Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

W Polsce prawie 2 stówy drożej, ale i tak wg mnie to dobry rower jak na taką cenę.

Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana. Poczekam aż będzie w sklepach stacjonarnych to będzie można się przymierzyć i porównać:)

Edit: Szkoda tylko, że nie ma napędu 1x11

Edytowane przez mistrzusek
Napisano
Godzinę temu, mistrzusek napisał:

Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana.

Co na tym zyskasz???? Ronin dużo fajniejszy. Lepiej doinwestować Ronina niż pchać się w zwykły glin.

Napisano
Teraz, woojj napisał:

zwykły glin.

Tzn?

Oba mają wady i zalety.

Triban ma 105, Ronin Tiagre. Jest lżejszy, ale do Ronina mam już wideł karbonowy to powinienem zejść z wagą poniżej 11kg. Triban chyba lepsze hamulce ma, ale na swoje też nie narzekam. Ronin więcej miejsca na opony to na plus dla niego. Przeglądy w decathlonie są darmowe i nie ma problemu z reklamacjami w razie czego+ dożywotnia gwarancja na ramę. Ronin stal vs Triban alu, tu chyba stal górą.

Jakbym miał taki wybór przed zakupem to pewnie wziąłbym Tribana, ale teraz po czasie chyba jednak Ronin zostanie. Czas pokaże:)

Napisano

Nie żeby coś, ale jak ja widzę rower za 750 funtów na QR 9, mech/hydr hamulcach to się zastanawiam co poszło źle z ich polityką.. Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK  Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? 

Napisano
6 godzin temu, mistrzusek napisał:

zmieści opony 36mm

Bida z nędzą jak dla mnie! Tyle to wchodziło do 'starego' Tribana! Cała 'rewolucja' to pozbycie się z ramy napisu B'TWIN i dołożenie hamulców tarczowych:whistling: 

  • Mod Team
Napisano
3 godziny temu, MMMAAACCC7 napisał:

Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK  Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? 

Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe . Od kiedy QR w szosie/gravelu do normalnego jeżdżenia jest takie ważne i konieczne?

Hamulce działają wystarczająco dobrze aby założyć ,że hydrauliki z niższych grup nie będą znacznie lepsze.

Dla mnie bardzo OK.

Napisano

.....ten rower nie wywołuje we mnie żadnych emocji.....a Trabant miał to coś, choć był wybrykiem motoryzacji ;-))

Triban to taki siermiężny, solidny prawie niemiecki....... Opłacalność to jedyna zaleta. 

 

 

  • +1 pomógł 2
Napisano
Teraz, woojj napisał:

Opłacalność to jedyna zaleta

O to mi chodzi z tym rowerem.

Teraz, clavdivs napisał:

Niby 105, ale nie105.

Co jest z tym 105 nie tak?

Napisano
27 minut temu, clavdivs napisał:

Masz tylko klamkomanetki i przerzutki.

Czyli to, co jest najważniejsze dla kultury przełożeń, korba, kaseta i łańcuch już nie mają już takiego znaczenia. Nie cenię hipermarketowych ofert, ale doceniam rower z klamkomanetkami na poziomie.

Napisano

Najbardziej szkoda tak poskąpionego miejsca na gumę... Gdybym miał Ronina to do głowy by mi nie przyszło zamienić go na tego 'Trabanta' :) Swoją drogą coś czuję, że to będzie nowa potoczna nazwa dla tej serii :D 

Napisano
6 godzin temu, durnykot napisał:

Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe .....

Może mam inny internet, ale rower który podlinkowałem kosztuje (kosztował bo się wyprzedał) 699 funtów, gdzie autor w pierwszym poście pisze że Triban jest za 730 funtów, więc chyba nie w tą stronę. 

Dodałbym do tego jeszcze tylko tyle, że wolałbym kupić ramę, którą łatwo przerobić na fajną maszynkę do zastosowań zaawansowano amatorskich, z możliwościami upgrade`u na wyżyny mych finansowych możliwości, niż ... tribanić się tribana :)

  • 3 tygodnie później...
Napisano
W dniu 14.12.2018 o 09:01, mistrzusek napisał:

zmieści opony 36mm- niedużo.

Pierwsze zagraniczne recenzje mówią że wchodzi 38mm a po zmianie obręczy nawet 40mm.

Napisano

Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów.

Napisano
3 godziny temu, RBTS napisał:

Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów.

Niestety nie wyglądają :/

  • Mod Team
Napisano (edytowane)

Są rowery brzydsze i ładniejsze - rzecz względna, ale ten wygląda nawet trochę Specowato, a w każdym razie w stylu : "gdzieś go już widziałem" i z daleka nie można mu nic zarzucić :no:
Tak się zastanawiam - na ile w tym przypadku marka ma znaczenie, i czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... :unsure::whistling:

Edytowane przez KrissDeValnor
  • Mod Team
Napisano
9 godzin temu, KrissDeValnor napisał:

czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... :unsure::whistling:

Na 100%. A napęd byłby wskazany jako najlepsze budżetowe rozwiązanie.

14 godzin temu, RBTS napisał:

przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić.

Rzuć okiem na Marina Four Corners albo Gianta Anyroad. Przy nich Triban jest zwyczajny.

Napisano

@KrissDeValnor, @durnykot, z pewnością macie rację, bo po części taka specyfika tego forum. Ale myślę, że kolegom wyżej chodziło raczej o to, że ten Triban niczym nie łapie za serce i przy swojej poprawności jego główną zaletą jest ekonomiczność (co nie jest wadą przecież). Taka skromna opinia posiadacza świetnie jeżdżącego, ale pod względem urody nijakiego Canyona CF SLX.

  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...