeba odkręcić. Tu masz wszystko szczegółowo rozpisane:

https://dycteyr72g97f.cloudfront.net/uploads/WXD10000000897S/MAN_WXD10000000896S_WEB_EN_001.pdf

Napisano

Rękami to chyba nie za bardzo, piasta QR ma gwinty, więc endcapy trzeba odkręcić... tak jak w instrukcji którą podałeś, strona 21 ...

Napisano

Zależy jaka piasta. Te fabrycznie stosowane 370tki w kołach DT serii X/M/E 1900 i 1800 spline są zawsze piastami konwertowalnymi i jeśli akurat są pod QR9 to znaczy, że mają wciśnięte end-capy HWGXXX00S3801S. Takie też najczęściej są stosowane w kołach składanych na szprychach prostych. Odnośnie gwintowanych osi wspominałem o tym dwa posty wyżej.

Napisano

Piasta pod jbend prawie 10 letnia, niestety nic nie chce zejść przy użyciu siły rąk. Chciałem tylko to otworzyć i zamówić wcześniej odpowiednie łożyska i oddać do serwisu. A tak czekam na info z serwisu co tam siedzi w środku..;)

Napisano
19 godzin temu, lizardlair napisał:

. A tak czekam na info z serwisu co tam siedzi w środku..;)

W środku siedzi to, co na stronie 51 wcześniej podanej instrukcji ... 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...