Skocz do zawartości

[hamulce] klamka 105 + zacisk ultegra - będzie działać?


marcin.szmidt

Rekomendowane odpowiedzi

serwus,

mam problem z oryginalnym zaciskiem, który słabo chłodzi i na zjazdach zwyczajnie puchnie. Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę. Zastanawiam się nad zmianą zacisku na ultegrę (może będzie oferował nieco więcej mocy?) + klocki z radiatorami + dołożenie tarczy dura ace ice tech. Chyba, że macie lepsze rozwiązanie? Orientujecie się może czy połączenie klamki shimano 105 (st-rs505) + zacisku shimano ultegra (r8070) będzie działać? W mtb łączyłem klamkę xt z zaciskiem saint i wszystko pięknie działało.

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marcin.szmidt napisał:

(może będzie oferował nieco więcej mocy?)

Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice.

3 godziny temu, marcin.szmidt napisał:

Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę.

A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, cinol123 napisał:

Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice.

A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc?

hamulec był przelany i odpowietrzony. Niestety cały czas po mocnym dohamowaniu klocki zaczynają trzeć o tarczę. Niestety jest to strasznie upierdliwe, a widelec super sztywny + sztywna oś :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zalewany był na wysynitych za bardzo tłoczkach? Jak wszystko z ustawieniami zacisku, odpowietrzeniem, ilością płynu jest ok, to zmiana zacisku pewnie nic nie da bo pewnie wszystkie szosowe Shimano mają ten sam ruch tłoczkow i ta samą średnicę. To nie tak jak z zaciskiem xt i Saint. Lepiej pomyśleć o dokładniejszej regulacji, przelaniem na mocniej wsunietych tłoczkach,  o tarczy jakiejś rt-900 i innych klockach, skoro przegrzewasz układ.

Edytowane przez abdesign
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...