ExtraThicc Napisano 9 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 Cześć, planuje zakup Cube Nuroad w bike-discount i nie mogę doszukać się żadnych informacji na temat postępowania z zakupionym rowerem. Nie wiem czy żeby mieć ważną gwarancję mam się kierować instrukcją obsługi i dokonać przeglądu w salonie dealerskim Cube (Ski-Team zakładając, że przyjmą rower z poza ich sklepu), czy nie robić nic i liczyć, że w razie czego będę mógł egzekwować postępowanie gwarancyjne w bike-discount. Może ktoś miał analogiczną sytuację i jest się w stanie wypowiedzieć. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MMMAAACCC7 Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Jeśli Twoja znajomość języka angielskiego na to pozwala, to lepiej wyjdzie, jeśli wyślesz maila do nich (po angielsku na spokojnie ogarną), niż pytać tutaj. Zdrowiej i bezpieczniej dla CIebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ExtraThicc Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Napisałem do nich. W wiadomości zwrotniej dostałem informację, że sami udzielają gwarancji na ramę (6 lat) i części (2lata), w razie problemu najpierw kontaktować się z nimi, a po całej tej procedurze mogą skierować sprawę do partnera serwisowego/salonu najbliżej klienta. W sumie dość przyjemne podejście, prawie jak Amazon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eazy Napisano 10 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Kupowałem od nich parę rowerów (w tym również Cube'a). Nie ma wymogu przeglądu zerowego z tego co pamiętam. Miałem z nimi tylko jedną sytuację 'serwisową'. Wspomniany wcześniej Cube przyjechał, że źle wycentrowanym przednim kołem (miało bicie). Wysłałem im @ i krótki filmik. Odpisali, żebym podjechał do najbliższego serwisu, oddał koło do centrowania i przesłał im skan rachunku za usługę. Określili ramy cenowe, które są dla nich do zaakceptowania za tego rodzaju naprawę. Z tego co pamiętam to chyba było 20-25 Euro. Na podstawie kopii rachunku zwrócili mi pieniądze za centrowanie koła. Więcej przygód nie miałem z rowerami od nich, aczkolwiek w tym jednym przypadku sprawa została dosyć sprawnie rozwiązana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ExtraThicc Napisano 10 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2018 Dziękuję za odpowiedź, myślę że to rozwiało moje wątpliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.