Roballinho Napisano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2018 Przyszedł mi do głowy szatański pomysł, żeby pozbyć się powłoki zewnętrznej z moich Avidów BB7 i docelowo je wypolerować. Chcę srebrne zaciski, a takich, dobrze hamujących nie mogę znaleźć na rynku. Wszystko czarne... Na początek muszę się pozbyć powłoki, i tu pojawia się pytanie. Czy to jest lakier (tak obstawiam) czy anoda? Środki do usunięcia, cokolwiek by to było, mam. Potem to już tylko czysta przyjemność. Dremel w łapkę, końcówka z filcem i do dzieła. Mam nadzieję, że jakichś niespodzianek po drodze nie będzie. NIe rozbierałem jeszcze tych zacisków. Czy mogę napotkać na jakieś trudności z demontażem i ponownym złożeniem? Zdolności manualne posiadam. Czy ktoś z Was próbował już takiej zabawy, niekoniecznie z tym zaciskiem? Czy może będę pierwszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 14 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 Jak nie ma? Jak BB7 jest dla ciebie wystarczający... https://rowerplus.pl/hamulce-tarczowe-zestawy/7310-avid-bb7-road-sl-mechaniczny-hamulec-tarczowy.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 14 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2018 To, co wkleiłeś, to jest wersja do klamek szosowych, z innym ciągiem. Ja mam wersję MTB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2018 Chętnych do pomocy nie było, więc postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Efekt wygląda jak poniżem. Można je było jeszcze bardziej polerować, ale nie widziałem takiej potrzeby. I tak za jakiś czas lekko zmatowieję. Miałem jeszce w planie oddać je do galwanizerii i położyć srebrną anodę, ale nie mogę znaleźć we Wrocławiu firmy, która by się tym zajęła. Jak macie jakieś namiar, to ślijcie. Na razie zostają tak wypolerowane, jak widać na zdjęciach. Zacisk w kawałkach: Dla porównania zacisk bez kuracji rozjaśniającej. I komplet dwóch, gotowych do montażu. Wymieniłem jeszcze wszystkie śruby na nierdzewne. Nie są one zbyt piękne, ale ładniejszych nie znalazłem. Widzę, że w ferworze walki z klawiaturą, zrobiłem kilka błędów. Proszę o wybaczenie, ale niestety nie mogę tego poprawić, bo przycisk EDYCJA gdzieś wyparował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2018 Położył bym na to dobrej klasy lakier bezbarwny. Szkoda tej pracy aby to zmatowiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2018 Lakier, to raczej nie. Ale tak, jak napisałem wyżej, w planie jest srebrna anoda. Zobaczę jak szybko to będzie matowiało i wówczas zdecyduję, czy warto wydać te kilka PLNów i w ten sposób zabezpieczyć powierzchnię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janu_sz Napisano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2018 Czemu nie ? Kilka części w moim motorze które były z alu poszły do lakierni na bezbarwny. To samo ma się z modelami Audi chyba A8 jakie były w kolorze alu ( w rzeczywistości to aluminium pociągnięte lakierem bezb. ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.