Kacper2003 Napisano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2018 Witam od okolo 3 tyg. mam problem z moim amortyzatorem (sr santour raidon 140mm) w sensie pojawily sie na nim smugi oleju , dodam że raz popsikalem sprayem do amortyzatorów. Santour mam okolo 4 miechy i nie miał żadnego serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 6 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2018 To zrób mu serwis i więcej nie używaj brunoxa i podobnych środków. W raidonie olejem są (jeśli w ogóle są) nasączone jedynie gąbki pod uszczelkami kurzowymi. Nie licząc tegow sprężynie powietrznej ale ten nie będzie wyłaził na goleń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 7 Grudnia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Suntour, nie santour!!! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 A jakim olejem gdzie i ile zalewac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Olej przekładniowy >=80W 4-5ml do komory sprężyny powietrznej. Tym samym olejem można nasączyć gąbki olejowe (jesli są) uprzednio je płucząc ze starego syfu i susząc. Ślizgi goleni smarujesz smarem do amortyzatorów i tenże smar można dać też pod uszczelki kurzowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 3 godziny temu, Dokumosa napisał: Olej przekładniowy >=80W 4-5ml do komory sprężyny powietrznej. Tym samym olejem można nasączyć gąbki olejowe (jesli są) uprzednio je płucząc ze starego syfu i susząc. Ślizgi goleni smarujesz smarem do amortyzatorów i tenże smar można dać też pod uszczelki kurzowe. Nasączając gabki olejem 80W to spowoduje ci mulenie amorka. Tam należy uzyć oleju małolepkiego 13 godzin temu, Kacper2003 napisał: Witam od okolo 3 tyg. mam problem z moim amortyzatorem (sr santour raidon 140mm) w sensie pojawily sie na nim smugi oleju , dodam że raz popsikalem sprayem do amortyzatorów. Santour mam okolo 4 miechy i nie miał żadnego serwisu. Sam sobie odpowiedziałeś przyczynę pojawienia się Smugu. Nigdy nie psika się bezpośrednio na rury goleniowe. Jedynie na poprzez szmatkę nasączoną odpowiednim środkiem. Teraz wewnątrz amorka masz same bagno, przez co nie wiem czy nawet już gąbki będziesz miał czarne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 6 godzin temu, Dokumosa napisał: Olej przekładniowy >=80W 4-5ml do komory sprężyny powietrznej. Tym samym olejem można nasączyć gąbki olejowe (jesli są) uprzednio je płucząc ze starego syfu i susząc. Ślizgi goleni smarujesz smarem do amortyzatorów i tenże smar można dać też pod uszczelki kurzowe. A ile wlac oleju do goleni od dołu amortyzatora i jaki olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dovectra Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Teraz, Kacper2003 napisał: A ile wlac oleju do goleni od dołu amortyzatora i jaki olej? To nie RS w kąpieli olejowej, to Sr tam się smar stały daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Jak wspomniałem wcześniej golenie smarowane są smarem do amortyzatorów (przy czym lepiej żeby to był smar do tego celu przeznaczony bo na klasycznym łożyskowym w skrajnych przypadkach amor przestaje pracować). I faktycznie jak wspomniał @ACTIVIA na gąbeczki lepiej dać olej np. 15WT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 A moge namoczyc gompki w smarze i nie smarować goleni więcej? I od dolu amortyzatora jaki wlac olej i ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Co namoczyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Gąbki od amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu1984 Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 @Kacper2003 obstawiam że albo nie czytasz tego co ci tu ludzie piszą albo masz znikome pojęcie o serwisie amora. Weź temat rozgryź na spokojnie, najlepiej poprosić kogoś obeznanego. Kup benzynę ekstrakcyjną, umyj gąbki, umyj uszczelki kurzowe oraz lagi i tuleje ślizgowe itd. pamiętaj o zachowaniu czystości przy całej zabawie, przydają się rękawiczki gumowe, czysta szmata i ręcznik papierowy. Smar nakładasz na tuleje ślizgowe oraz pod wargę uszczelki kurzowej, olejem nasączasz gąbki. Powodzenia ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 7 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Dzięki nie no bede to robił pierwszy raz więc nie jestem w temacie wiec jak coś to sory że spamie pytaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 Zalanie tego amortyzatora olejem = wymianą tłumika (200-300zł). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 7 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2018 4 godziny temu, grzechu1984 napisał: @Kacper2003 obstawiam że albo nie czytasz tego co ci tu ludzie piszą albo masz znikome pojęcie o serwisie amora. Weź temat rozgryź na spokojnie, najlepiej poprosić kogoś obeznanego. Kup benzynę ekstrakcyjną, umyj gąbki, umyj uszczelki kurzowe oraz lagi i tuleje ślizgowe itd. pamiętaj o zachowaniu czystości przy całej zabawie, przydają się rękawiczki gumowe, czysta szmata i ręcznik papierowy. Smar nakładasz na tuleje ślizgowe oraz pod wargę uszczelki kurzowej, olejem nasączasz gąbki. Powodzenia ! Ja myłem juz raz gąbki benzyną ekstrakcyjna. Problem pojawił się w tym że zrobiły sie 2 razy większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu1984 Napisano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 11 godzin temu, ACTIVIA napisał: Ja myłem juz raz gąbki benzyną ekstrakcyjna. Problem pojawił się w tym że zrobiły sie 2 razy większe Masakra, ja myłem i izopropanolem i benzyną i nie było problemu. Teraz pytanie czy to kwestia materiału na gąbki czy czegoś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 Piszę to jak miałem w praktyce, nie każde gąbki muszą oddziaływać negatywnie na styczność z benzyną itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzechu1984 Napisano 8 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2018 @ACTIVIA dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team mrmorty Napisano 9 Grudnia 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2018 do mycia gąbek albo izopropanol albo np płyn do mycia silników i trudnych zabrudzeń K2 akra. Osobiście używam K2 w serwisie i zdaje egzamin. P.S. Kacper - ogarnij się proszę z pisownią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 A terpentyna albo nitro może byc do mycia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 11 Grudnia 2018 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Nie. Terpentyna zostawia po sobie syf a nitro niszczy uszczelnienia i lakier. Kup sobie butelkę izo, kosztuje to ze 20zl i będziesz miał na kilka razy. Przyda się też do przemycia goleni wewnątrz przed złożeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kacper2003 Napisano 11 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2018 Okej. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.