mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 https://www.decathlon.co.uk/triban-rc-520-disc-road-bike-navy-105-id_8554421.html Fajny sprzęt za 730 funtów (około 3500 złotych) zmieści opony 36mm- niedużo. W Polsce jeszcze niedostępny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Polskie ceny już są, ale rowery jeszcze niedostępne: https://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-rc-520-id_8554421.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 (edytowane) W Polsce prawie 2 stówy drożej, ale i tak wg mnie to dobry rower jak na taką cenę. Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana. Poczekam aż będzie w sklepach stacjonarnych to będzie można się przymierzyć i porównać Edit: Szkoda tylko, że nie ma napędu 1x11 Edytowane 14 Grudnia 2018 przez mistrzusek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Godzinę temu, mistrzusek napisał: Już się zastanawiam na sprzedażą Ronina i wzięciu tego Tribana. Co na tym zyskasz???? Ronin dużo fajniejszy. Lepiej doinwestować Ronina niż pchać się w zwykły glin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Teraz, woojj napisał: zwykły glin. Tzn? Oba mają wady i zalety. Triban ma 105, Ronin Tiagre. Jest lżejszy, ale do Ronina mam już wideł karbonowy to powinienem zejść z wagą poniżej 11kg. Triban chyba lepsze hamulce ma, ale na swoje też nie narzekam. Ronin więcej miejsca na opony to na plus dla niego. Przeglądy w decathlonie są darmowe i nie ma problemu z reklamacjami w razie czego+ dożywotnia gwarancja na ramę. Ronin stal vs Triban alu, tu chyba stal górą. Jakbym miał taki wybór przed zakupem to pewnie wziąłbym Tribana, ale teraz po czasie chyba jednak Ronin zostanie. Czas pokaże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Nie żeby coś, ale jak ja widzę rower za 750 funtów na QR 9, mech/hydr hamulcach to się zastanawiam co poszło źle z ich polityką.. Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alsew Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 6 godzin temu, mistrzusek napisał: zmieści opony 36mm Bida z nędzą jak dla mnie! Tyle to wchodziło do 'starego' Tribana! Cała 'rewolucja' to pozbycie się z ramy napisu B'TWIN i dołożenie hamulców tarczowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 14 Grudnia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 3 godziny temu, MMMAAACCC7 napisał: Spójrzmy na wcale niedosobniony przypadek tutaj KLIK Rama, w którą będzie warto później inwestować, etc, a tutaj..? Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe . Od kiedy QR w szosie/gravelu do normalnego jeżdżenia jest takie ważne i konieczne? Hamulce działają wystarczająco dobrze aby założyć ,że hydrauliki z niższych grup nie będą znacznie lepsze. Dla mnie bardzo OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Triban.....Tribant ....Trabant ;-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 No nie wiem co Wy chcecie, w takiej cenie nic lepszego się raczej nie znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 .....ten rower nie wywołuje we mnie żadnych emocji.....a Trabant miał to coś, choć był wybrykiem motoryzacji ;-)) Triban to taki siermiężny, solidny prawie niemiecki....... Opłacalność to jedyna zaleta. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Niby 105, ale nie105. Niby hamulce tarczowe, ale nietarczowe. Niby szosowy ale nieszosowy. Niby gravel, ale niegravel..... taki rower dla ktoś chce zrzucić parę kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Teraz, woojj napisał: Opłacalność to jedyna zaleta. O to mi chodzi z tym rowerem. Teraz, clavdivs napisał: Niby 105, ale nie105. Co jest z tym 105 nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Masz tylko klamkomanetki i przerzutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mistrzusek Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Faktycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waza Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 27 minut temu, clavdivs napisał: Masz tylko klamkomanetki i przerzutki. Czyli to, co jest najważniejsze dla kultury przełożeń, korba, kaseta i łańcuch już nie mają już takiego znaczenia. Nie cenię hipermarketowych ofert, ale doceniam rower z klamkomanetkami na poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Ja bym docenił, gdyby rzucili hydrauliczne klamkomanetki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Najbardziej szkoda tak poskąpionego miejsca na gumę... Gdybym miał Ronina to do głowy by mi nie przyszło zamienić go na tego 'Trabanta' Swoją drogą coś czuję, że to będzie nowa potoczna nazwa dla tej serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 15 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2018 6 godzin temu, durnykot napisał: Kupujesz rower za 100 ojro więcej na gorszym osprzęcie z kołami ,które nie tolerują innych bezdętek jak Schwalbe ..... Może mam inny internet, ale rower który podlinkowałem kosztuje (kosztował bo się wyprzedał) 699 funtów, gdzie autor w pierwszym poście pisze że Triban jest za 730 funtów, więc chyba nie w tą stronę. Dodałbym do tego jeszcze tylko tyle, że wolałbym kupić ramę, którą łatwo przerobić na fajną maszynkę do zastosowań zaawansowano amatorskich, z możliwościami upgrade`u na wyżyny mych finansowych możliwości, niż ... tribanić się tribana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Erehr Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 W dniu 14.12.2018 o 09:01, mistrzusek napisał: zmieści opony 36mm- niedużo. Pierwsze zagraniczne recenzje mówią że wchodzi 38mm a po zmianie obręczy nawet 40mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RBTS Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
89neo Napisano 4 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 3 godziny temu, RBTS napisał: Trochę drogi, ale przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Choć przyznać trzeba, że ta ułomność dotyka pewnie z 90% współczesnych rowerów. Niestety nie wyglądają :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 4 Stycznia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Są rowery brzydsze i ładniejsze - rzecz względna, ale ten wygląda nawet trochę Specowato, a w każdym razie w stylu : "gdzieś go już widziałem" i z daleka nie można mu nic zarzucić Tak się zastanawiam - na ile w tym przypadku marka ma znaczenie, i czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... Edytowane 4 Stycznia 2019 przez KrissDeValnor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 5 Stycznia 2019 Mod Team Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 9 godzin temu, KrissDeValnor napisał: czy gdyby to był np. Trek, czy inny Scott, to nie miałby przypadkiem lepszych recenzji wśród forumowiczów... Na 100%. A napęd byłby wskazany jako najlepsze budżetowe rozwiązanie. 14 godzin temu, RBTS napisał: przede wszystkim dostatecznie szkaradny by go nie kupić. Rzuć okiem na Marina Four Corners albo Gianta Anyroad. Przy nich Triban jest zwyczajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waza Napisano 5 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2019 @KrissDeValnor, @durnykot, z pewnością macie rację, bo po części taka specyfika tego forum. Ale myślę, że kolegom wyżej chodziło raczej o to, że ten Triban niczym nie łapie za serce i przy swojej poprawności jego główną zaletą jest ekonomiczność (co nie jest wadą przecież). Taka skromna opinia posiadacza świetnie jeżdżącego, ale pod względem urody nijakiego Canyona CF SLX. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.