marcin.szmidt Napisano 16 Stycznia 2019 Napisano 16 Stycznia 2019 serwus, mam problem z oryginalnym zaciskiem, który słabo chłodzi i na zjazdach zwyczajnie puchnie. Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę. Zastanawiam się nad zmianą zacisku na ultegrę (może będzie oferował nieco więcej mocy?) + klocki z radiatorami + dołożenie tarczy dura ace ice tech. Chyba, że macie lepsze rozwiązanie? Orientujecie się może czy połączenie klamki shimano 105 (st-rs505) + zacisku shimano ultegra (r8070) będzie działać? W mtb łączyłem klamkę xt z zaciskiem saint i wszystko pięknie działało. Dzięki! Cytuj
Gość Napisano 16 Stycznia 2019 Napisano 16 Stycznia 2019 2 godziny temu, marcin.szmidt napisał: (może będzie oferował nieco więcej mocy?) Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice. 3 godziny temu, marcin.szmidt napisał: Dwa dohamowania z dużej prędkości i klocki zaczynają trzeć o tarczę. A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc? Cytuj
marcin.szmidt Napisano 16 Stycznia 2019 Autor Napisano 16 Stycznia 2019 49 minut temu, cinol123 napisał: Jesli srednica tłoczka w zacisku jest taka sama, to nic się nie zmieni. Jesli jest wieksza, to siła wzrosnie, pod warunkiem że Twoja klamka bezdie w stanie wypchnac odpowiednia ilosc płynu zanim oprze sie o kierownice. A Próbowałes wymienic płyn ? odpowietrzyc? hamulec był przelany i odpowietrzony. Niestety cały czas po mocnym dohamowaniu klocki zaczynają trzeć o tarczę. Niestety jest to strasznie upierdliwe, a widelec super sztywny + sztywna oś :/ Cytuj
abdesign Napisano 16 Stycznia 2019 Napisano 16 Stycznia 2019 (edytowane) Może zalewany był na wysynitych za bardzo tłoczkach? Jak wszystko z ustawieniami zacisku, odpowietrzeniem, ilością płynu jest ok, to zmiana zacisku pewnie nic nie da bo pewnie wszystkie szosowe Shimano mają ten sam ruch tłoczkow i ta samą średnicę. To nie tak jak z zaciskiem xt i Saint. Lepiej pomyśleć o dokładniejszej regulacji, przelaniem na mocniej wsunietych tłoczkach, o tarczy jakiejś rt-900 i innych klockach, skoro przegrzewasz układ. Edytowane 16 Stycznia 2019 przez abdesign Cytuj
Kolmark Napisano 17 Stycznia 2019 Napisano 17 Stycznia 2019 Może to wina tarcz? W MTB tarcze IceTech Centerlock też tak miały, póki były nowe - dłuższe hamowanie i tarcza szoruje, ale po wystygnięciu wracała do normy. Po jakimś czasie problem sam ustąpił i póki co nie wraca. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.