rodszyld69 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 Rower z rocznka 2019, według oryginalnej specyfikacji, zmieniłem siodło (to już standard) oraz koła złożone na piastach i obręczach DT swiss oraz szprychach pilar. Waga kół bez opon wynosi 1560 gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
g286 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 I taki upgrade to ja rozumiem, w miarę lekkie koła na dobrych częściach robią fajnego pomykacza. Obniż kokpit maksymalnie, jak przywykniesz to jest najwygodniejsze ustawienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 2 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 3 godziny temu, g286 napisał: I taki upgrade to ja rozumiem, w miarę lekkie koła na dobrych częściach robią fajnego pomykacza Dzięki, w porównaniu do mavic-ów z specyfikacji, są ciche jak 'mysz kościelna' 3 godziny temu, g286 napisał: Obniż kokpit maksymalnie, jak przywykniesz to jest najwygodniejsze ustawienie. jestem na etapie poszukiwania jak najlepszej pozycji, zrobiłem na nim zaledwie 250 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 Mam prośbe do moderatorów, o przeniesienie mojego tematu do działu pochwal się swoja szosą. Cosik mi się pokiełbasiło i pochwaliłem się swoim nowym nabytkiem temat, tam gdzie nie trzeba, thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 Możesz podać jakie masz piasty, obręcze i szprychy? Mam Treka Emondę Sl6 Disc z 2019. Też planuję zmienić koła. Jestem zdecydowany na dt 240 i płaskie proste szprychy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 W dniu 10.01.2019 o 20:14, takeda1 napisał: Możesz podać jakie masz piasty, obręcze i szprychy? piasty dt 350, obręcz dt swiss rr411, szprychy cx-ray Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 W dniu 10.01.2019 o 20:14, takeda1 napisał: Mam Treka Emondę Sl6 Disc z 2019. Też planuję zmienić koła. Jestem zdecydowany na dt 240 i płaskie proste szprychy. Do tego roweru i piast aż się proszą jakieś lekkie karbonowe obręcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 Planuję coś zbudować na dt 240. Potem zmiana kokpitu na jakiś karbon aero bo ten fabryczny 42 cm jest za szeroki. Niestety ta zmiana musi poczekać do momentu jak sprzedam gravela Giant AnyRoad w dziale sprzedam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 To moja pierwsza szosa, drogi u mnie raczej kiepskie, nie wiem czy warto iść w karbon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 12 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 8 godzin temu, takeda1 napisał: nie wiem czy warto iść w karbon. . Sam na początku myslałem o "węglowych" obreczach, ale zostało na dt swissach, jeszcze teraz biję się z myslami czy aby nie karbon, z drugiej strony jeżdzę amatorsko wręcz rekreacyjnie na długie dystanse i nie wiem czy mi węgiowe koła dadzą az taką rożnicę w komforcie aby warto było by wydać tyle kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Również jeżdżę amatorsko. Obręcze aluminiowe dają mi zapas około 40 kg, więc słabe drogi i ewentualnie jakiś delikatny szuterek to dla mnie w sam raz. Jadąc w nieznaną trasę na większe dystanse taki układ wydaje się być jak najbardziej. Rowerek w moim przypadku jest świetną bazą do rozbudowy o pozostałe elementy. Gdybyś słyszał, że ktoś planuje zakup gravela, polecam się pamięci. Dla kupca i Ciebie niespodzianka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 Akurat jeśli chodzi o wytrzymałość to karbonowych obręczy -szczególnie w szosie- nie ma powodu się bać. Ludzie jeżdżą na nich w MTB czy przełaju i dają radę. Sam używałem w gravelu i nie było problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 39 minut temu, Chociemir napisał: Akurat jeśli chodzi o wytrzymałość to karbonowych obręczy -szczególnie w szosie- nie ma powodu się bać. Ludzie jeżdżą na nich w MTB czy przełaju i dają radę. Sam używałem w gravelu i nie było problemów. Temat więc do rozważenia po sprzedaży gravela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 12 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2019 RODSZYLD69 Jakie założyłeś oponki? Może tubbeles? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rodszyld69 Napisano 13 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2019 14 godzin temu, takeda1 napisał: Może tubbeles? Tak, mavic yksion pro ust, ale koła mają na nich "bicie". Na kołach mavica ten przypadlości nie ma, w planach jest zakup continental 5000 ust Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TommyMasta Napisano 14 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2019 Wywiązała się całkiem fajna dyskusja o kołach, mam nadzieję że nie będziecie mieli za złe, że się przyłączę Otóż, też szukam nowych kół na wiosnę do swojej Emondy SL6. Zależy mi, aby były stosunkowo lekkie oraz miały już jakiś tam stożek, gdyż częściej jeżdżę po płaskich trasach niż w górach. Zastanawiałem się nad Bontragerowymi Aeolusami Pro 5(50mm stożek) lub Pro 3(38mm), ze względu na bardzo dobre doświadczenia z gwarancjami Treka oraz użycie piast DT Swiss, natomiast nawet po rabacie cena kompletu wyniesie około 5k, a dodatkowo Aeolus Pro 5 wcale nie są za lekkie. Pomyślałem więc o tych Fulcrumach: https://www.fulcrumwheels.com/en/wheels/road-bike-wheels/racing-quattro-carbon Mogę je mieć za poniżej 4k, ich waga to wg kilku recenzji, które znalazłem wynosi 1455-1475g(w specyfikacji jest zawyżona), stożek 40mm no i kolorystycznie będą pasowały idealnie. Na papierze wyglądają w porządku - cena nie za wysoka, waga przyzwoita, pełen karbon no i stożek 40mm. Tyle, że nie mam za wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o koła, dlatego będę wdzięczny za każdą opinię o nich oraz ewentualne rady/inne propozycje. Z góry wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
takeda1 Napisano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2019 TOMMYMASTA poleciałeś jak dla mnie z cenami. Niestety nie mogę przeznaczyć tyle na kółka. Zobacz jaki zestaw dla Jana Piątkiewicza zrobił bikegaraż.pl z Krakowa. Waga super, ale nie wiadomo nic o producencie obręczy i piastach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.