Luk33 Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Mam problem z blokadą skoku, a co za tym idzie z tłumieniem kompresji w widelcu RST F1RST air 29. Regulacja nie działa. Amortyzator pracuje, jakby był otwarty non stop. Problemem na pewno nie jest za mała ilość oleju. Kiedyś na forum był podobny problem, ale jego rozwiązanie pozostaje dla mnie zagadką. Rozebrałem blokadę skoku na drobne części i nie wiem, co by miało się w niej rozwalić. Wszystko wygląda sprawnie. Gdzie szukać przyczyny problemu? Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Luk33 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luk33 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Tak wygląda rozebrana blokada. Kręcenie pokrętłem powoduje, że dolna śruba (czarna) się lekko wykręca lub wykręca. Jest to jedyny elememt który się porusza. Rozumiem, że on powoduje przepływ i brak przepływu oleju? W teorii wszystko działa, ale amor nie blokuje. Zastanawiam się, czy uszczelka na oringu nie jest już wyrobiona i może ona przepuszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kenzie Napisano 16 Maja 2020 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 Podpinając się pod temat... Jeśli mogę skorzystać. Mam blokadę skoku w manetce, zacinała się i stwierdziłem (głupi ja), że spróbuję coś z tym zrobić. Teraz mam problem ze złożeniem tego w całość. Dokładnie sprężyna, która jest na goleni na samej górze (w środku jest bodajże 8 otworów, w które trzeba wbić końcówkę sprężyny). Nie mam pojęcia jak to złożyć w całość żeby prawidłowo odbijało w manetce. Widziałem filmik Szaja, ale mi to zupełnie nie wychodzi. Jakieś pomysły co robię źle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.