Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Z kumplem kupowaliśmy w tym samym czasie, ja Anywhere ze sztywnym widelcem, on z Grit'em. Mam zamontowany mostek Redshift ustawiony na miękko, 10kg mniej niż rekomendowane. Doznania bardzo podobne, ze wskazaniem na wideł Lauf'a. naprawdę super wybiera nierówności, kamienie itp. Do typowego amortyzatora nie ma co porównywać bo to tylko skok 30mm. Nie miałem do czynienia natomiast z geavelowymi amorami. 

  • +1 pomógł 1
Napisano

Redshift moim zdaniem dobra alternatywa. 

Ma raptem max 20mm skoku przy dolnym chwycie lub na klamkach ale mimo wszystko dobrze ustawiony ładnie amortyzuje, absorbuje drgania. Oczywiście te drobniejsze. 

  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

To ja też zamieszczę fotki z czasów, gdy mój HL był piękną i młodą przełajką.

Ach jak wspaniale macało się ją w lesie po dropach. Cóż to za cudowne dropy były. Teraz inny je maca.

GenHL2.jpg

HL_smukala.jpg

Edytowane przez rambolbambol
  • +1 pomógł 3
Napisano

Ja to się zawsze zastanawiam, jak takie drogie rowery się starzeją. No bo na zdjęciach to są perfekcyjne, wszystkie i zawsze. A jak taką maszynę się faktycznie używa - tak jak samochód, telefon czy buty - codziennie i bez wytchnienia. Mój to średnio znosi - napisy od słońca obłażą, rama udami do srebrnego na górnej rurze obdarta, kiedyś szprychy strzeliły i mi opona widelec wyrzeźbiła. Słaby obrazek, trzeba przyznać.

Napisano

Rany bojowe to naturalna i nieodłączna część historii każdego bajka.  Należy obnosić z dumą lub zalepiać wlepkami czy szpachlomalować wedle uznania.  Albo traktować jako dobry pretekst do zmiany 😉

To i ja wydobywam pierwograwa: Gienek Fortitude

 

DSC_5976.jpg

  • +1 pomógł 2
Napisano

No właśnie chcę sprawdzić tego uginacza bo chodzi jak nowy. ;) To i tak będzie fest-ulep, a ja mam tak, że na co nie wsiądę to jeżdżę ostro i ciężko. 

Poza tym z tyłu żeby była tarcza to musiałbym się dobrze nakombinować. Na sztywny zawsze można przejść później.

Dodam, że mój stary w latach 90'tych jeździł z barankiem, na takim samym RST i miał jeszcze ramę że sprężynowym damperkiem. Jakby jeszcze żył to bym go dzisiaj uświadomił, że był trzy dekady przed wszystkimi haha...

Napisano (edytowane)

Tak mi się przyśnił ostatnio ten wheeler:

wheeler.jpg

Tylko srebrny bardziej srebrny, a napisy poza fioletem jeszcze w przechodzącą czerwień i zieleń... i też metallic.

Plus:

sztyca w chromie, szeroki baran z "flarą" w chromie, V-ki w chomie, bidony, szybkozamykacze i zacisk w chromie,

korona widelca na błysk, przerzutka na błysk, korba i blat na błysk, stery na błysk, obręcze na błysk, kaseta na błysk...

... i chyba GPS ukryty w środku ramy haha. ;) 

Edytowane przez Brombosz
  • +1 pomógł 2
  • Haha 1
  • 3 tygodnie później...
Napisano

Informacyjnie, breezer przejdzie ostatnią zmianę, mianowicie, dostanie jak Marin klamkę srama, klamkomanetkę tiagry 10s , tył rzutkę xt od accenta i w koń cu pałętająca się bez celu venture max XL zawiśnie na mostku, dzięki tej operacji, pancerz z linką tył rzutki zniknie na amen a miejsce przedniego bagaż znika będzie w pełni konfigurowalne pod wyniosły bike paczking, co zaowocuje zaprzęgnięciem radara w najrozma @itrze toreby co by po jechać w Bieszczady gdy mnie żyłka pęknie.

Pozdrow'er

  • Haha 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...