sero2004 Napisano 19 Grudnia 2018 Napisano 19 Grudnia 2018 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów Zainteresowany jestem zakupem nowego roweru Cannondale FSI z roku 2019 Wersja roweru oczywiście z Lefty Ocho i napędem NX Bardzo Was proszę o poradę czy ten rower jest wart swojej ceny czy wybrać coś innego
Waza Napisano 19 Grudnia 2018 Napisano 19 Grudnia 2018 Wiele lat jeździłem na Cannonie, więc mam sentyment do marki. Ale patrząc trzeźwo, jeżeli sprzęt ma służyć do ścigania, to za taką samą cenę katalogową możesz mieć Scotta Scale RC Team: https://www.scott.pl/produkt/811/4908/Rower-Scale-RC-900-Team/ Który od Cannona F-SI Carbon 4 ma lepsze/znacznie lepsze: - manetki, - napęd, - hamulce, - siodło, - opony, Koła w obu rowerach są kupowate (jak w prawie wszystkich rowerach w tym przedziale cenowym), nadają się na zostawienie jako treningówki/zimówki, lub na sprzedaż. Oba rowery zasługują na złożenie/kupienie systemowych lekkich kół. Scott ma świetnego RS SID'a LR3 Charger, a Cannon nowego lefty'iego. Stary lefty był dwupółkowcem i słynął ze sztywności i czułości w wersji up side down, czy nowy jednopółkowy lefty jest równie sztywny? Ja tego nie wiem. IMO, jedynym dużym plusem dla Cannona w zestawieniu tych rowerów jest malowanie ramy, żarówiasty Scott do mnie nie przemawia, chociaż w realu może wygląda lepiej niż na fotkach. P.S. Na żywo widziałem Scotta Scale 910: https://www.scott.pl/produkt/811/4909/Rower-Scale-910/ Kolor ramy niecodzienny, ale w moim subiektywnym odbiorze rower wygląda jak 1 mln $.
Janu_sz Napisano 19 Grudnia 2018 Napisano 19 Grudnia 2018 Naprawdę ludzie wydający >10k pln za rower łażą po forach za poradami a nie wezmą speca za 300-500 zł dla dobrania ? Czy to jakiś sposób na dodanie sobie skrzydełek na święta ?
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Szczerze jakoś nie mam zaufania do firmy Scott . Ogólnie ze Scottem słyszę opinie o słabą obsługę gwarancyjną .
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Myślicie ze ten cannondale nie warty tej ceny ? Moze faktycznie lepiej wybrać tego scotta . Kompletnie niewiem . Bardzo odpowiadał mi lefty starsza wersja . Ciezko znaleźć opornie na temat tego nowego ocho
woojj Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 Cannondale to klasa sama w sobie. Nowe ocho działa fenomenalnie. Rowery cannondale właśnie w leftym robią różnicę. Osobiście nie jeździłem, ale kumple z roboty byli na prezentacji i są zachwyceni. To jedyna marka która nie wygląda tak samo jak reszta rowerów- różniących się tak naprawdę tylko kolorem.
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Właśnie cieżko dostać sensowna recenzje nowego lefty ocho . Na lefty 2.0 było super sztywno i to mi bardzo odpowiadało do tel ta czułość . Wiadomo ze sprzetowo ten cannon słabo wyglada . Głownie chodzi mi o super ramę i amor . No i normalna gwarancje .
TheJW Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 Nowy Lefty, z tego co czytałem do tej pory, jest plastelinowy. O sztywności nie ma tutaj mowy. Zresztą konstrukcja by to potwierdzała. Sam kupuję Scale'a RC 900 Team (może dzisiaj będzie...). Na żywo lakier jest bardziej żółty, niż fluo, co mnie osobiście trochę zawiodło...ale co kto lubi. Wybierałem go długo spośród wielu modeli w podobnym budżecie i zdecydowanie "zamiótł" konkurencję. Z rabatem kusi jeszcze bardziej. Faktycznie, do ścigania trzeba wymienić koła, bo te fabryczne ważą grubo ponad 2 kg...ale są pancerne. Ale...jeśli nie nie masz w okolicy dużego dealera, który nie zrobił "preorderu", to możesz zapomnieć, że kupisz tego Scotta wcześniej niż luty/marzec.
woojj Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 Teraz, TheJW napisał: Nowy Lefty, z tego co czytałem do tej pory, jest plastelinowy. O sztywności nie ma tutaj mowy. Zresztą konstrukcja by to potwierdzała. Jest mniej sztywny od starego .....ale nadal jest najsztywniejszym amortyzatorem na rynku.
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Wlasnie dla mnie najwazniejsza jest rana i amor . Ten Scale wyglada fajnie ale jakos nie ufam scottowi . Mieszkam w Krakowie wiec jest tutaj dobry oddział scotta . Faktycznie Scale osprzętem duzo lepszy ale rama i amor lepszy w cannondale
woojj Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 Cannondale kupuje się sercem nie surową kalkulacją. Wygląda jak milion dolarów. Każdy ostatecznie wybiera własnym portfelem.
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Rower ma służyć do wyścigów . Rama i amor dla mnie podstawa . Gwarancja tez bardzo ważna . Resztę komponentów mozna wymienić po troszku . Gwarancja scotta z opowiadań słaba . Z gwarancja cannondale jest podobno bardzo ok . Wszyscy chwala
Waza Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 To prawda że Cannondale'a kupuje się sercem i oczami, ale jeszcze niedawno też za wyjątkową innowacyjność wśród wszystkich producentów rowerów. Dzisiaj, z przykrością zauważam że Cannon raczej odcina kupony od przeszłej sławy niż wyznacza nowe kierunki, przypuszczam że wynika to ze zmian właścicielskich :/
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Trochę się z ta teza nie zgodzę . Wg mnie jeżeli chodzi o innowacje cannondale jest w czołówce . Wg mnie nawet liderem innowacyjności
Waza Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 W żadnym razie nie chcę Ciebie zniechęcać do marki, bo jak pisałem sam mam do niej duży sentyment, ale przyznaj ile lat liczy ostatnia znacząca innowacja od Cannona, bo zrobienie z lefty'ego jednopółkowca dla mnie nie jest innowacją.
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 A co powiesz o asymetrycznym tylnym trojkacie . Wg mnie jest to innowacja i to znacząca
Waza Napisano 20 Grudnia 2018 Napisano 20 Grudnia 2018 Przyznaję, ale to tylko reakcja na istniejący już boost. Zresztą, moje ostatnie wpisy są nie na temat i nie stanowią wartości dodanej do twojego wątku
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Wszystko jest jak najbardziej ok każda rada i opinia będzie na miarę złota .
sero2004 Napisano 20 Grudnia 2018 Autor Napisano 20 Grudnia 2018 Jeżeli ktoś z forumowiczów miał styczność z tym rowerem proszę o opinie
paulsen Napisano 21 Grudnia 2018 Napisano 21 Grudnia 2018 Mamy w ofercie dobrego hardtaila do wyścigów na GX https://www.rosebikes.pl/2671382-2671382 Ponieważ rower składany jest na zamówienie więc Rebę można wymienić na SIDa, zmienić za 150 euro koła na lżejsze oraz opłaca się wstawić lepiej amortyzującą sztycę.
sero2004 Napisano 22 Grudnia 2018 Autor Napisano 22 Grudnia 2018 Chcesz porównywać cannondale z Rose ?? Niestety nie ta polka :)
Mod Team durnykot Napisano 22 Grudnia 2018 Mod Team Napisano 22 Grudnia 2018 34 minuty temu, sero2004 napisał: Chcesz porównywać cannondale z Rose ?? Niestety nie ta polka Jakiś argument dla potwierdzenia? W dniu 20.12.2018 o 12:07, sero2004 napisał: A co powiesz o asymetrycznym tylnym trojkacie . Wg mnie jest to innowacja i to znacząca Dlaczego znacząca? Dlatego ,ze wymaga specjalnie zaplecionego koła? IMO kupno roweru za 10k z mocno niestandardowym amorkiem i napędem NX nie jest w żaden sposób zbyt dobrą wymianą pieniędzy na towar. Oczywiscie decyzja nalezy do Autora, ale napęd NX i poza grupowe hamulce w rowerze dościgania?
Sabarolus Napisano 22 Grudnia 2018 Napisano 22 Grudnia 2018 Jeżeli na wstępie kombinujesz, żeby sporo gratów powymieniac, to albo szukaj wyższego modelu od razu albo inna marka. Napęd NX w rowerze za 10k jest trochę żenujący...
Piter233 Napisano 22 Grudnia 2018 Napisano 22 Grudnia 2018 A ja tylko przypomnę że to nie rower jedzie tylko człowiek. Jak nie masz umiejętności ani treningu to nic ci nie pomoże. A odwrotnie już prędzej.
TheGlazina Napisano 23 Grudnia 2018 Napisano 23 Grudnia 2018 Trochę śmieszy mnie dyskredytowanie producentów innych niż "uznanych" jak Spec, Trek, Cannondale czy Scott. Nie wiem dlaczego, ale przy drogich rowerach niektórzy z Nas uważają, że inni produkują swoje maszyny w szopach przy użyciu młotka i przecinaka. Czy Orbea, Kross, Cube lub Focus nie umieją nic, poza dokręcaniem do ram klejonych w drewnianych formach gdzieś w Bangladeszu markowych podzespołów? Czy naprawdę uważacie, że tam pracują ludzie, którzy się na niczym nie znają? Bzdury. Każdy z nich już dawno odrobił lekcje. Ale utarło się, nie wiem dlaczego, że tylko markowi producenci produkcją niezniszczalny sprzęt i tylko czekają, żeby w zębach przynieść ramę, która nie daj Boże, pękła.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.