marcin.szmidt Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 serwus, mam problem z oryginalnym zaciskiem, który słabo chłodzi i na zjazdach zwyczajnie puchnie. Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę. Zastanawiam się nad zmianą zacisku na ultegrę (może będzie oferował nieco więcej mocy?) + klocki z radiatorami + dołożenie tarczy dura ace ice tech. Chyba, że macie lepsze rozwiązanie? Orientujecie się może czy połączenie klamki shimano 105 (st-rs505) + zacisku shimano ultegra (r8070) będzie działać? W mtb łączyłem klamkę xt z zaciskiem saint i wszystko pięknie działało. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 Będzie działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 2 godziny temu, marcin.szmidt napisał: (może będzie oferował nieco więcej mocy?) Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice. 3 godziny temu, marcin.szmidt napisał: Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę. A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin.szmidt Napisano 16 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 49 minut temu, cinol123 napisał: Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice. A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc? hamulec był przelany i odpowietrzony. Niestety cały czas po mocnym dohamowaniu klocki zaczynają trzeć o tarczę. Niestety jest to strasznie upierdliwe, a widelec super sztywny + sztywna oś :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 16 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2019 (edytowane) Może zalewany był na wysynitych za bardzo tłoczkach? Jak wszystko z ustawieniami zacisku, odpowietrzeniem, ilością płynu jest ok, to zmiana zacisku pewnie nic nie da bo pewnie wszystkie szosowe Shimano mają ten sam ruch tłoczkow i ta samą średnicę. To nie tak jak z zaciskiem xt i Saint. Lepiej pomyśleć o dokładniejszej regulacji, przelaniem na mocniej wsunietych tłoczkach, o tarczy jakiejś rt-900 i innych klockach, skoro przegrzewasz układ. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez abdesign Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kolmark Napisano 17 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2019 Może to wina tarcz? W MTB tarcze IceTech Centerlock też tak miały, póki były nowe - dłuższe hamowanie i tarcza szoruje, ale po wystygnięciu wracała do normy. Po jakimś czasie problem sam ustąpił i póki co nie wraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.