Skocz do zawartości

[bike-discount.de] a przeglądy gwarancyjne roweru Cube .


ExtraThicc

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, planuje zakup Cube Nuroad w bike-discount i nie mogę doszukać się żadnych informacji na temat postępowania z zakupionym rowerem. Nie wiem czy żeby mieć ważną gwarancję mam się kierować instrukcją obsługi i dokonać przeglądu w salonie dealerskim Cube (Ski-Team zakładając, że przyjmą rower z poza ich sklepu), czy nie robić nic i liczyć, że w razie czego będę mógł egzekwować postępowanie gwarancyjne w bike-discount. Może ktoś miał analogiczną sytuację i jest się w stanie wypowiedzieć. Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem do nich. W wiadomości zwrotniej dostałem informację, że sami udzielają gwarancji na ramę (6 lat) i części (2lata), w razie problemu najpierw kontaktować się z nimi, a po całej tej procedurze mogą skierować sprawę do partnera serwisowego/salonu najbliżej klienta. W sumie dość przyjemne podejście, prawie jak Amazon ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem od nich parę rowerów (w tym również Cube'a). Nie ma wymogu przeglądu zerowego z tego co pamiętam. Miałem z nimi tylko jedną sytuację 'serwisową'. Wspomniany wcześniej Cube przyjechał, że źle wycentrowanym przednim kołem (miało bicie). Wysłałem im @ i krótki filmik. Odpisali, żebym podjechał do najbliższego serwisu, oddał koło do centrowania i przesłał im skan rachunku za usługę. Określili ramy cenowe, które są dla nich do zaakceptowania za tego rodzaju naprawę. Z tego co pamiętam to chyba było 20-25 Euro. Na podstawie kopii rachunku zwrócili mi pieniądze za centrowanie koła. Więcej przygód nie miałem z rowerami od nich, aczkolwiek w tym jednym przypadku sprawa została dosyć sprawnie rozwiązana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...