radeonik Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Witam , kupiłem mamie rower Winora city na kołach 28 ... oczywiście używany... podczas kupna nie było tego czuć, albo nie zauważyłem ... przednie koło zaczęło latać , duży luz , koło ciężko przeskakuje... dokręciłem piastę . I jak dokręciłem piastę to jeszcze zniszczyłem kabelek od dynama :/ .... zdenerwowany rozebrałem dynamo ... naprawiłem kabelek ,,,, złożyłem i nadal jest ten dziwny luz ... czy to wina konusów , ?? zaraz podeślę fotki ocenicie ,,, bo ja jestem laik , Wizualnie konusy mają kratery , takie jakby wyrobienie były . Nazwa piasty SHIMANO hb c051d W necie nie mogę nic znaleźć . Są jakieś części zamienne ????
Tatanka Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Jeśli są wżery , to do wymiany , razem z kulkami. Bieżnie/miski nie mają wżerów? Tu masz manual do tej piasty https://www.paul-lange.de/tradepro/shop/artikel/docs/Explosionszeichnungen/SHIMANO/HB_C050_C051_03.pdf
Gość Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Zdjęcia takie że ledwo można poznać że to konus. Jeżeli te "wzorki" to są wżery, to konus do wywalenia.
radeonik Napisano 28 Grudnia 2018 Autor Napisano 28 Grudnia 2018 bieżnia i miska też mają wżery ale delikatne ... da się to jakoś zreanimować nie kupująć całej piasty ?? A gdzie mogę kupić takie częśći zamienne ???
Gość Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Bieżnia i konus powinny być idealnie gładkie, tyle. Można całość przejechać włókniną ścierną, ale praktycznie nic to nie da. O ile konus da się dokupić o tyle miska jest integralną częścią piasty. Dynamo jest niezbędne? Jeżeli nie, to ja bym kupił nowe koła.
Tatanka Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Szukaj w necie po nr. części , albo pobiegac po serwisach lub sklepach i próbować dobrać. Zreanimować raczej się nie da.
PowerV3 Napisano 28 Grudnia 2018 Napisano 28 Grudnia 2018 Może da się wybić miski i np. wsadzić łożysla maszynowe albo nowe miski.