Skocz do zawartości

[sklep] Ekoi - opinie o marce i sklepie


1938

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy używa ktoś produktów od EKOI? Jaka jest jakość koszulek termoaktywnych, skarpet i rękawic w porównaniu do produktów dostępnych w kraju?

Zamierzam zamówić skarpety, koszulkę zimową i rękawice. Z opisu wyglądają interesująco:

https://www.ekoi.fr/pl/sous-vetements-hiver/7998-top-ekoi-ml-tech-3-round-neck.html

https://www.ekoi.fr/pl/sous-vetements-hiver/8421-czarny-top-z-wysokim-kolnierzem-ekoi-thermique-carbon.html

https://www.ekoi.fr/pl/sous-vetements-hiver/8000-top-ekoi-ml-tech-3-high-neck-black.html

https://www.ekoi.fr/pl/zimowe-skarpety-na-rower/6638-skarpety-zimowe-ekoi-thermolite-carbon-fiber-wysokie.html

https://www.ekoi.fr/pl/zimowe-rekawice-na-rower/7796-rekawice-zimowe-ekoi-ice-proof-2018.html

Mimo że upłynął poniedziałek, to promocja jeszcze trwa, ale mam wątpliwości. Brakuje szczegółowych tabel rozmiarów. W przypadku koszulek termoaktywnych są 3 uniwersalne rozmiary. Na tej podstawie trudno ocenić. Przymierzałem w sklepie bielizny Under Armour - różnica M a L ma duże znaczenie. Jeśli chodzi o rękawice, to też zależy od konkretnego modelu.

Ale jest jeszcze jedna ważna rzecz. Zwroty spoza Francji i na produkty przecenione są na koszt klienta. Czyli jeśli nie trafię z rozmiarem, to nie opłaca się zwracać. Koszt wysyłki do Francji od 50 zł wzwyż. Ktoś ma doświadczenie z zakupami za granicą i z ewentualną wymianą towaru?

Czy znajdę w tej cenie coś na polskim rynku o podobnych materiałach na temperatury poniżej 0?

Napisano

Brubeck robi fajne termo ciuchy roznego rodzaju i z roznych materialow, cienszych, grubszych, jest spory wybor. Gatta ma tez kolekcje termo, Hi-Tec, 4F, jest naprawdę spory wybor, praktycznie wszedzie mozna takie ciuchy kupic, GoSport, Decathlon, Intersport.

Napisano
58 minut temu, 1938 napisał:

 

Czy znajdę w tej cenie coś na polskim rynku o podobnych materiałach na temperatury poniżej 0?

Tak: koszulek termoaktywnych, skarpet i rękawiczek jest w Polsce olbrzymi wybór, zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych.

Napisano

To jest po prostu brandowana chińszczyzna, ceny na stronie sztucznie zawyżane (prawie zawsze promocje od 50%), kaski nie mają żadnych globalnych czy europejskich certyfikatów bezpieczeństwa, co najwyżej jakieś lokalne.

Napisano
5 godzin temu, kamfan napisał:

To jest po prostu brandowana chińszczyzna, ceny na stronie sztucznie zawyżane (prawie zawsze promocje od 50%), kaski nie mają żadnych globalnych czy europejskich certyfikatów bezpieczeństwa, co najwyżej jakieś lokalne.

Masz sprawdzone info czy tak zakładasz? Z tego, co piszą na stronie, to odzież jest produkowana we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Co do kasków, to nie sprawdzałem. Otworzyłem pierwszy lepszy i według opisu spełnia normy unijne, ale już nie amerykańskie.

6 godzin temu, Chociemir napisał:

Tak: koszulek termoaktywnych, skarpet i rękawiczek jest w Polsce olbrzymi wybór, zarówno w sklepach internetowych, jak i stacjonarnych.

Wybór jest duży, ale chodzi mi o konkretne materiały i konkretne rozwiązania, na przykład włókno MERYL NEXTEN czy włókno węglowe, rękawice z przedłużonym mankietem na wzór narciarskich (w zwykłych mam goły nadgarstek). Co do skarpet - czy skutecznie chronią przed zimnem, musiałbym się przekonać podczas jazdy.

7 godzin temu, michalr75 napisał:

Brubeck robi fajne termo ciuchy roznego rodzaju i z roznych materialow, cienszych, grubszych, jest spory wybor. Gatta ma tez kolekcje termo, Hi-Tec, 4F, jest naprawdę spory wybor, praktycznie wszedzie mozna takie ciuchy kupic, GoSport, Decathlon, Intersport.

4F tragedia. Mam bieliznę termoaktywną z zeszłego roku. Do jazdy po bułki ujdzie. Na trening się nie nadaje. Słabo odprowadza pot i po chwili jest cała mokra. Dlatego szukam czegoś lepszego. Intersport - w zimie mały wybór odzieży rowerowej i drogo. Jestem zadowolony z zimowych spodni Berkner z szelkami od nich. Zastanawiam się nad Under Armour Compression Mock, choć nie spodziewam się cudów jeśli chodzi o odprowadzanie potu (była promocja -40% i nie skorzystałem). Brubecka przeglądnę.

Na EKOI skończyła się promocja. Jeszcze w nocy licznik odliczał kolejną dobę. Rano przyszli do pracy i promocję wyłączyli.

Przeglądnę jeszcze innych producentów, bo trzeba w czymś przejeździć zimę. Brak ciuchów nie może być wymówką.

Napisano
Teraz, 1938 napisał:

Masz sprawdzone info czy tak zakładasz? Z tego, co piszą na stronie, to odzież jest produkowana we Włoszech, Hiszpanii i Portugalii. Co do kasków, to nie sprawdzałem. Otworzyłem pierwszy lepszy i według opisu spełnia normy unijne, ale już nie amerykańskie.

Jakiś czas temu trafiłem na aliexpress na kilka modeli identycznych butów i kasków. Odnośnie certyfikatów kasków to są podstawowe certyfikaty nie zapewniające praktycznie żadnego bezpieczeństwa, przeczytaj charakterystykę tych norm.

Teraz, 1938 napisał:

Na EKOI skończyła się promocja. Jeszcze w nocy licznik odliczał kolejną dobę. Rano przyszli do pracy i promocję wyłączyli.

 

Tak jak pisałem, te promocje są rotacyjne na cały towar na pewno przed świętami jeszcze się pojawi.

Napisano

Żaden kask nie spełniający norm europejskich nie mógłby trafić do sprzedaży. A czy wiele na rynku spełnia bardziej rygorystyczne normy amerykańskie? Śmiem wątpić.

Napisano

Ale ty mówisz wyłącznie o podstawowej normie EN1078. Każda globalna marka produkuje kaski zgodne zarówno z normą amerykańską i europejską przykładem są np. kaski Bontragera. Zresztą ja jestem zdania, że na kaskach się nie oszczędza i szukam tych wyposażonych w MIPS.

Napisano

@1938ja tam nie patrze czy bielizna jest 'na rower' czy 'na narty' bo uwazam taki podzial za sztuczny. Co najwyzej mozna podzielic na ocieplajaca i zwykla. teraz do jazdy zakladam dwie wartswy termo na gore plus kurtka skiturowa a na dol warstwa termo i spodnie trekkingowe i normalnie w tym bez problemu robie treningi.

Napisano

Kask służy do ochrony w momencie zagrożenia. Więc jak ktoś mówi, że kupił kask taki a siaki i jest zadowolony- to jest to pieprzenie bez sensu. To czy kask spełnia swoją funkcję, można stwierdzić dopiero w trakcie wypadku, gdy uchroni nas przed urazami, wtedy dopiero możesz stwierdzić czy jesteś z kasku zadowolony. To że ładnie wygląda na głowie, jeszcze o niczym nie świadczy :)

Ja zamówiłam ostatnio EKOI na promce, ALE! Te ich opisy rozmiarówek.. dajcie spokój. Wychodziła mi S/M(obwód do 58, a mam nie całe 57cm). Okazało się że za mały- na głowę ledwo wcisnęłam. Odsyłam...paczka na granicy Francji zawróciła i po paru dniach miałam przesyłkę z powrotem u siebie, tylko z adresem na mnie z doklejoną jakąś dziwną etykietą, tak jakby przez celników nie przeszła(???). Piszę do przedstawiciela, który generalnie ma w dupie wasz problem i jeśli nie piszecie do niego codziennie to zapomni o was. Więc w sprawach reklamacyjnych radzę się upominać codziennie bez skrupułów. Po 3 tygodniach dostałam info że mam użyć do ponownego wysłania tej samej etykiety co za pierwszym razem, byłam zaskoczona bo nie wiedziałam, że można drugi raz nadać tą samą paczkę/używając tej samej etykiety, potrzebowali 3 tygodnie żeby mi o tym powiedzieć..po trackingu widzę, że teraz przesyłka już do nich dojechała, i już wymieniają na większy rozmiar kasku, no ale.. obsługę z klientem w PL to mają tragiczną.
Kolega w tym czasie zamówił kask u nich w przecenie z ok 430 na 129zł, także duża zniżka. Dostał pęknięty..i kolejny ZWROT! czyli po primo, nie kontrolują tego co wysyłają. Po drugo...na ich etykietach i tak widnieje "made in china" i tu nasuwa się wniosek: że wszystko jest produkowane w chinach. Zleceniodawcy narzucają tylko swoje normy. Rockbros to typowa chińska marka a jednak ich kaski na allegro też są dostępne, i nikt nigdy nie zrobił jeszcze porównania topowej marki chińskich kasków vs. topowego np speca czy innego bontragera. A jestem ciekawa jak wyszłaby taka konfrontacja.
Owszem jest w necie filmik jak pan robi test na oryginale speca i na typowej podróbce, ale proszę was...to jest typowy chiński ulep, to z góry założone jest zwycięstwo oryginału. Ja bym wolała obejrzeć coś z jajem. Bo to była strata czasu przy produkcji tego porównania :) 

  • 9 miesięcy temu...
Napisano

Mam również mieszane uczucia co do procedury zwrotu towaru ,który w moim przypadku trwa już dwa miesiące i 8 dni ...,wsparcie przedstawiciela Ekoi w Polsce to strata czasu na pisanie i dzwonienie z waszej strony ..100% ignorancji i braku kompetencji . Próbujcie na adres christine.sav@ekoi.com

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...