Mori4 Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 Znajomy ma dość tanio do sprzedania sztyce regulowana tyle że pozostawia ona ślady oleju po złożeniu i rozłożeniu. Czy to znaczy że kartridż już jest na wykończeniu i nie opłaca się brać?
Mod Team sznib Napisano 17 Grudnia 2018 Mod Team Napisano 17 Grudnia 2018 No ale tu nie jest forum wróżbiarskie, więc raczej by wypadało napisać co to za sztyca. Niektóre sztyce regulowane mają kartridż rozbieralny, serwisowany, niektóre nierozbieralny, który w razie awarii wymienia się w całości.
maczet190399 Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 Generalnie sztycę warto mieć. Fajny gadżet a w zasadzie robi się to już "normalka" Uzywaną Reverb lub KS LEV w dobrym stanie można wyrwać za 450-500 PLN. W nich da się przeserwisować kartridż. Za około 700-800 PLN można kupić nową raczej bez rozbieralnego np Race Face lub Fusion-a
Mori4 Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Napisano 17 Grudnia 2018 Z tego co kojarzę to jakiś tranz-x ale dokładnego modelu nie znam. Chodziło mi o sam efekt puszczania smaru czy to kwalifikuje się do wymiany kartridża czy serwisu jeżeli jest taka możliwość.
SoloTM Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 Tranz x to miały amortyzowane sztyce, nie olejowe, tylko coś takiego ( sprężyna i elastomer co najwyżej - żadnego kartridża tam nie ma) : https://rowertak.pl/pl/products/wspornik-siodla-tranz-x-amortyzowany-585.html https://allegro.pl/sztyca-amortyzowana-tranz-x-tr-6-27-2-mm-22-5-cm-i7647138232.html i ich problemem było to, ( jak w zasadzie każdych innych tego typu ) że łapały luzy boczne. Łapiąc za siodło można było nosem siodła na boki ruszać. ( z czasem od mini luzu ten rósł, aż ruchy siodła stawały sie na tyle mocne, że zaczynały przeszkadzać. ) Dla mnie osobiście taka sztyca to nie warta zachodu.
Mod Team durnykot Napisano 17 Grudnia 2018 Mod Team Napisano 17 Grudnia 2018 Solo, Trans-X robi , czy też raczej sprzedaje mykmyki https://www.pinkbike.com/news/tranzx-dropper-seatpost-review-2017.html https://www.bike-discount.de/en/buy/tranzx-remote-seatpost-internal-31.6mm-490765 Ta sztyca jest też sprzedawana z logo Brand-X w CRC. Sztyca nieserwisowalna w warunkach domowych i wątpię, aby Autor tematu dostał gdzieś części zamienne. Mam takową ( ale Brand-X ) i działa bez problemów. Nigdy nie zostawiała śladu oleju. Możliwe, że w tej puszcza kardridż, wtedy szkoda kasy.
Mori4 Napisano 17 Grudnia 2018 Autor Napisano 17 Grudnia 2018 Dzięki Kocie za odpowiedź, tak myślałem że nic się z tego nie wykombinuje. A sztyce KSa są rozbieralne?
Dokumosa Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 Brand-x mają b.przyzwoite opinie. Z dostępnych "części" to jedynie manetka na prawą str i na lewą w wersji do rowerów z przerzutka przód (ta z kompletu nie pasi). W środku jest zaprasowany i nierozbieralny (bez flexa) cartridge. W promocji do kupienia za 100EUR z przesyłką (wersja 120 lub 150). Do KS można dokupić części z tym, że cartridge kosztuje tyle co kompletna sztyca b-d.
SoloTM Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 2 godziny temu, durnykot napisał: Solo, Trans-X robi , czy też raczej sprzedaje mykmyki A to przepraszam, pomyliłem się
Gość Napisano 17 Grudnia 2018 Napisano 17 Grudnia 2018 No nie, idzie kupic taniej, a jak sie pogrzebie to jeszcze taniej. https://www.ridewill.it/p/en/tranzx-421759022-spare-inner-cartridge-for-dropper-seatpost-150mm-travel/178823/
Mod Team durnykot Napisano 18 Grudnia 2018 Mod Team Napisano 18 Grudnia 2018 Tylko to jest do 150 mm, a nie wiemy jaką ma na oku Autor tematu.
Mori4 Napisano 18 Grudnia 2018 Autor Napisano 18 Grudnia 2018 61 euro to cena wyższa od tego ile chce za sztyce
Gość Napisano 18 Grudnia 2018 Napisano 18 Grudnia 2018 Widze przeciez. Odnioslem sie do ceny 100E. Jak widze wszystkie te sztyce z nierozbieralnym kartuszem z krzesla biurowego to wolalbym Reverba w dobrym stanie.
Dokumosa Napisano 18 Grudnia 2018 Napisano 18 Grudnia 2018 No kartridż jest faktycznie konstrukcyjnie to samo co w krześle tylko średnica nieco inna Reverb ma tę wielką zaletę, że podobnie jak amortyzatory tego producenta - póki anoda cała i ślizgi w dobrym stanie to da się odbudować do stanu niemalże fabrycznego. Full service kit to "jedynie" 45EUR.
Gość Napisano 18 Grudnia 2018 Napisano 18 Grudnia 2018 Kumpel mial sztyce, o ile dobrze pamietam XLC. Kartidz jak z krzesla, to ze grubszy nie zmienia faktu, ze to zwykla sprezyna gazowa i to posledniejszego gatunku. Po 3 reklamacji zwrocili pieniadze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.